finlandia 07.10.2018 18:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Października 2018 Przewodu to tam nie ma:) Ale raczej dasz radę (mówię raczej, bo trzeba przewodem ominąć podkładki wypierające szybę. Wyjmujesz uszczelki przyszybowe od środka(podważysz np. patykiem od lodów). wyjmiesz listwy, potem szybę. I działasz z kablem. I tak najtrudniejsze będzie estetyczne wycięcie dziur na elektrozaczep (y?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gurszczak 07.10.2018 18:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Października 2018 Myślisz że nie będą pasować w aktualne miejsca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 08.10.2018 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2018 Myślę że nie. Z reguły są znacznie większe - ale ja nie znasz całego rynku I zależy jakie masz drzwi - w sensie jaka seria , z jakim zamkiem - bo np. przy TP są potrzebne 3 elektrozaczepy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gurszczak 08.10.2018 17:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2018 Właśnie mam ta z 3 zamkami hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 12.10.2018 09:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Października 2018 Może warto iść pod uszczelkami i pod drzwiami? Sam nie wiem. Nie robiłem takich operacji nigdy. Pytanie też jaki kabel tam będziesz miał - jaka grubość?Podpytaj w Wikędzie może coś podpowiedzą jak to spętać kablami. Elektrozaczep można kupić u producenta pasujący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agaziela 16.10.2018 22:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2018 Witam, chciałam przestrzec wszystkich przed zakupem drzwi w firmie Wikęd. Za namową sprzedawcy kupiliśmy z mężem drzw wejściowe z doświetleniem za 5200PLN z montażem w ubiegłym roku, we wrześniu. Wahaliśmy się między drzwiami Gerdy, ale sprzedawca stanowczo odradzał (domyślam się teraz, że pewnie ma lepsze marże na wikędzie) i zapewniał o wysokiej jakości wykonania drzwi Wikęd. Nie zdążyliśmy się jeszcze wprowadzić a w tym roku w wakacje podczas upałów rozkleiła się ramka otaczająca szybkę, rozlazła się i są wielkie szpary. Zgłosiłam sprawę od razu sprzedawcy (w lipcu tego roku), ten niby twierdził, że zgłosił regionalnemu opiekunowi, ale siedzieli cicho, więc we wrześniu zgłosiłam reklamację bezpośrednio do producenta. W odpowiedzi dostałam informację, że to nasz Sprzedawca musi im zgłosić a oni niby nie mają zgłoszenia (takie "odbijanie piłeczki" wg mnie i granie na zwłokę). Po krótkiej wymianie maili, poprosili o wysłanie numeru zakupu drzwi i mieli się niby tym zająć. Dzisiaj jest 17.10. i sprawa stoi w miejscu. Wydaliśmy z mężem 5200zł na szajs, jestem bardzo zażenowana jakością ich produktów (w stosunku do ceny). Przypuszczam, że gdybym kupiła drzwi w markecie za mniejsze pieniądze wytrzymałyby z pewnością dłużej. Obsługa klienta w firmie Wikęd pozostawia wiele do życzenia, ja jestem załamana, bo dla mnie wydatek 5200zł to nie są małe pieniądze :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawel2905 17.10.2018 04:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2018 Witam, chciałam przestrzec wszystkich przed zakupem drzwi w firmie Wikęd. Za namową sprzedawcy kupiliśmy z mężem drzw wejściowe z doświetleniem za 5200PLN z montażem w ubiegłym roku, we wrześniu. Wahaliśmy się między drzwiami Gerdy, ale sprzedawca stanowczo odradzał (domyślam się teraz, że pewnie ma lepsze marże na wikędzie) i zapewniał o wysokiej jakości wykonania drzwi Wikęd. Nie zdążyliśmy się jeszcze wprowadzić a w tym roku w wakacje podczas upałów rozkleiła się ramka otaczająca szybkę, rozlazła się i są wielkie szpary. Zgłosiłam sprawę od razu sprzedawcy (w lipcu tego roku), ten niby twierdził, że zgłosił regionalnemu opiekunowi, ale siedzieli cicho, więc we wrześniu zgłosiłam reklamację bezpośrednio do producenta. W odpowiedzi dostałam informację, że to nasz Sprzedawca musi im zgłosić a oni niby nie mają zgłoszenia (takie "odbijanie piłeczki" wg mnie i granie na zwłokę). Po krótkiej wymianie maili, poprosili o wysłanie numeru zakupu drzwi i mieli się niby tym zająć. Dzisiaj jest 17.10. i sprawa stoi w miejscu. Wydaliśmy z mężem 5200zł na szajs, jestem bardzo zażenowana jakością ich produktów (w stosunku do ceny). Przypuszczam, że gdybym kupiła drzwi w markecie za mniejsze pieniądze wytrzymałyby z pewnością dłużej. Obsługa klienta w firmie Wikęd pozostawia wiele do życzenia, ja jestem załamana, bo dla mnie wydatek 5200zł to nie są małe pieniądze :cry: oj muszę panią zmartwić obowiązek zgłaszania reklamacji ciąży na sprzedawcy to on pewnie zawalił . jak wiked przyjął reklamacje to pewnie towar(nowe ramki) wysłali do sprzedawcy zeby pani wymienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 17.10.2018 09:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2018 Dużo mitów w Pani wypowiedzi, ale niech rozgoryczenie będzie "okolicznością" łagodzącą. Jestem przekonany że Wikęd taką sprawę załatwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
creative_21 17.10.2018 15:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2018 jeszce zdjęcia by się przydały na potwierdzenie bo narazie żadnych podstaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 20.10.2018 07:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2018 Reklamacje zgłasza się w miejscu zakupu pisemnie za potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia. Taka forma zapewni Panią o tym, że reklamacja została przyjęta i rozpoczął się okres 14 dni w którym musi zostać udzielona odpowiedź. Takie zgłaszanie "na gębę" kończy się właśnie w taki sposób przy nierzetelnym sprzedawcy. Wikęd jak każdy inny producent nie ma obowiązku przyjmowania reklamacji bezpośrednio od Klienta. Po to ma partnerów handlowych. Reasumując:-zgłosić pisemnie reklamację do sklepu (zdjęcia, karta gwarancyjna i dowód zakupu)-określić swoje oczekiwania / roszczenia-czekać 14 dni na odpowiedź ze sklepu Zgłaszanie bezpośrednio do producenta nie przyspiesza sprawy, a tylko ją komplikuje. Tak czy inaczej z mojego doświadczenia wynika, że Wikęd bardzo mocno bije się w pierś przy takich przypadkach i robi na prawdę dużo aby pomóc Klientowi. Życzę powodzenia i czekamy na odzew na forum jak się skończyła sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ress 03.11.2018 13:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 (edytowane) Witam! Mam zapytanie odnosnie sprawy dociagniecia drzwi do futryny, drzwi dochodza do uszczelki wylacznie w momencie zamkniecia ich na gorny lub dolny zamek, po zwyklym zamknieciu ich "na klamke" na calej dlugosc jest ok 0.6mm luzu. Dodam, ze regulacja jezyka klamki jest ustawiona juz maksymalnie (zdjecie ponizej). Pomozcie prosze, zima idzie... :-/ https://zapodaj.net/53a0e4e921285.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/e1b4277773cd8.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/57456f30578eb.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/0ad95ee0ed0a2.jpg.html Drzwi Premium + oscieznica termo. Edytowane 3 Listopada 2018 przez ress Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 03.11.2018 21:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Gdybam: A może regulacja języka jest już za głęboko i zwyczajnie nie łapie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agaziela 06.11.2018 19:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 Niestety, do tej pory nie dostałam zadnej odpowiedzi, drzwi są nadal w takim samym stanie jak były, firma wikęd to porażka. Zima się zbliża, ramki rozklejone, jeden wielki badziew. Wydaje mi się, że na tym forum udzielają się pracownicy firmy, którzy dbają o dobry wizerunek, zamiast zająć się tym co trzeba. Dla tych niedowiarków w załączniku wysyłam zdjęcia i ostatniego maila od pracownika firmy wikęd. [ATTACH=CONFIG] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agaziela 06.11.2018 19:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 Dużo mitów w Pani wypowiedzi, ale niech rozgoryczenie będzie "okolicznością" łagodzącą. Jestem przekonany że Wikęd taką sprawę załatwi. a co niby jest mitem w moje wypowiedzi? Jest Pan pewnie pracownikiem tej firmy, z którą nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agaziela 06.11.2018 19:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 Dzisiaj wysłałam maila w sprawie drzwi do działu reklamacji, dostałam autorespondera, zablokowali mojego maila, bo tak najłatwiej zakończyć sprawę.. Czy poważna firma tak się zachowuje? Zero odpowiedzi, słowa przepraszam, skończyło się na mailu 1 października, że się tym zajmą i jedyne co zrobili, to zablokowali mojego maila, żeby mieć święty spokój. Wysłałam z innego adresu mailowego i już zwrotki nie dostałam. Nie winię tylko wikędu, być może i sprzedawca zawinił (chociaż on zapewnia, że wszystko wysłał do nich od razu) ale ja rozkładam ręce i naprawdę nie wiem co zrobić, dlatego ostrzegam wszystkich na tym forum, żeby się dwa razy zastanowili zanim podejmą decyzję o zakupie drzwi w tej firmie... Oni poprosili mnie o wysłanie wszelkich danych na temat sprzedanych drzwi i powinni się tym zająć, bo przecież to oni są producentem i odpowiadają za jakość (albo raczej jej brak) tych drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 07.11.2018 16:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 Zaraz będzie pewnie, że jestem ich pracownikiem ale zaryzykuję.Wcześniej podpowiadaliśmy Ci jak zgłaszać reklamację. Nie tylko w Wikędzie ale ogółem we wszystkich firmach tak to działa. Reklamację zgłaszasz pisemnie (za potwierdzeniem na drugiej kopii) w miejscu zakupu drzwi. Do tego wiadomo że trzeba mieć dowód zakupu (paragon, FV - cokolwiek). Na tej podstawie reklamacja zostaje przyjęta i że tak powiem "zegar tyka". Jest dalej 14 dni na odpowiedź. Co do kontaktu bezpośrednio z pominięciem sklepu to często się to właśnie tak kończy i to nie tylko w Wikędzie ale ogółem w przeróżnych firmach, bo Klientem dla producenta jest ten kto kupił towar - w tym wypadku jakiś sklep. A dopiero Ty jesteś Klientką tego sklepu. Tak czy siak sprawa dziwna i ja bym tego tak nie zostawił. Co na to wszystko sklep w którym kupowałaś drzwi? Zajął jakieś stanowisko? Byłaś u rzecznika?Nie chcę nikogo tu bronić, ale z Wikędem nigdy takich rzeczy nie było i z tego co mi wiadomo to raczej wszyscy co tym handlujemy jesteśmy zadowoleni z obsługi w razie reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 07.11.2018 16:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 Ja nie widzę na zdjęciu zawiasów i do tego skręcony na maxa język. Moim zdaniem przydała by się mała regulacja skrzydła i dopiero jeszcze dociagnięcie językiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Doli. 07.11.2018 21:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 Mam drzwi termo prestige i wypada (notorycznie) mi uszczelka boczna. Czy jest jakiś sposób żeby ją przymocować na stałe? Czymś podkleić może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Doli. 07.11.2018 21:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 Wikęd nie wyrabia się z obsługą reklamacji. Do nas, w dolnośląskie, przyjechali panowie z Wejherowa, dawno po terminie. Ponoć pracują nad usprawnieniem sieci serwisowej. Też się trochę denerwowaliśmy, ale ostatecznie drzwi naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agaziela 07.11.2018 21:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 Pewnie jest też mój błąd, że nie zgłosiłam reklamacji tak jak Pan pisze na piśmie, ale wybudowaliśmy z Mężem dom, wykończyliśmy go i z niczym nie mieliśmy takiego problemu jak z tymi drzwiami. Sprzedawca, u którego kupiliśmy wydawał się bardzo w porządku. Kupiliśmy u niego stolarkę okienną, bramy garażowe, parapety i te nieszczęsne drzwi łącznie za ok 50tys zł więc myśleliśmy, że podejdzie do sprawy poważnie. Najpierw zgłosiłam reklamację do Sprzedawcy (niestety nie pisemnie tylko telefonicznie), ale jak po długim czasie nie miałam odpowiedzi, bo on mówił, że zrobił to co mógł i nie ma informacji, to postanowiłam załatwić to z innej strony. W końcu za jakość towaru odpowiada producent a nie sprzedawca.Dzisiaj nareszcie, po długiej batalii dostałam długo oczekiwaną odpowiedz od producenta. W końcu jakiś miły Pan odpisał mi na maila i podał konkrety. Wysłali ramkę 25 października do regionalnego dystrybutora a ten ma w tym tygodniu wysłać ją do naszego sprzedawcy, więc mam nadzieję, że jest już z górki i że niedługo nam te drzwi naprawią i sprawa będzie zamknięta.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.