Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

odbiór zamówionych drzwi - płatność


Henrykk

Recommended Posts

Firma zajmująca się sprzedażą i montażem drzwi proponuje następującą procedurę: odbiór drzwi, stwierdzenie ewentualnych usterek,protokół, zapłata, przyjęcie reklamacji, naprawa w ciągu 21 dni. Wychodzi na to, że gdy przywiozą rozwalone drzwi, muszę wpierw zapłacić całość, aby reklamacja została przyjęta. W biurze firmy został wpłacony zadatek. Proszę poradzić co zrobić, jeżeli już taką absurdalną umowę już się podpisało. Co mówi na ten temat Kodeks Cywilny?

Normalną, uczciwą metodą jest przecież: ewentualna zaliczka, montaż, odbiór techniczny i przy wyniku pozytywnym - zapłata. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zapłaci za wadliwy wyrób lub usługę, a dopiero po usunięciu usterki.

Obecnie czekam na drzwi, mają przywieź za 10 dni. Być może, drzwi nie będą wadliwe.

Edytowane przez Henrykk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...