Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Zgodzę się z Tobą Finlandia co do wypowiedzi powyżej. Do mnie też nigdy takie info nie dotarło jak miałem Gerdę w ofercie. Serwis jak i cała procedura reklamacyjna nie była tam jakoś szczególnie przyjemna. Czułem się jakbym oczekiwał czegoś czego w ogóle nie powinienem oczekiwać od serwisu - czyli załatwienia szybko i sprawnie sprawy. Wiesz o co chodzi.

Co do Wikędów - wydaje mi się, że raczej one się nie psują. U mnie są na nie reklamacje, ale raczej jest to mniej jak na przeciętną firmę ze stalówkami. Co do zasuwnic to rzeczywiście pierwsze TP miały inną zasuwnicę i Wikęd wycofał się z niej. Nowa jest lepsza i mniej kłopotliwa. Jak ktoś miał problem ze starszym typem zasuwnicy to serwis działał jak burza.

 

Karolek75 - w innym wątku odpowiedziałem Ci odnośnie reklamacji. Jak zgłaszałeś u w miejscu zakupu, to zadzwoń do nich z pytaniem czy wszystkie informacje jakie im były potrzebne już mają oraz czy dostali odpowiedź z serwisu kiedy może być ekipa u Ciebie.

Niestety serwis nagminnie był wzywany do regulacji drzwi (to leży w gestii montażysty) lub problemów które od siebie powinien usuwać sklep (takie są umowy pomiędzy nami - mam na myśli np poluzowanie śruby od wkładki). Serwis Wikedu za to jeździł po całym kraju usuwając takie pierdoły zamiast zająć się ludźmi, którzy na prawdę potrzebują pomocy. Czas oczekiwania się wydłużał i było zgrzytanie zębami. Teraz Wikęd trochę pozmieniał procedury reklamacyjne i serwisowe. Idzie to szybciej i serwis zajmuje się tym co do nich należy - np problemy z zasuwnicą jak u Ciebie czyli coś konkretnego.

Dziwi mnie trochę taki czas reakcji. Nie zawsze cała wina leży po stronie producenta. Już nie piszę tu o Wikędzie tylko ogółem. Często sklepy opieszale przekazują te reklamacje do producenta, albo nie odpowiadają na maile od producenta z prośbą o dosłanie dokumentów lub jakiś zdjęć. Dopiero jak Klient wpadnie z pianą na ustach to sprawa przyspiesza. Żenujące jest takie coś w XXI wieku, a całe zło spływa niestety zawsze na producenta tego czy owego.

 

Tak w skrócie - dzwoń i pisz do miejsca zakupu. Montażysta odpowiedzialny jest za montaż, a sklep za sprzedany Ci towar. Sklep rozlicza się później z producentem ale to już poza Tobą.

 

Powodzenia i jak coś to pisz na forum. Zawsze coś podpowiemy aby przyspieszyć sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,9k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Co do Wikędów - wydaje mi się, że raczej one się nie psują. U mnie są na nie reklamacje, ale raczej jest to mniej jak na przeciętną firmę ze stalówkami. Co do zasuwnic to rzeczywiście pierwsze TP miały inną zasuwnicę i Wikęd wycofał się z niej. Nowa jest lepsza i mniej kłopotliwa. Jak ktoś miał problem ze starszym typem zasuwnicy to serwis działał jak burza.

Wczoraj zadzwonilem do mojego sprzedawcy i otrzymalem info ze serwis fabryczny bedzie sie ze mna kontaktowal i wymienia rowniez jeszcze ta sprawna zasuwnice we frontowych za niewielka odplatnoscia.

Dzisiaj serwis dzwonil i umowil sie na za 7 dni. Ale zapewnili, ze gdyby to byl problem z frontowymi to dzialaliby jak burza. Wymienia rowniez druga JESZCZE SPRAWNA zasuwnice. NIEODPLATNIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Trochę poczytałem o firmie wikęd i tak zdecydowałem się na

wzór 12 kolor antracyt w wersji prestige, ale mam pytanie gdyż nigdy nie miałem w domu doczynienia z :

pochwytem

samozamykaczem,

I teraz moje pytanie od użytkowników którzy mają w domach i mogą doradzić, czy warto, bo tak dopłata do klamo pochwytu to 490zł + należałoby dać jeszcze elektrozaczep

A dopłata do samozamykacza w wersji prestige to 680zł do chowanego pod listwę lub 590zł do nawierzchniowego.

Warto ? Proszę o własne doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie drzwi z pochwytem. Zaczep klamki ma funkcję rolki, którą można włączyć lub nie. Jeśli funkcja rolki jest włączona, to wtedy można wejść do domu z zewnątrz nie używając klucza do odsunięcia języka klamki. Po prostu popychasz/ciągniesz drzwi i się otwierają, jak w sklepie. Do tego konieczny jest samozamykacz, który dopycha drzwi, bo parcie wiatru powoduje, że się same otwierają. Nie mam samozamykacza, u mnie otwierają się do środka (wręcz ciężko je czasem zamknąć, bo od razu pstryk i otwarte), ale podobno przy drzwiach otwieranych na zewnątrz też potrafią się otworzyć z uwagi na podciśnienie wiatru. Jeśli wyłączysz funkcję rolki, to musisz mieć klucz, żeby otworzyć drzwi od zewnątrz. Można w ten sposób drzwi przypadkiem zatrzasnąć i klops.

 

Rozwiązaniem jest przycisk w pochwycie i zasilacz do elektrozaczepu. Wówczas zamiast klucza możesz nacisnąć przycisk i otworzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zadzwonilem do mojego sprzedawcy i otrzymalem info ze serwis fabryczny bedzie sie ze mna kontaktowal i wymienia rowniez jeszcze ta sprawna zasuwnice we frontowych za niewielka odplatnoscia.

Dzisiaj serwis dzwonil i umowil sie na za 7 dni. Ale zapewnili, ze gdyby to byl problem z frontowymi to dzialaliby jak burza. Wymienia rowniez druga JESZCZE SPRAWNA zasuwnice. NIEODPLATNIE.

 

Serwis byl zgodnie z umowa i wymienil obydwie zasuwnice w 1h. Obecne pracuja inaczej, bardziej tradycyjnie. Trzwi stracily bardzo przyjemny dla mnie charakterystyczny klik :) Klamka blokuje sie tylko troche i to bedzie spora zmiana w uzytkowaniu podczas sprawdzania czy zamkniete. Ale grunt by sie nie psuly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis byl zgodnie z umowa i wymienil obydwie zasuwnice w 1h. Obecne pracuja inaczej, bardziej tradycyjnie. Trzwi stracily bardzo przyjemny dla mnie charakterystyczny klik :) Klamka blokuje sie tylko troche i to bedzie spora zmiana w uzytkowaniu podczas sprawdzania czy zamkniete. Ale grunt by sie nie psuly.

 

wg mnie jest to wada tej zasuwnicy. musisz obkręcić do końca żeby mieć pewność że drzwi są zamknięte...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
Wczoraj zadzwonilem do mojego sprzedawcy i otrzymalem info ze serwis fabryczny bedzie sie ze mna kontaktowal i wymienia rowniez jeszcze ta sprawna zasuwnice we frontowych za niewielka odplatnoscia.

Dzisiaj serwis dzwonil i umowil sie na za 7 dni. Ale zapewnili, ze gdyby to byl problem z frontowymi to dzialaliby jak burza. Wymienia rowniez druga JESZCZE SPRAWNA zasuwnice. NIEODPLATNIE.

 

No i super. Za to lubię Wikęd, bo nawet jak coś się sypnie to potrafią przyznać się do błędu i chcą pomóc Klientowi. Nie do końca rozumiem skąd takie opóźnienia w tym serwisie miałeś mieć(te kilka postów wcześniej pisałeś o tym), ale najważniejsze że poszedłeś za moją namową i zadzwoniłeś jeszcze raz.

 

Jesteś już po serwisie? Wszystko już poprawili? Tą drugą zasuwnicę też wymienili Ci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
  • 2 weeks później...
W jaki sposób można rozwiązać problem uderzania drzwiami o zewnętrzną szpalete i tynk, jeśli ma się drzwi otwierane na zewnątrz? Mam wersje Prestige. Czy producent przewidział jakieś akcesorium które ograniczna otwieranie się drzwi np do 90 stopni? Boje sie że wiatr pare razy szarpnie drzwiami i uszkodzą sie one same albo tynk. Czy jedynym wyjściem jest zamontowanie jakiejś gumowej kulki wystającej z gruntu na zewnątrz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób można rozwiązać problem uderzania drzwiami o zewnętrzną szpalete i tynk, jeśli ma się drzwi otwierane na zewnątrz? Mam wersje Prestige. Czy producent przewidział jakieś akcesorium które ograniczna otwieranie się drzwi np do 90 stopni? Boje sie że wiatr pare razy szarpnie drzwiami i uszkodzą sie one same albo tynk. Czy jedynym wyjściem jest zamontowanie jakiejś gumowej kulki wystającej z gruntu na zewnątrz?

 

Podpinam się z pytaniem. Również mnie to mocno interesuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwie się że producent nie stosuje jakiegoś ogranicznika mechanicznego np w jednym zawiasie. Mogłoby to być nawet czasowo wyłączane np jakąś zapadka. Drogie drzwi a najprostszej rzeczy brakuje. Okolo 50% drzwi montuje sie otwieranych na zewnątrz i zawsze jest ten problem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwie się że producent nie stosuje jakiegoś ogranicznika mechanicznego np w jednym zawiasie. Mogłoby to być nawet czasowo wyłączane np jakąś zapadka. Drogie drzwi a najprostszej rzeczy brakuje. Okolo 50% drzwi montuje sie otwieranych na zewnątrz i zawsze jest ten problem.

A któryś producent coś takiego ma? W większości montujesz samozamykacz lub ten gumowy ogranicznik i masz sprawę z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwie się że producent nie stosuje jakiegoś ogranicznika mechanicznego np w jednym zawiasie. Mogłoby to być nawet czasowo wyłączane np jakąś zapadka. Drogie drzwi a najprostszej rzeczy brakuje. Okolo 50% drzwi montuje sie otwieranych na zewnątrz i zawsze jest ten problem.

 

Slabo to widze w postaci prostego ograniczenia mechanicznego w zwyklym zawiasie. Tam sa za duze sily.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...