Henrykk 19.07.2011 16:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 (edytowane) Firma zajmująca się sprzedażą i montażem drzwi proponuje następującą procedurę: odbiór drzwi, stwierdzenie ewentualnych usterek,protokół, zapłata, przyjęcie reklamacji, naprawa w ciągu 21 dni. Wychodzi na to, że gdy przywiozą rozwalone drzwi, muszę wpierw zapłacić całość, aby reklamacja została przyjęta. W biurze firmy został wpłacony zadatek. Proszę poradzić co zrobić, jeżeli już taką absurdalną umowę już się podpisało. Co mówi na ten temat Kodeks Cywilny?Normalną, uczciwą metodą jest przecież: ewentualna zaliczka, montaż, odbiór techniczny i przy wyniku pozytywnym - zapłata. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zapłaci za wadliwy wyrób lub usługę, a dopiero po usunięciu usterki.Obecnie czekam na drzwi, mają przywieź za 10 dni. Być może, drzwi nie będą wadliwe. Edytowane 19 Lipca 2011 przez Henrykk Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/159083-odbi%C3%B3r-zam%C3%B3wionych-drzwi-p%C5%82atno%C5%9B%C4%87/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.