johhanes 20.07.2011 18:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2011 Witam,postanowiłem przebudować ścianę w łazience. W tym celu wyburzyłem poprzednią i teraz zastanawiam się jak zrobić nową. Nie mam żadnego doświadczenia w murowaniu dlatego pomyślałem, że ścianę mógłbym zrobić ze styropianu a z wierzchu przymocować płyty gipsowe, takie przystosowane do wilgoci. W sklepie jednak pan doradził mi aby jednak ściankę wymurować...Czy mój pomysł jest zły? czy macie jakiś inny pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
beton44 21.07.2011 03:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 pomysł jak pomysł, tylko trzeba będzie uważać żeby się nie oprzeć o ścianę, bo się może przewrócić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
selius 21.07.2011 13:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lipca 2011 Sciane ze styropianu? Nie slyszalem jeszcze o takiej scianie Wedlug mnie najlepszy i najszybszy sposob na budowe scianki dzialowej to metalowe profile, w srodek welna i oblozyc plyta k-g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
johhanes 24.07.2011 17:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2011 dzięki za porady, zrobię tak: najpierw zbrojenie z drutu żeberkowego, obłożę to styropianem z 2 stron 5cm, najpierw do połowy, dół zaleję betonem, potem do góry resztę też zaleję. Później obrzucę to klejem do styropianu i przykleję na to płytę k-g z 2 stron. jak mi się uda to zrobić w najbliższym czasie to napisze jak to się sprawuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania