karoka65 17.04.2013 19:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 andrzej jakby ci zgasł lub mocno przeciągał zadaną przy grzaniu samej wody to tyrknij jutro wieczorem powiem ci jak ustawić parametry podtrzymania. Dobrze byłoby wiedzieć jakim wunglem palisz, na lato im słabszy tym lepszy, odwrotnie jak zimą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Novy! 19.04.2013 16:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 witam Awarie sprzętu zdarzają się wszędzie. Komuś ''padnie'' telewizor, pralka albo wysypie się auto. Tu padło na kocioł c.o. Można zrozumieć reakcję właściciela (Verb), że jest tą sytuacją zdegustowany i wkurzony. Ale producent dał gwarancję, że gdy coś się stanie z jego wyrobem, naprawi w ramach tejże gwarancji. I takie kroki z przytoczonego powyżej linku są czynione. Kol. Novy!, nie ma o co rozbijać piany. . Pełna zgoda,wszystko się zdarza.Relacje VERB-a z pobytu serwisu niewiele różnią się od moich o jakich pisałem już wcześniej.To czy panowie zachowali standard czy też nie,pozostawiam do oceny wam wszystkim. Jak dla mnie (i tak byłoby w każdym kraju UE) w tym wypadku,po jedynie 2 latach użytkowania,kocioł bez szemrania i bez żadnej łaski powinien zostać wymieniony na nowy,właściciel udobruchany np.opałem na cały przyszły sezon.Tak aby był zadowolony że użytkuje produkt tej a nie innej firmy.I to czy wina to spawacza,stali czy Bóg wie jeszcze kogo ,nie ma tu absolutnie żadnego znaczenia.Chodzi o klasę producenta.Amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jarecki79 19.04.2013 18:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Tutaj jak rozumiem obie strony nie mają do siebie pretensji. Novy mógłbym Ci wkleić cytat jak renomowana Duńska firma D..foss potraktowała klienta.Opisał 5lat doświadczeń z pompą ciepła... za 10000 euro jak podawał.... a podpisał się imieniem i nazwiskiem, taka była desperacja. Dopiero bys zobaczył jak to zagraniczne firmy podchodza do tematu. Tylko krótki cytat:"Urządzenie jest bardzo zawodne, wymaga nieustannych wizyt serwisantów w każdym sezonie. Niektóre awarie tylko zatrzymywały urządzenie ale inne były potencjalnie śmiertelnie groźne dla użytkownika (np. awaria pompy wodnej wewnątrz urządzenia, powodująca zalanie instalacji pod napięciem i rozlanie wody w pomieszczeniu). ..." "Urządzenie, jeśli w ogóle działa, to tylko w temperaturach dodatnich. Około 0C system co staje się bardzo mało wydajny, przy -8C urządzenie trzeba całkowicie wyłączyć, mimo, że producent gwarantuje pracę do -20C. Urządzenie nie może być w ogóle używane przy niskiej temperaturze (nawet gdyby było sprawne) przez co najmniej 6 tygodni w roku, wtedy kiedy jest najbardziej potrzebne, o czym producent nie informuje. "Urządznie nie daje żadnej długoterminowej oszczędności energii. To co ewentualnie osiągane jest przy ogrzewaniu wody latem, tracone jest przy braku działania lub wadliwym działaniu zimą.Typowy sezon grzewczy: W ostatnim sezonie (listopad 2012 marzec 2013) pompa działała tylko przez tydzień. Przez kolejne 4 tygodnie trwały próby naprawy." "Odpowiedzialność Danfoss: Przez pierwsze miesiące nie dostałem żadnej odpowiedzialnej reakcji z firmy, ani z Polski ani z Danii. Przez kolejne 4 lata nie udało się ustalić dlaczego pompa nie spełnia żadnego z kryteriów ani dlaczego po prostu nie działa. Nie udało się ustalić warunków rekompensaty za wadliwy sprzęt. Kiedy zdecydowałem oddać sprawę do sądu Danfoss przypomniał, że mam umowę z autoryzowanym technikiem a nie z Danfoss. Firma odmawia sprzedaży urządzeń bezpośrednio unikając w ten sposób wszelkiej odpowiedzialności prawnej i za wadliwy sprzęt i za nieprawdziwe informacje w materiałach marketingowych. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Novy! 19.04.2013 18:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) Tutaj jak rozumiem obie strony nie mają do siebie pretensji. Novy mógłbym Ci wkleić cytat jak renomowana Duńska firma D..foss potraktowała klienta. Opisał 5lat doświadczeń z pompą ciepła... za 10000 euro jak podawał.... a podpisał się imieniem i nazwiskiem, taka była desperacja. Kiedyś pisałem dlaczego najlepszy serwis na świecie firmy Dell (korzystałem pół życia za granicą) -hmm...w Polsce najlepszy już nie jest...Proste,rynek,poziom klienta o tym decyduje. Koleś nie czytał z kim umowę podpisuje. Tutaj sprawa jest jasna,FV zakupu z nazwą firmy O ,oznacza umowę zakupu od tej firmy. Piszesz że obie strony nie maja do siebie pretensji?Hmm no cóż albo ja czytam wnikliwiej posty VERB-a albo ty je czytasz jak Super Expres (bez urazy). Chciałbyś czytać skomlenie dorosłego faceta który inteligencją i swą niecodzienną, w tych czasach ,ludzką naturą jest ponad takimi zachowaniami producenta i serwisu? Co chciałbyś przeczytać?Bluzgi na serwis,na firmę?Co musi się zdarzyć by reakcja producenta kotła za 8k pln-ów była nie spowodowana żalami na forum poszkodowanego klienta tylko najzwyczajniej prawidłową reakcją tego, kto takiego bubla stworzył? I te słowa cyt z forum ES: zawijan_2 2013-04-16 19:45 To jest mało ważne. Skoro wywołałeś publicznie temat i stado hien rzuciło się na to nie tylko tu, ale i na muratorze.. Pewnie ,najlepiej jakby każdy poszkodowany siedział cicho.... Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez Novy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jarecki79 19.04.2013 18:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Ja tam nie jestem zalogowany i nie zaglądam, zajrzałem tylko wcześniej po Twoim wpisie. Wkleiłeś tutaj notatkę, to myślałem,że obie strony uważają sprawę za załatwioną.Ciężko zajmować stanowisko, nie wiem jak to było od tzw. środka. Nie wiem jakie są zapisy gwarancji, czy to można było naprawić, czy nie... Nie osądzam, nie moja sprawa. to chyba kwestia między użytkownikiem i serwisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Novy! 19.04.2013 18:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) .... nie moja sprawa. to chyba kwestia między użytkownikiem i serwisem. A moja trochę tak,wszak na swe nieszczęście mam ich produkt.I jeszcze na koniec zaj...cie piękne słowa poszkodowanego (mam nadzieję że się nie obrazi) cyt: Ja tam już nic od nich nie chcę. Wystarczy mi ta kupa żelastwa. ....Na marginesie powiem, że i tak nie chciałbym EKO Plusa nawet za dopłatą. Koniec cytatu Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez Novy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Hasolo 22.04.2013 20:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2013 Nie rozumiem? Tak wszyscy obgadują tutaj tego producenta jakby się całkiem wypiął na klienta i nie uznał gwarancji a nie znalazłem nigdzie takiej informacji. Zresztą nie wyobrażam sobie jak może kociołek przerdzewieć po trzech latach i producent może odmówić wymiany korpusu na nowy To nie podlega dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jack18 23.04.2013 06:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 Nie rozumiem? Tak wszyscy obgadują tutaj tego producenta jakby się całkiem wypiął na klienta i nie uznał gwarancji a nie znalazłem nigdzie takiej informacji. Zresztą nie wyobrażam sobie jak może kociołek przerdzewieć po trzech latach i producent może odmówić wymiany korpusu na nowy To nie podlega dyskusji. Obgaduje Nowy , najwyraźniej ma jakiś kompleks bo robi to wszędzie gdzie się da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Novy! 23.04.2013 21:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 Obgaduje Nowy , najwyraźniej ma jakiś kompleks bo robi to wszędzie gdzie się da... Panowie,i Panie ,jeśli są. Nie ukrywam swego niezadowolenia z posiadania produktu tej firmy.Powtarzam zawsze iż jest to "moje niezadowolenie" .Jeśli jednak nie mieszkamy w Państwie totalitarnym ,to mam o tego prawo(czytaj demokracja i jej status) przedstawiam swe niezadowolenie w sposób prawdziwy i ku przestrodze innych użytkowników.Zdarzyło się niedawno tak że moje niezadowolenie zostało powielone na skutek wad i problemów z firma jakiej kocioł posiadam.Niejaki użytkownik VERB(nie on jedyny ale miał jaja by to nagłośnić) takie niezadowolenie przedstawił. Więc,choć z różnych a w części z tych samych przyczyn(serwis) zdania o produkcie Ogniwo przestają byś nieskazitelne,mało tego -wreszcie opisywane na forach w sposób par excellence-prawdziwy... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Novy! 23.04.2013 22:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 Nie rozumiem? Zresztą nie wyobrażam sobie jak może kociołek przerdzewieć po trzech latach i producent może odmówić wymiany korpusu na nowy To nie podlega dyskusji. Twoje wyobrażenia mogą być jednak mylne.Proponuje lekturę książek W.Łysiaka (a propos nieomylności czasów w jakich żyjemy) i wątek a propos Twych wyobrażeń: http://esterownik.pl/forum/posty,992/jak-przyjemnie-spedzic-sobote Pozdrawiam i szerokich ...wyobrażeń,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jorgo 28.04.2013 18:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 .... zdania o produkcie Ogniwo przestają byś nieskazitelne....../QUOTE] Jesteś już dorosłym ( specjalnie nie używam słowa :dojrzałym" ) mężczyzną......... mając te swoje lata chyba nie wierzyłeś że jakikolwiek produkt może być w tych czasach "nieskazitelny".... aż za tak naiwnego - przy moim chłodnym i obojętnym stosunku do twojej osoby - cie nie miałem, ale widać się myliłem...... Czy to samochód, telefon komórkowy, tv..... czy jakikolwiek inny produkt nie jest idealny.... no ludzie bez jaj!!!!.... wychodzą z fabryki z wadami i do końca swego żywota z tymi wadami funkcjonują.... nie o wszystkich tych wadach użytkownik wie..... i dobrze mu z tym i w błogiej nieświadomości jest z wadliwego produktu zadowolony. Aby rzetelnie się wypowiadać o w twoim, verba czy tym 3 przypadku... trzeba znać sprawę od tzw, środka..... a my jej ie znamy !!! wiemy tylko tyle ile wy nam przedstawiacie. I tyle w tym temacie. Każdy Forumowicz umie czytać i wyciągać wnioski... bez sensu jest to dalej roztrząsać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
milan21 01.05.2013 20:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 WitamMam problem z czujnikiem cwu momentami wskazuje temperaturę dochodzącą nawet do 90 stopni przy tem. co 50, następnie spada do tem. zadanej i ta sytuacja powtarza się co jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karoka65 01.05.2013 21:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 Podłącz ster do neta, jeśli jest podłączony, podaj link.Sprawdź poprawność podłączenia czujników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
minertu 01.05.2013 23:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 Wyjmij kartę SD i sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Novy! 06.05.2013 21:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 Witam,chciałbym pożegnać się (mam nadzieję i bez sarkazmu) z użytkownikami tego wątku.Udało mi się ,jak mniemam dzięki Boskiej pomocy pozbyć się kotła firmy Ogniwo Eko Plus 25kW. Świadomemu nabywcy życzę sukcesów,na emeryturce można rekompensować sobie czas i poświęcać go w nadmiarze firmie Ogniwo i jej produktom.Mimo przerażenia w obrazie "snknerostwa" w postaci "szczątków" waty ocieplającej płaszcza kotła które dały się zobaczyć po zdjęciu obudowy kotła,kupujący nie miał zastrzeżeń...na razie.Ocenę choćby takiego malutkiego mankamentu pozostawiam nabywcom kotłów firmy Ogniwo-żenada Panowie!!!Za żale przepraszam.Za czas użytkowników którzy zamiast używać epitetów które mnie obrażały ,chcieli pomóc-dzięki stokrotne.Pozostałym życzę ciepłych zim.Ja czekam na mego RBR 11kW z małym bajerem.Pozdrawiam,Pa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
caffe23 09.05.2013 15:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Mimo przerażenia w obrazie "snknerostwa" w postaci "szczątków" waty ocieplającej płaszcza kotła które dały się zobaczyć po zdjęciu obudowy kotła,kupujący nie miał zastrzeżeń...na razie.Ocenę choćby takiego malutkiego mankamentu pozostawiam nabywcom kotłów firmy Ogniwo-żenada Panowie!!! Tak to prawda z tą wełną. Ja ponieważ rozkręcałem na drobne części swój kocioł zaraz po zakupie też to zauważyłem i nie tylko to (nie będę wymieniał). Dołożyłem dwa razy tyle wełny mineralnej i wcale nie jest upchane. Pod górną pokrywę obudowy w miejscu gdzie jest przykręcony panel sterowania można bez problemu zmieścić jeszcze 5cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Novy! 09.05.2013 18:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Tak to prawda z tą wełną. Ja ponieważ rozkręcałem na drobne części swój kocioł zaraz po zakupie też to zauważyłem i nie tylko to (nie będę wymieniał). Dołożyłem dwa razy tyle wełny mineralnej i wcale nie jest upchane. Pod górną pokrywę obudowy w miejscu gdzie jest przykręcony panel sterowania można bez problemu zmieścić jeszcze 5cm. Zawsze i wszędzie na temat kotłów Ogniwo powiem tylko dwa słowa -NIGDY WIĘCEJ!! Straciłem ponad 3k na sprzedaży,nawet gdybym miał stracić wszystko-wywaliłbym z kotłowni i tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
minertu 09.05.2013 18:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Zawsze i wszędzie na temat kotłów Ogniwo powiem tylko dwa słowa -NIGDY WIĘCEJ!! Straciłem ponad 3k na sprzedaży,nawet gdybym miał stracić wszystko-wywaliłbym z kotłowni i tak Zastanawiam się co powiesz w przyszłym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Novy! 09.05.2013 19:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Zastanawiam się co powiesz w przyszłym roku. Przez dwa lata pisałem o tym że w kotłach Ogniwo płomień jest na max 2/3 palnika.Ci którzy maja 16kW nie odczuwają tego tak jak posiadacze 25kW-to proste,25kW ma większy wymiennik ciepła.Pisałem o "niewygodnym czyszczeniu"-które producent nazywa "łatwym" i o kilku innych kaprysach tego kotła.Jednak to co się działo na moim palniku nie było brakiem umiejętności palacza.Codzienny widok niedopalonego opału w popielniku uświadamiał mnie w fakcie że tracę moje ciężko zarobione pieniądze.Wizyta serwisu (o ile można go tak nazwać) przelała szale decyzji sprzedaży plus to co w ostatnim czasie stało się z kotłem kolegi VERB. Minertu,pytasz co powiem w przyszłym roku,mogę ci obiecać jedno.Prawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Vld 09.05.2013 19:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Maja 2013 Novy markoski stwierdzi w przyszłym roku, że węgiel, to syf!w czym kolwiek by nie był spalany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.