Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Firma zajmująca się sprzedażą i montażem drzwi proponuje następującą procedurę: odbiór drzwi, stwierdzenie ewentualnych usterek,protokół, zapłata, przyjęcie reklamacji, naprawa w ciągu 21 dni. Wychodzi na to, że gdy przywiozą rozwalone drzwi, muszę wpierw zapłacić całość, aby reklamacja została przyjęta. W biurze firmy został wpłacony zadatek. Proszę poradzić co zrobić, jeżeli już taką absurdalną umowę już się podpisało. Co mówi na ten temat Kodeks Cywilny?

Normalną, uczciwą metodą jest przecież: ewentualna zaliczka, montaż, odbiór techniczny i przy wyniku pozytywnym - zapłata. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zapłaci za wadliwy wyrób lub usługę, a dopiero po usunięciu usterki.

Obecnie czekam na drzwi, mają przywieź za 10 dni. Być może, drzwi nie będą wadliwe.

Edytowane przez Henrykk
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/159083-odbi%C3%B3r-zam%C3%B3wionych-drzwi-p%C5%82atno%C5%9B%C4%87/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...