Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 10,6k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Gość Novy!
witam

Awarie sprzętu zdarzają się wszędzie. Komuś ''padnie'' telewizor, pralka albo wysypie się auto. Tu padło na kocioł c.o. Można zrozumieć reakcję właściciela (Verb), że jest tą sytuacją zdegustowany i wkurzony. Ale producent dał gwarancję, że gdy coś się stanie z jego wyrobem, naprawi w ramach tejże gwarancji. I takie kroki z przytoczonego powyżej linku są czynione. Kol. Novy!, nie ma o co rozbijać piany. .

Pełna zgoda,wszystko się zdarza.Relacje VERB-a z pobytu serwisu niewiele różnią się od moich o jakich pisałem już wcześniej.To czy panowie zachowali standard czy też nie,pozostawiam do oceny wam wszystkim.

Jak dla mnie (i tak byłoby w każdym kraju UE) w tym wypadku,po jedynie 2 latach użytkowania,kocioł bez szemrania i bez żadnej łaski powinien zostać wymieniony na nowy,właściciel udobruchany np.opałem na cały przyszły sezon.Tak aby był zadowolony że użytkuje produkt tej a nie innej firmy.I to czy wina to spawacza,stali czy Bóg wie jeszcze kogo ,nie ma tu absolutnie żadnego znaczenia.Chodzi o klasę producenta.Amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jak rozumiem obie strony nie mają do siebie pretensji.

 

Novy mógłbym Ci wkleić cytat jak renomowana Duńska firma D..foss potraktowała klienta.

Opisał 5lat doświadczeń z pompą ciepła... za 10000 euro jak podawał.... a podpisał się imieniem i nazwiskiem, taka była desperacja.

 

Dopiero bys zobaczył jak to zagraniczne firmy podchodza do tematu.

 

Tylko krótki cytat:

"Urządzenie jest bardzo zawodne, wymaga nieustannych wizyt serwisantów w każdym sezonie. Niektóre awarie tylko zatrzymywały urządzenie ale inne były potencjalnie śmiertelnie groźne dla użytkownika (np. awaria pompy wodnej wewnątrz urządzenia, powodująca zalanie instalacji pod napięciem i rozlanie wody w pomieszczeniu). ..."

 

"Urządzenie, jeśli w ogóle działa, to tylko w temperaturach dodatnich. Około 0C system co staje się bardzo mało wydajny, przy -8C urządzenie trzeba całkowicie wyłączyć, mimo, że producent gwarantuje pracę do -20C. Urządzenie nie może być w ogóle używane przy niskiej temperaturze (nawet gdyby było sprawne) przez co najmniej 6 tygodni w roku, wtedy kiedy jest najbardziej potrzebne, o czym producent nie informuje.

 

"Urządznie nie daje żadnej długoterminowej oszczędności energii. To co ewentualnie osiągane jest przy ogrzewaniu wody latem, tracone jest przy braku działania lub wadliwym działaniu zimą.

Typowy sezon grzewczy: W ostatnim sezonie (listopad 2012 marzec 2013) pompa działała tylko przez tydzień. Przez kolejne 4 tygodnie trwały próby naprawy."

 

"Odpowiedzialność Danfoss: Przez pierwsze miesiące nie dostałem żadnej odpowiedzialnej reakcji z firmy, ani z Polski ani z Danii. Przez kolejne 4 lata nie udało się ustalić dlaczego pompa nie spełnia żadnego z kryteriów ani dlaczego po prostu nie działa. Nie udało się ustalić warunków rekompensaty za wadliwy sprzęt. Kiedy zdecydowałem oddać sprawę do sądu Danfoss przypomniał, że mam umowę z autoryzowanym technikiem a nie z Danfoss. Firma odmawia sprzedaży urządzeń bezpośrednio unikając w ten sposób wszelkiej odpowiedzialności prawnej i za wadliwy sprzęt i za nieprawdziwe informacje w materiałach marketingowych. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Novy!
Tutaj jak rozumiem obie strony nie mają do siebie pretensji.

 

Novy mógłbym Ci wkleić cytat jak renomowana Duńska firma D..foss potraktowała klienta.

Opisał 5lat doświadczeń z pompą ciepła... za 10000 euro jak podawał.... a podpisał się imieniem i nazwiskiem, taka była desperacja.

 

Kiedyś pisałem dlaczego najlepszy serwis na świecie firmy Dell (korzystałem pół życia za granicą) -hmm...w Polsce najlepszy już nie jest...Proste,rynek,poziom klienta o tym decyduje.

Koleś nie czytał z kim umowę podpisuje.

 

Tutaj sprawa jest jasna,FV zakupu z nazwą firmy O ,oznacza umowę zakupu od tej firmy.

Piszesz że obie strony nie maja do siebie pretensji?Hmm no cóż albo ja czytam wnikliwiej posty VERB-a albo ty je czytasz jak Super Expres (bez urazy).

Chciałbyś czytać skomlenie dorosłego faceta który inteligencją i swą niecodzienną, w tych czasach ,ludzką naturą jest ponad takimi zachowaniami producenta i serwisu?

Co chciałbyś przeczytać?Bluzgi na serwis,na firmę?Co musi się zdarzyć by reakcja producenta kotła za 8k pln-ów była nie spowodowana żalami na forum poszkodowanego klienta tylko najzwyczajniej prawidłową reakcją tego, kto takiego bubla stworzył?

 

I te słowa cyt z forum ES:

zawijan_2 2013-04-16 19:45

To jest mało ważne. Skoro wywołałeś publicznie temat i stado hien

rzuciło się na to nie tylko tu, ale i na muratorze..

 

Pewnie ,najlepiej jakby każdy poszkodowany siedział cicho....

Edytowane przez Novy!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie jestem zalogowany i nie zaglądam, zajrzałem tylko wcześniej po Twoim wpisie.

 

Wkleiłeś tutaj notatkę, to myślałem,że obie strony uważają sprawę za załatwioną.

Ciężko zajmować stanowisko, nie wiem jak to było od tzw. środka. Nie wiem jakie są zapisy gwarancji, czy to można było naprawić, czy nie...

 

Nie osądzam, nie moja sprawa. to chyba kwestia między użytkownikiem i serwisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Novy!

 

.... nie moja sprawa. to chyba kwestia między użytkownikiem i serwisem.

 

A moja trochę tak,wszak na swe nieszczęście mam ich produkt.I jeszcze na koniec zaj...cie piękne słowa poszkodowanego (mam nadzieję że się nie obrazi) cyt:

Ja tam już nic od nich nie chcę. Wystarczy mi ta kupa żelastwa.

....Na marginesie powiem, że i tak nie chciałbym EKO Plusa nawet za dopłatą.

Koniec cytatu ;)

Edytowane przez Novy!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem?

Tak wszyscy obgadują tutaj tego producenta jakby się całkiem wypiął na klienta i nie uznał gwarancji a nie znalazłem nigdzie takiej informacji.

Zresztą nie wyobrażam sobie jak może kociołek przerdzewieć po trzech latach i producent może odmówić wymiany korpusu na nowy :mad:

To nie podlega dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem?

Tak wszyscy obgadują tutaj tego producenta jakby się całkiem wypiął na klienta i nie uznał gwarancji a nie znalazłem nigdzie takiej informacji.

Zresztą nie wyobrażam sobie jak może kociołek przerdzewieć po trzech latach i producent może odmówić wymiany korpusu na nowy :mad:

To nie podlega dyskusji.

 

Obgaduje Nowy , najwyraźniej ma jakiś kompleks bo robi to wszędzie gdzie się da...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Novy!
Obgaduje Nowy , najwyraźniej ma jakiś kompleks bo robi to wszędzie gdzie się da...

 

Panowie,i Panie ,jeśli są.

Nie ukrywam swego niezadowolenia z posiadania produktu tej firmy.Powtarzam zawsze iż jest to "moje niezadowolenie" .Jeśli jednak nie mieszkamy w Państwie totalitarnym ,to mam o tego prawo(czytaj demokracja i jej status) przedstawiam swe niezadowolenie w sposób prawdziwy i ku przestrodze innych użytkowników.Zdarzyło się niedawno tak że moje niezadowolenie zostało powielone na skutek wad i problemów z firma jakiej kocioł posiadam.Niejaki użytkownik VERB(nie on jedyny ale miał jaja by to nagłośnić) takie niezadowolenie przedstawił.

Więc,choć z różnych a w części z tych samych przyczyn(serwis) zdania o produkcie Ogniwo przestają byś nieskazitelne,mało tego -wreszcie opisywane na forach w sposób par excellence-prawdziwy...:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Novy!
Nie rozumiem?

Zresztą nie wyobrażam sobie jak może kociołek przerdzewieć po trzech latach i producent może odmówić wymiany korpusu na nowy :mad:

To nie podlega dyskusji.

Twoje wyobrażenia mogą być jednak mylne.Proponuje lekturę książek W.Łysiaka (a propos nieomylności czasów w jakich żyjemy) i wątek a propos Twych wyobrażeń:

http://esterownik.pl/forum/posty,992/jak-przyjemnie-spedzic-sobote

 

Pozdrawiam i szerokich ...wyobrażeń,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... zdania o produkcie Ogniwo przestają byś nieskazitelne....../QUOTE]

 

Jesteś już dorosłym ( specjalnie nie używam słowa :dojrzałym" ) mężczyzną......... mając te swoje lata chyba nie wierzyłeś że jakikolwiek produkt może być w tych czasach "nieskazitelny".... aż za tak naiwnego - przy moim chłodnym i obojętnym stosunku do twojej osoby - cie nie miałem, ale widać się myliłem......

 

Czy to samochód, telefon komórkowy, tv..... czy jakikolwiek inny produkt nie jest idealny.... no ludzie bez jaj!!!!.... wychodzą z fabryki z wadami i do końca swego żywota z tymi wadami funkcjonują.... nie o wszystkich tych wadach użytkownik wie..... i dobrze mu z tym i w błogiej nieświadomości jest z wadliwego produktu zadowolony.

 

Aby rzetelnie się wypowiadać o w twoim, verba czy tym 3 przypadku... trzeba znać sprawę od tzw, środka..... a my jej ie znamy !!! wiemy tylko tyle ile wy nam przedstawiacie. :cool:

I tyle w tym temacie. Każdy Forumowicz umie czytać i wyciągać wnioski... bez sensu jest to dalej roztrząsać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Novy!

Witam,chciałbym pożegnać się (mam nadzieję i bez sarkazmu) z użytkownikami tego wątku.Udało mi się ,jak mniemam dzięki Boskiej pomocy pozbyć się kotła firmy Ogniwo Eko Plus 25kW. Świadomemu nabywcy życzę sukcesów,na emeryturce można rekompensować sobie czas i poświęcać go w nadmiarze firmie Ogniwo i jej produktom.Mimo przerażenia w obrazie "snknerostwa" w postaci "szczątków" waty ocieplającej płaszcza kotła które dały się zobaczyć po zdjęciu obudowy kotła,kupujący nie miał zastrzeżeń...na razie.Ocenę choćby takiego malutkiego mankamentu pozostawiam nabywcom kotłów firmy Ogniwo-żenada Panowie!!!

Za żale przepraszam.Za czas użytkowników którzy zamiast używać epitetów które mnie obrażały ,chcieli pomóc-dzięki stokrotne.Pozostałym życzę ciepłych zim.

Ja czekam na mego RBR 11kW z małym bajerem.

Pozdrawiam,Pa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo przerażenia w obrazie "snknerostwa" w postaci "szczątków" waty ocieplającej płaszcza kotła które dały się zobaczyć po zdjęciu obudowy kotła,kupujący nie miał zastrzeżeń...na razie.Ocenę choćby takiego malutkiego mankamentu pozostawiam nabywcom kotłów firmy Ogniwo-żenada Panowie!!!

 

Tak to prawda z tą wełną.

Ja ponieważ rozkręcałem na drobne części swój kocioł zaraz po zakupie też to zauważyłem i nie tylko to (nie będę wymieniał).

Dołożyłem dwa razy tyle wełny mineralnej i wcale nie jest upchane.

Pod górną pokrywę obudowy w miejscu gdzie jest przykręcony panel sterowania można bez problemu zmieścić jeszcze 5cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Novy!
Tak to prawda z tą wełną.

Ja ponieważ rozkręcałem na drobne części swój kocioł zaraz po zakupie też to zauważyłem i nie tylko to (nie będę wymieniał).

Dołożyłem dwa razy tyle wełny mineralnej i wcale nie jest upchane.

Pod górną pokrywę obudowy w miejscu gdzie jest przykręcony panel sterowania można bez problemu zmieścić jeszcze 5cm.

 

Zawsze i wszędzie na temat kotłów Ogniwo powiem tylko dwa słowa -NIGDY WIĘCEJ!!

Straciłem ponad 3k na sprzedaży,nawet gdybym miał stracić wszystko-wywaliłbym z kotłowni i tak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Novy!
Zastanawiam się co powiesz w przyszłym roku.

 

Przez dwa lata pisałem o tym że w kotłach Ogniwo płomień jest na max 2/3 palnika.Ci którzy maja 16kW nie odczuwają tego tak jak posiadacze 25kW-to proste,25kW ma większy wymiennik ciepła.Pisałem o "niewygodnym czyszczeniu"-które producent nazywa "łatwym" i o kilku innych kaprysach tego kotła.Jednak to co się działo na moim palniku nie było brakiem umiejętności palacza.Codzienny widok niedopalonego opału w popielniku uświadamiał mnie w fakcie że tracę moje ciężko zarobione pieniądze.Wizyta serwisu (o ile można go tak nazwać) przelała szale decyzji sprzedaży plus to co w ostatnim czasie stało się z kotłem kolegi VERB.

 

Minertu,pytasz co powiem w przyszłym roku,mogę ci obiecać jedno.Prawdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...