Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 639
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

To ja jestem kolejnym odważnym, bo właśnie zamówiłem Lazara SmartFire :D

Generalnie, to chyba jest tak, że jak ktoś ma problemy z czymś (kocioł, wykonawca, etc.) to będzie ostrzegał innych, pisał na forum częściej - bo ma motywację. A jak ktoś ma taki kocioł, dobrze mu pali, nie ma z nim problemów to po co ma pisać? jeszcze takich zachęcać trzeba :) więc zachęcamy - czy istnieją na tym forum ludzie, którzy z Lazarem problemów NIE MAJĄ? i mogą napisać, jak to faktycznie jest z tą jego "bezobsługowością" - to sprawia wrażenie "łitu marketingowego" (za jednym kabaretem :) )

A że nie jestem sprzedawcą Lazara, to po forum widać :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ktoś ma taki kocioł, dobrze mu pali, nie ma z nim problemów to po co ma pisać?

 

W pewnym sensie może i racja, tylko jeśli większość ma z tym kotłem takie problemy jak ja /i wielu innych/ to uwierz, że na pisanie sił nie starcza ... WALKA :) ... pozostaje ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ktoś ma taki kocioł, dobrze mu pali, nie ma z nim problemów to po co ma pisać?

 

Może i w jakimś sensie racje masz, tylko z drugiej strony spróbuj sobie wyobraźić, że kiedy ktoś ma z tym kotłem tyle problemów co ja / i nie tylko ja /, to na pisanie sił nie starcza :( WALKA ... pozostaje ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może powrót do właściwego tematu???

Na razie temat został zdominowany przez kolegę , któremu zresztą kibicuje i popieram, ale chciałbym dowiedzieć sie coś wiecej aniżeli przepychanki, nabywcy ze sprzedającym. Może oddajmy głos innym użytkownikom.Temat mnie interesuje bowiem sam niedługo na 90% kupię Smartfire 21 na pellet.

Na marginesie nie rozumiem problemu kolegi -chyba "mebs". Jeżeli są faktury zakupu i udokumentowane naprawy serwisanta (jak opisuje kolega) i nie ma efektów porawy urządzenia, to zgłaszam sprawę do UOK następnie składam pozew do sądu i sprawa jest wygrana. Kocioł w świetle prawa jest takim samym towarem , podlegając zasadą reklamacji jak np. buty, tv, video itp. Pozdrawiam

 

Bo kolega mebs ma problem nie z kotłem, tylko z przekonaniem ludzi o tego, że kocioł jest wadliwy. Napraw pewnie nie było, a kotła Pan na oczy nie widział.

Nigdy UOKiK się Lazarem nie zajmował i nie będzie. Najlepiej zgłosić się do dystrybutora i poprosić o telefon do klienta - my tak robimy i mimo "ludzików z forów" i zapewnień już w lokalu przy rozmowie oko w oko, rozmowa z drugim użytkownikiem jest najlepsza. My się nie boimy, jest grono klientów którzy regularnie przyjmują zainteresowanych wysyłanych po rozmowie w lokalu. To sprawdzony sposób!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo kolega mebs ma problem nie z kotłem, tylko z przekonaniem ludzi o tego, że kocioł jest wadliwy. Napraw pewnie nie było, a kotła Pan na oczy nie widział.

Nigdy UOKiK się Lazarem nie zajmował i nie będzie. Najlepiej zgłosić się do dystrybutora i poprosić o telefon do klienta - my tak robimy i mimo "ludzików z forów" i zapewnień już w lokalu przy rozmowie oko w oko, rozmowa z drugim użytkownikiem jest najlepsza. My się nie boimy, jest grono klientów którzy regularnie przyjmują zainteresowanych wysyłanych po rozmowie w lokalu. To sprawdzony sposób!

 

I tak z mebs-a zrobili oszusta, który wymyślił sobie problemy i naprawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Oszustem nigdy nikogo nie nazwałem. Twierdzę tylko, że tak rozbieżne opinie na temat kotła mogą wynikać albo ewidentnie z winy urządzenia, albo ze złego zestawu (kocioł, instalacja, paliwo itp.).

Staram się w obiektywny sposób wypowiadać na temat materii z którą mam styczność codziennie od wielu lat.

A problemy ze spalaniem lub comiesięczną wymianą tych samych elementów, to nieporozumienie - wybaczcie, ale jaki sens wymieniać w kotle co miesiąc nieustannie tą samą część, z punktu widzenia producenta to niegospodarność, firmy mają zarabiać a nie ładować kasę w części zamienne dla wszystkich użytkowników SF21 czy SF41 z całej Polski, co miesiąc. Ludzie mają fantazję.

Niektórzy grają poszkodowanych, i niby "walczą" o swoje z producentem, chyba tylko na forum, no i o co??. Do tego deklarują, że Lazar słucha tylko jednego konstruktora/użytkownika, który doprowadzi swoimi opiniami wyssanymi z palca do udoskonalenia urządzenia w którym nie trzeba nic zmieniać :)? pff

Polak potrafi - tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak z mebs-a zrobili oszusta, który wymyślił sobie problemy i naprawy :)

niech kolega dystrybutor napisze

od kiedy zaczął sprzedawać te kotły

czy wie o akcji wymiany sterowników

czy wie o wadliwych śluzach

czy wie o detonacyjnym spalaniu przy niedostatecznym ciągu

czy wie jak zwykły użytkownik ma wyregulować swój kocioł (dla tych wybadanych 92% sprawności), nie posiadając magicznych drzwiczek z wizjerem. w które to ponoć są wyposażeni serwisanci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie :) nie wiem skąd takie skrajne opinie - pozdrawiam wszystkich zadowolonych użytkowników SF21 i SF41!

 

I chyba przechwaliłem...wczoraj tak bez niczego kocioł dwa razy się nie chciał załączyć....a poza tym temp. CWU kociołek nie daje rady osiągnąć, dochodzi do góra 47 stopni a ma zadaną 55, dotychczas sobie radził ale wczoraj przestał :(.......k..wa ewidentnie przechwaliłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I chyba przechwaliłem...wczoraj tak bez niczego kocioł dwa razy się nie chciał załączyć....a poza tym temp. CWU kociołek nie daje rady osiągnąć, dochodzi do góra 47 stopni a ma zadaną 55, dotychczas sobie radził ale wczoraj przestał :(.......k..wa ewidentnie przechwaliłem....

 

Witam.

1. Jaką ma Pan temp. zadaną kotła?

2. Czy ma Pan zamontowany grupę pompową z zaworem TV?

Proszę o podanie tych informacji, na pewno pomożemy :)

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech kolega dystrybutor napisze

od kiedy zaczął sprzedawać te kotły

czy wie o akcji wymiany sterowników

czy wie o wadliwych śluzach

czy wie o detonacyjnym spalaniu przy niedostatecznym ciągu

czy wie jak zwykły użytkownik ma wyregulować swój kocioł (dla tych wybadanych 92% sprawności), nie posiadając magicznych drzwiczek z wizjerem. w które to ponoć są wyposażeni serwisanci :D

 

Witam.

Pierwszorzędną kwestią jest zapoznanie się z instrukcją obsługi. To podstawa, jeżeli jej się nie ogarnie to nie można mieć pretensji. Wszyscy użytkownicy, którzy nie przeczytali instrukcji ze zrozumieniem - proszę o nie wypowiadanie się o kotle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Dla wszystkich mających problemy z ciągiem kominowym i ze złą pracą kotła w tym zakresie, proszę o ściągnięcie najnowszej instrukcji obsługi SmarFire ze strony producenta.

Wyraźnie na stronie 29 rozrysowany jest schemat kominowy i określone są poprawne średnice i wymagany ciąg kominowy.

 

Wszyscy użytkownicy nie stosujący się do tych zaleceń będą mieli problemy, lub już je mają.

Wszystkie poprzednie posty związane z kominek - to jest odpowiedź na to pytanie.

 

Decydując się na budowę domu, decyzję o średnicy komina należy podejmować znając model kotła jaki ma być do niego podłączony (smartFire). Zły komin nie będzie wpływał pozytywnie na pracę kotła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

1. Jaką ma Pan temp. zadaną kotła?

2. Czy ma Pan zamontowany grupę pompową z zaworem TV?

Proszę o podanie tych informacji, na pewno pomożemy :)

pozdrawiam.

 

Ad.1 Kocioł pracuje do 75 stopni i następnie się wyłącza. Temp. zadana CWU to 55 stopni i taka nam pasuje.

Ad.2 Nie bardzo rozumiem o co chodzi? Grupa pompowa z zaworem TV? Co to takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pierwszorzędną kwestią jest zapoznanie się z instrukcją obsługi. To podstawa, jeżeli jej się nie ogarnie to nie można mieć pretensji. Wszyscy użytkownicy, którzy nie przeczytali instrukcji ze zrozumieniem - proszę o nie wypowiadanie się o kotle.

Kolego nie wiem dlaczego zacytowałeś kolegę VLD bo twoja odpowiedź na ten cytat ma się jakoś nijak. Nie odpowiadasz na cytat tylko pokrętnie zaczynasz coś o instrukcji, może trzeba nakleić na tym kotle naklęjkę: TYLKO DLA GENIUSZY.

Kończysz o instrukcji, zaczynasz o kominie, następnie będą nieprawidłowe nastawy regulatora a skończysz jak wszyscy na złej jakości zastosowanego paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo zawsze będzie złe, bo jak już nie będzie na co spychać, zawsze się zepchnie na paliwo :) ale gdyby była w tym nutka prawdy, to może niech konstruktor wyprodukuje kocioł na złej jakości paliwo :) zbyt będzie jak diabli :) a ja paliwo kupuję ze swim szwagrem na spółkę, tylko że on ma kociołek innej firmy - dziwne, że to złe paliwo śmiga u niego jak łyżwy po gładkim lodzie? widocznie już jeden producent wynalazł kocioł na złej jakości paliwko :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyraźnie na stronie 29 rozrysowany jest schemat kominowy i określone są poprawne średnice i wymagany ciąg kominowy.

 

Wszyscy użytkownicy nie stosujący się do tych zaleceń będą mieli problemy, lub już je mają.

.

 

Kolego ty sobie jaja robisz???? albo ZALECENIA albo WYMAGANIA jeżeli lazar przed sprzedaża określiłby srednice komina to nie byloby tematu. ale to musiałby jasno i wyraznie napisac.... kocioł działa poprawnie przy takiej a takiej srednicy komina w innych warunkach firma nie bieże odpowiedzialności za poprawną pracę kotła, tak dużo??? bali się że sobie w stopę strzelą??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...