eric242 26.07.2011 15:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2011 witam na poczatku chciałem sie przywitac poniewaz pisze tu pierwszy raz mam taki problem bede wykonywal drenaz bydynku a dokładniej jednej scisny musze na długosci 5m wykopac rów na głebokosc okolo 2 metrów i tam wykonac wszystkie czynnosci związane z drenażem poniewaz gosciu w piwnicy ma duzą wilgoc i zbiera mu sie woda jest to stara kamienica w tej piwnicy musze jeszcze wstawic okno które on wczesniej zamurował i tu moje pytanie bo nie wiem ile takie usługi kosztuja robiłem to wczesniej ale u siebie w domu wiec z cennikami jestem zielony gdybyscie mi mogli jakos pomóc i miej wiecej jakos wycenic taką usługe był bym bardzo wdzieczny pozdrawiam i dziekuje na odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
robertsz 27.07.2011 07:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 Wyjdź od tego jaka dniówka Cię zadowala? Powiedzmy, że wyceniasz swoją robotę na 200zł za 8 godzin rzetelnej pracy.Przemnóż to x ilość dni jakie potrzebujesz do wykonania "zlecenia" i podaj kwotę.Jeśli zajmujesz się również zaopatrzeniem do dołóż do materiałów albo jakiś ustalony procent np: 5% albo np: wartość zbiornika paliwa. Stawkę 200zł podałem jako przykładową, podstaw swoją wartość pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jozek131 27.07.2011 20:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lipca 2011 (edytowane) Jak chcesz dokładnie wycenić swoją usługę przed wykonywaniem pracy to potrzebujesz do tego ZBIÓR NORM KOSZTORYSOWYCH KRN ROBOTY BUDOWLANE tam idzie znaleźć poszczegulne czasy na wykonanie danej roboty tą książkę dostaniesz w księgarni technicznej , lub to dać do liczenia to przeciętny kosztorysantowi i za drobną opłata panu to wyliczy Edytowane 27 Lipca 2011 przez jozek131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania