Husy 20.03.2011 19:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Marca 2011 (edytowane) witam,Chciałbym uzyskać pomoc osób znających się na tematyce instalacji grzewczej. Otóż sytuacja wygląda następująco: na jednej działce posiadam trzy domy: bud.1 140m2, bud.2 30m2,bud.3 130m2. Do tej pory ogrzewane są trzema starymi piecami "śmieciuchami". Chciałbym połączyć to w jedną instalacje abym mógł ogrzewać to wszystko jednym piecem z podajnikiem. Jeszcze nie jestem zdecydowany czy będzie to ekogroszek czy pellet. Podpowiedzcie jak ją wykonać abym mógł w każdym domu ustawić inna temperaturę max na grzejnikach i aby można było ja regulować "odgórnie" dla każdego z domów (np jakieś zawory w kotłowniach). Domy maja już w całości instalacje miedziane. Domy maja być połączone rurami pre izolowanymi Heatpex'a. Czy w kotłowni należny wykonać bufor ciepła? Proszę o wszelkie sugestie osób, które się na tym znają gdyż jestem kompletnie zielony w tej kwestii i chciałbym wiedzieć na co się decyduje w rozmowie z wykonawca. Czy jest jakaś możliwość sterowania piecem i pompami za pomocą komputera? Na rys pokazany jest rozkład budynków. W bud.1 planowana jest kotłownia. w bud.3 będę mieszkał. http://img153.imageshack.us/img153/796/rzutbudynkow.th.jpg Edytowane 21 Marca 2011 przez Husy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania