Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Zabawa:Sądzę,że w tym sezonie grzewczym spalę.  

40 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Zabawa:Sądzę,że w tym sezonie grzewczym spalę.

    • poniżej 2 ton
      6
    • 2-3 tony
      16
    • 3-4 tony
      10
    • 4 i więcej
      8


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 28,4k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

  • karoka65

    3480

  • zbigmaz01

    2445

  • minertu

    2414

  • bobasxx

    967

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Gość Novy!
Witam ponownie.

Nie mam zamiaru podgrzewać atmosfery, bo za oknem 18oC, ale napiszę kilka słów o zacnej i dbającej o klienta firmie Instalko.

Napisałem do producenta ponad tydzień temu e-mail z prośbą o wyjaśnienie problemu braku certyfikatu na kotły 11, 17 i 35kW , który w/g zapewnień producenta na głównej stronie internetowej widnieje oraz w DTR każdego z kotłów RBR. Poprosiłem także o udzielenie informacji czy taki certyfikat wogóle się kiedykolwiek pojawi i czy prawdą jest, że w/w kotły czekają na badania w Łodzi czy gdziekolwiek.

Odpowiedź producenta "zacnej" firmy instalko (celowo z małej litery) - brak jakiejkolwiek informacji.

Teraz już wszyscy wiecie w jak głębokim poważaniu ma Was użytkowników i mnie oczywiście firemka instalko. :p

Resztę sobie dopowiedzcie.

 

:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie byłoby właściwe w/g Ciebie? Pytanie zadałem proste, ale i tak brak odpowiedzi.

OK. Już wiem:

Pytanie powinno brzmieć:

Dlaczego firma instalko celowo oszukuje klientów?

 

 

stultorum plena sunt omnia...

Edytowane przez Delphion1
kasowanie posta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Krzysztof czy od wszystkich instytucji i firm otrzymujesz odpowiedź w takim terminie? Czy wszystkich tak samo traktujesz jak po tygodniu nie otrzymasz odpowiedzi?

Nie żebym miał coś przeciw ale chyba trochę za szybko wydałeś opinie.

 

Jeszcze tli się jakaś nadzieja na odpowiedź od firmy, ale alarm: "wygaszanie kotła" już wyświetlony.:(

Do wielu firm piszę i to często, jeśli ktoś nie odpowiada w kilka dni (najczęściej jest to jeden max 2 dni - dobre firmy taki mają standard i tego przestrzegają - ale jak napisałem DOBRE i POWAŻNIE traktujące klienta) to w 99,9% nie odpowiedzą nigdy. To nie moje wymysły, ale doświadczenie na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.

Pozdrawiam.

Edytowane przez krzysztof7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Novy!
To nie moje wymysły, ale doświadczenie na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat.

Pozdrawiam.

 

To się napisałeś przez te lata....Chyba do Papieża tylko nie pisałeś,co?Ludziska,skąd u Was tyle wolnego czasu?W kraju bieda,kryzys...Do pracy rodacy!!!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się napisałeś przez te lata....Chyba do Papieża tylko nie pisałeś,co?Ludziska,skąd u Was tyle wolnego czasu?W kraju bieda,kryzys...Do pracy rodacy!!!:)

 

Chłopcze idź do piaskownicy a to forum zostaw użytkownikom mającym coś do powiedzenia i zaoferowania.

Przykro czytać te twoje wypociny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Novy!
Chłopcze idź do piaskownicy a to forum zostaw użytkownikom mającym coś do powiedzenia i zaoferowania.

Przykro czytać te twoje wypociny.

A Ty co masz do powiedzenia i zaoferowania?Podpowiedzi jak zareklamować towar,albo jak napisać maila do producenta?Jest od tego forum konsumenckie.Tam,z takim doświadczeniem zaproponują Ci zapewne stanowisko admina.Na bank.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nauczyłeś się jednego sloganu i udajesz mądrego. Może choć raz napiszesz coś sensownego i konstruktywnego ?? Potrafisz? :);)

Po prostu jak widzisz ,resztę posta wykasowałem aby Ci przykrości nie robić.

Est proprium stultitiae aliorum vitia cernere, oblivisci suorum.(Cechą głupoty jest dostrzegać błędy innych, zapominać o swoich)

 

To mój pierwszy piec w życiu z którego jestem zadowolony a forum traktuję jako skarbnicę wiedzy.Może jak nabiorę doświadczenia, przyjdzie czas na mądrości?Na razie opieram się na radach i sugestiach użytkowników oraz zadaję głupie pytania. Mi tutaj zawsze ktoś odpowie i nie narzekam .

 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.:)

PS.Pozdrowienia dla Małżonki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy w tym przypadku przyznaję rację koledze Krzysztofowi. Bez znaczenia są tu argumenty, którymi się posługuje. Producent powinien udzielić odpowiedzi. To jest miara w jak sposób firma podchodzi do swej działalności.

Krzysztof - na pocieszenie napiszę jednak, że to niejedyna taka. Kiedyś byłem zainteresowany zakupem pieca Klimosza. Zadałem kilka pytań. Odpowiedzi się nie doczekałem. Podobnie jest z producentem mojego pieca - Ponarem. Szkoda, że nie każdy producent działa wg standardów ES Kutno;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbigmaz01 miałeś rację,dzięki.

W końcu ogarnąłem temat.

sebsa ja nie kwestionuje tego iż nie dostał odpowiedzi może niech zadzwoni a nie tylko maile rozsyła i wtedy dostanie natychmiastową odpowiedź a nie wykrzykuje na forum gdzie producent nie zaglada?

 

Powiedzcie mi ,że żadnemu się nie zdarzyło nigdy szybciej załatwić sprawę i zasięgnąć inf tel.niż mailem? Czasem trzeba "face to face" sprawę załatwić a nie ukrywać się za plecami.

 

Żeby było jasne do nikogo nie piję;)

Edytowane przez Delphion1
:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty co masz do powiedzenia i zaoferowania?Podpowiedzi jak zareklamować towar,albo jak napisać maila do producenta?Jest od tego forum konsumenckie.Tam,z takim doświadczeniem zaproponują Ci zapewne stanowisko admina.Na bank.

 

Kreujesz się na takiego yntelygenta i "specjalistę" od palenia w kotle (taki masz zawód?), a kociołkiem OEP nie potrafiłeś sobie poradzić. Rozwaliłes forum o OEP swoimi wypocinami i złośliwościami, a tera robisz dokładnie to samo tutaj. Tysiące użytkowników kotła OEP pali w tych kotłach i chwali, a ty jeden taki słabiutki w te klocki, że sobie nie poradziłeś. Już sam ten fakt świadczy o tobie jak "najlepiej".

Zresztą szkoda słów, ty i tak jesteś "mądrzejszy", masz "większe" doświadczenie itp.. itd... .

Pisze na temat RBR, ale ty tego i tak nie zrozumiesz, szkoda dla ciebie marnować mojego cennego czasu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie byłoby właściwe w/g Ciebie? Pytanie zadałem proste, ale i tak brak odpowiedzi.

OK. Już wiem:

Pytanie powinno brzmieć:

Dlaczego firma instalko celowo oszukuje klientów?

 

Kolego szkoda czasu pomimo ze kocioł fajny to obsłudze dużo brakuje.

 

Trudne lub niewygodne pytanie są zbywane - nie czepiaj się, po co Ci certyfikat, jak się nie podoba to oddaj

 

Ja czekam na odpowiedz juz trzeci tydzien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy w tym przypadku przyznaję rację koledze Krzysztofowi. Bez znaczenia są tu argumenty, którymi się posługuje. Producent powinien udzielić odpowiedzi. To jest miara w jak sposób firma podchodzi do swej działalności.

Krzysztof - na pocieszenie napiszę jednak, że to niejedyna taka. Kiedyś byłem zainteresowany zakupem pieca Klimosza. Zadałem kilka pytań. Odpowiedzi się nie doczekałem. Podobnie jest z producentem mojego pieca - Ponarem. Szkoda, że nie każdy producent działa wg standardów ES Kutno;).

 

Pisze do wielu firm ( nie o kotły chodzi) z racji wykonywanej pracy. Firma, która nie odpowie na zadane pytanie czy prośbę w rozwiązaniu problemu w krótkim czasie nie jest warta zainteresowania. Tak jest prawda.:yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego szkoda czasu pomimo ze kocioł fajny to obsłudze dużo brakuje.

 

Trudne lub niewygodne pytanie są zbywane - nie czepiaj się, po co Ci certyfikat, jak się nie podoba to oddaj

 

Ja czekam na odpowiedz juz trzeci tydzien

 

Czyli wszystko jasne w temacie obsługi klienta w firemce instalko.

Wystosuje jeszcze odpowiednie pismo. Może to zmobilizuje włodarzy firmy do odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu jak widzisz ,resztę posta wykasowałem aby Ci przykrości nie robić.

Est proprium stultitiae aliorum vitia cernere, oblivisci suorum.(Cechą głupoty jest dostrzegać błędy innych, zapominać o swoich)

 

To mój pierwszy piec w życiu z którego jestem zadowolony a forum traktuję jako skarbnicę wiedzy.Może jak nabiorę doświadczenia, przyjdzie czas na mądrości?Na razie opieram się na radach i sugestiach użytkowników oraz zadaję głupie pytania. Mi tutaj zawsze ktoś odpowie i nie narzekam .

 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.:)

PS.Pozdrowienia dla Małżonki.

Nie narzekasz bo to tylko piec.

Nie jedyny na rynku buczący,nie mający certyfikatu a grzeje ile wlezie i nikomu to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...