Henrykk 19.07.2011 16:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2011 (edytowane) Firma zajmująca się sprzedażą i montażem drzwi proponuje następującą procedurę: odbiór drzwi, stwierdzenie ewentualnych usterek,protokół, zapłata, przyjęcie reklamacji, naprawa w ciągu 21 dni. Wychodzi na to, że gdy przywiozą rozwalone drzwi, muszę wpierw zapłacić całość, aby reklamacja została przyjęta. W biurze firmy został wpłacony zadatek. Proszę poradzić co zrobić, jeżeli już taką absurdalną umowę już się podpisało. Co mówi na ten temat Kodeks Cywilny?Normalną, uczciwą metodą jest przecież: ewentualna zaliczka, montaż, odbiór techniczny i przy wyniku pozytywnym - zapłata. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zapłaci za wadliwy wyrób lub usługę, a dopiero po usunięciu usterki.Obecnie czekam na drzwi, mają przywieź za 10 dni. Być może, drzwi nie będą wadliwe. Edytowane 19 Lipca 2011 przez Henrykk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.