Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

podłogówka bez rozdzielacza

justynamar

Recommended Posts

witajcie

zaczęłam powoli remontować parter domu

instalator od wody i ogrzewania przedstawił mi rozwiązanie wodnego ogrzewania podłogowego które teraz instaluje na każdej budowie

mianowicie tak jak widzicie na zdjęciu zamiast rozdzielacza o którym istnieniu dowiedziałam się niedawno z forum:yes:

wypuścił zasilanie i powrót

mówił że wystarczy dać zawór termostatyczny i będzie działać tu akurat zdjęcie z łazienki

http://img12.imageshack.us/img12/6092/zdjcie012qb.th.jpg

w drugim pomieszczeniu mam salon połączony z kuchnią w części salonowej będą panele w kuchni płytki

czy takie rozwiązanie zda egzamin jeżeli pętle zaczniemy z kuchni przez salon i wrócimy do powrotu w kuchni

przepraszam jeżeli używam jakiś niefachowych sformowań ale nie znam się jeszcze na wszystkim bo dopiero zaczynamy:(

1. Czy do ogrzewania podłogowego potrzeba specjalnych paneli laminowanych

bo czytałam że mimo iż takie panele są na rynku to spełniają taką samą role co te normalne

2, chciałabym jeszcze zapytać aby mnie ekipa remontowa czasem nie na ciągła

robiąc ogrzewanie podłogowe u mnie akurat na spodzie jest beton

robimy po kolei

*styropian FS20 przynajmniej 15cm

*na to folia aluminiowa potem rozciągamy pętle od ogrzewania i na to wylewkę przynajmniej 5cm

ale ja nie planuje wykonywać miedzi w podłodze nie wiem skąd ci to przyszło do głowy

w podłodze będzie normalny przewód podłogówki

jak na zdjęciu miedź kończy się na zasilaniu i powrocie

grzejnik nie był przewidziany tylko podłogówka nie wiem tylko czy

podłogowka pociągnie na tyle że by nie było zimno o okresie zimy

a jakie to lepsze rozwiązanie o którym piszesz?

Edytowane przez justyna&mar