mimiletta 03.04.2011 13:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 Witam mam nadzieję że w odpowiednim dziale zadaję pytanie. W ramach wiosennych porządków chcę odnowić drzwi wejściowe do domu, są pomalowane kilkoma warstwami różnych farb i mają już duzo lat. Farba się łuszczy i miejscami nawet żywica sie pokazała. jak zlikwidować tę starą farbę z tych drzwi aby nową położyć bezpośrednio na drewno? mąż mówi że najlepiej podgrzewać opalarką i zeskrobywać szpachelką. Ma rację? I drugie pytanie-jak pozbyć sie starej farby z rurek od centralnego ogrzewania w łazience? są pomalowane na zielono kilka razy i teraz farba łuszczy sie i odpada a chce je pomalować na biało a nie chce nakładać kolejnej warstwy na te starą farbe. Jka sie do tego zabrać? Będę bardzo wdzięczna za porady bo jestem początkującą "złotą rączką" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RAFIRAFI 03.04.2011 15:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 Generalnie są trzy sposoby aby pozbyć się tej farby-opalanie czyli podgrzewanie opalarką i zeskrobywanie farby -chemia czyli środki do usuwania starych powłok lakierniczych ,trochę a nawet bardzo śmierdzą ale są skuteczne(te markowe np. 3v3)-mechanicznie czyli szlifowanie ale to strasznie mozolna robota ja osobiście polecam chemie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mp1905 03.04.2011 16:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 Jeśli chodzi o drzwi to tylko opalanie następnie wyszlifować i będą jak nowe.A co się tyczy rur możesz spróbować usunąć farbę mechanicznie czyli oskrobać lub użyć chemi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ANSE72 03.04.2011 16:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2011 żadnego opalania ,chemia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania