honzik 14.04.2011 11:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 (edytowane) Mogę kupić rozpoczętą budowę domu "Kinga" http://www.archipelag.pl/projekty-domow/kinga-z-garazem/rzuty.html?Kind=1&Name=KINGA&SearchForm=1 Stan surowy zamknięty ze zrobionymi tynkami wewn i instalacjami bez CO, na poddaszu urwane nieco więcej przestrzeni niż w projekcie (kilka pomieszczeń trudnych do wykorzystania z uwagi na niski sufit, ale już są), zrobione sufity g-k. Brama garażowa zamontowana. Nie mam doświadczenia w budowaniu. Lamerskim okiem widzę do roboty tak: elewacja z dociepleniem (250m2 scian, czyli pewnie ze 35tys), drzwi wew (6-7tys), CO gazowe z piecem 2f (20-25 tys), podłogi (170m2, 20-30 tys), schody na poddasze (10 tys), taras (jest fundament i ścianki, brak płyty). Nie licząc wyposażenia kuchni i łazienek wychodzi mi jakieś 130-150 tys. Czy w reżimie przeciętnej klasy materiałów mam szansę zamknąć się w kwocie 200tys? Pominąłem coś istotnego? Obawiam sie, ze to sumarycznie bedzie dość drogi dom, mam racje? Obecnego stanu tej budowy wlasciciel chce sie pozbyc, po odliczeniu wartości dzialki, za 250 tys. Nie wiem, czy to duzo, czy malo. Dom rozlegly, wiec pewnie fundamenty i dach tanie nie były. Dom budowany ewidentnie 'dla siebie'. Edytowane 14 Kwietnia 2011 przez honzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukep3 14.04.2011 11:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2011 coś ok 200-220 tys mógł wydac...myśle że w 200 możesz się zmieścic - chociaż to bardzo orientacyjnie -- wiec cena wydaje się byc oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania