Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Budowania czas zacząć- komentarze do dziennika


Relda1

Recommended Posts

  • 2 weeks później...

Witam

Podczas pisania postu jak wstawiasz zdjęcie najedź kursoren na dodawane zdjęcie pokarze się taki ołówek i tam zmienisz format

Chyba że zdjęcia wstawiasz przez jakąś stronę www. tam masz różne kody do wklejenia, wybierasz kod - zdjęcie na forum

Pozdrawiam

Edytowane przez qnik111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Relda1-a jakie masz roslinki w swoim ogrodku?

Pytam bo ja jestem kompletnie zielona w tych sprawach,

a jak zobaczylam ile kosztuja uslugi ogrodnika ,to o malo z krzesla nie spadlam.

Dlatego sprobuje sama cos posadzic,tylko najpierw musze poznac nazwy krzewow,

a u Ciebie to ladnie sie prezentuje…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Cię z-68 w moich skromnych progach. Uwielbiam siedzieć w ogródku i grzebać, sadzić i przesadzać. W moim ogródku są przeróżne roślinki. Jako tło służąmi róznego rodzaju drzewa iglaste ( jodły, świerki, modrzewie, cisy), przed nimi są nieco niżej rosnące różne krzewy iglaste i liściaste (świerki conika, bananowiec, wierzby, pigwowiec, borówka amerykańska), oraz wszelkie rośliny szczepione(klon, róże); na pierwszym planie roślinki niziutkie zazwyczaj kwiaty i przeróżne płożące. Postaram się zrobić aktualne zdjęcia i jak Cię coś konkretnie zainteresuje daj znać. Postaram Ci się pomóc. Edytowane przez Relda1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje podwórko jest dość duże, na samym jego końcu jest mini boisko do piłki nożnej, przed nim lasek brzozowo- sosnowy i dopiero moje roślinki.podwórko 001.jpg

podwórko 002.jpg

podwórko 003.jpgznalazłam też miejsce na ogródek ziołowy(poniżej)podwórko 004.jpgtu, gdzie jest agrowłóknina brakuje jeszcze kory.

podwórko 005.jpg

Edytowane przez Relda1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

Dołącz do dyskusji