ClNEK 20.03.2015 19:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Marca 2015 A jak radzisz sobie z poziomowaniem na zaprawie klejowej w przypadku kiedy "ciepłe parapety" są wygięte (a tak jest praktycznie zawsze)? Wyjęcie plastikowej listwy z podkładu bardzo ułatwia zadanie. Praktycznie wraca on do prostolinijności. Potem można jeszcze poprzesuwać łączenia listew plastikowych w stosunku do łączeń podkładów i zawsze to jakieś dodatkowe doszczelnienie połączenia podkładów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JarekKos 23.03.2015 07:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 To porządkowanie nie było skierowane imiennie. A co do przymuszania urzędników. Proszę, zastanów się chociażby ilu urzędników pracuje w Twoim właściwym miejscowo wojewódzkim nadzorze budowlanym, a ile jest w województwie podmiotów gospodarczych wprowadzających do obrotu wyroby budowlane? Twoje oczekiwanie wymagałoby armii urzędników, którą musiałbyś utrzymać między innymi z własnych podatków. Według mnie taniej i skuteczniej jest zmusić się do własnego działania na rzecz poprawy sytuacji, bądź wspierać dążenie do utworzenia "nadzoru wewnętrznego" poprzez stworzenie organizacji o powszechnym autorytecie . Tą armię urzędników i tak już utrzymujemy . A co do organizacji "wewnętrznej", to coś w tym rodzaju mieliśmy i mamy. Tylko jakoś nie do końca widzę z ich strony - z różnych powodów - chęć eliminacji czy oczyszczenia środowiska. Ale to długi temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 23.03.2015 11:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2015 .....A co do organizacji "wewnętrznej", to coś w tym rodzaju mieliśmy i mamy. Tylko jakoś nie do końca widzę z ich strony - z różnych powodów - chęć eliminacji czy oczyszczenia środowiska. Ale to długi temat.Bardzo długi. Były różne inicjatywy i zamieniły się w farsę. Poza kolegą T12345T i niektórymi z nas nikt nie jest zainteresowany uporządkowaniem rynku. Znam kilka małych firm których jakość wykonania okien przewyższa wielokrotnie "potentatów" na naszym rynku. Nie reklamują się z różnych powodów a i tak mają ful roboty. Niewidzialna ręka rynku nie jest w stanie zweryfikować partaczy między innymi dlatego że wśród klientów, co wielokrotnie udowadnia tutejsze forum, króluje tylko cena, że niby Cena Czyni Cuda. Wielokrotnie, w trakcie korespondencji z potencjalnymi klientami widzę że nawet nie przeczytali o wyposażeniu standardowym, że nie zapoznali się w ogóle z zawartością oferty tylko od razu odpisali, że cena jest wyższa od "konkurencji. Bo co można przeczytać gdy od wysłania oferty do odpowiedzi upływa 2-3 minuty ? G...o prawda. Cena w ogóle nie odzwierciedla jakości. O montażu za śmieszne pieniądze nie wspomnę - czego to później oczekiwać ? Właśnie Forum udowadnia mentalność kupujących po późniejszych lamentach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 28.03.2015 08:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2015 Zgodzę się w 100% z nikt ważny - ja siedzę akurat w drzwiach a nie w oknach i tu też są różne rzeczy w standardzie lub za dopłatą. Klienta interesuje tylko cena a nie to co za nią kupuje. Ma wyglądać w ten a ten sposób i kosztować max ileś złotych, a czy klamka złamie się po tygodniu, czy zatnie się wkładka za 5zł to od tego jest reklamacja. Szczerze nie rozumiem czasem ludzi jak mówi się im, że dopłata rzędu 200-300zł do drzwi innego producenta zmienia jakość o półkę wyżej, jednocześnie eliminując praktycznie do zera możliwość wystąpienia drobnych problemów (tu raczej mowa o akcesoriach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
blokno 04.04.2015 11:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 Zgodzę się w 100% z nikt ważny - ja siedzę akurat w drzwiach a nie w oknach i tu też są różne rzeczy w standardzie lub za dopłatą. Klienta interesuje tylko cena a nie to co za nią kupuje. Ma wyglądać w ten a ten sposób i kosztować max ileś złotych, a czy klamka złamie się po tygodniu, czy zatnie się wkładka za 5zł to od tego jest reklamacja. Szczerze nie rozumiem czasem ludzi jak mówi się im, że dopłata rzędu 200-300zł do drzwi innego producenta zmienia jakość o półkę wyżej, jednocześnie eliminując praktycznie do zera możliwość wystąpienia drobnych problemów (tu raczej mowa o akcesoriach). Dzieje się tak być może dlatego, że wasi klienci szukają najniższej ceny, a nie wysokiej wartości drzwi czy okien. W salonach sprzedających segment premium sytuacja którą opisałeś nie jest najczęstsza - tam przychodzą klienci szukający jakości i wysokiej wartości, szukający właśnie czegoś "o półkę wyżej". To nie w klientach jest problem, ale w salonach z oknami i drzwiami. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 04.04.2015 19:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 Dzieje się tak być może dlatego, że wasi klienci szukają najniższej ceny, a nie wysokiej wartości drzwi czy okien.... błędna ocena moich klientów.To co napisałem jest efektem obserwacji części klientów trafiających do mnie ale przede wszystkim ponad 300 punktów jakie miałem wątpliwą przyjemność odwiedzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
blokno 08.04.2015 16:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 błędna ocena moich klientów.To co napisałem jest efektem obserwacji części klientów trafiających do mnie ale przede wszystkim ponad 300 punktów jakie miałem wątpliwą przyjemność odwiedzić To tylko potwierdza moje twierdzenie, że nie w klientach, a w salonach (sprzedawcach) jest problem. Bo gdyby sprzedawcy potrafili rozmawiać z klientami o oknach, to tamci dowiedzieli by się, że okna różnią się między sobą nie tylko ceną. Jeżeli rozmowa jest tylko o cenach, a tak jest w większości przypadków, to naturalne jest, że klient szuka ceny najniższej. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aga47 28.04.2015 16:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 Wie ktoś może co i gdzie trzeba pokręcić, żeby przymknięte drzwi się nie otwierały same? Zostawiam uchylone drzwi do dziecięcego pokoju, ale za chwilę są otwarte na oścież. Dodam, że w pokoju obok mam takie same i zostają w pozycji w jakiej je ustawię, więc to chyba do wyregulowania, tylko nie wiem gdzie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 28.04.2015 18:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 a zadzwoń do tego co Ci je montował - on powinien przyjechać by wyregulować, o ile się da, bo czasem powodem jest spaprany montaż a nie regulacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 29.04.2015 14:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2015 Jeżeli wolno się przymykają takie drzwi to jeszcze powinna być opcja regulacji a niekoniecznie aż tak schrzanionego montażu.Daj foto zawiasów to coś podpowiem którą śrubką co i jak się robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aga47 05.05.2015 20:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Montaż wyglądał profesjonalnie więc mam nadzieję, że to nie tu jest problem. Chociaż z serwisem to słabo wypadli, bo dzwoniłam do montażystów nawet ze 2x, ale za każdym razem pada odpowiedź, że przyjadą jak będą w okolicy na jakimś montażu, bo do regulacji drzwi nie opłaca im się jechać 30 km :-/ i dlatego zaczęłam drążyć temat sama, bo jak po sąsiedzku nikt nie zechce wymienić drzwi to się chyba nie doczekam. Zawiasy po zdjęciu osłonek prezentują się jak na zdjęciu: to kręcić górę czy dół lepiej, żeby bardziej ich nie popsuć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 05.05.2015 21:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 P-e ciemny orzech retro. Rsk na pierwszy rzut oka obrot w lewo dolna sruba w gornym zawiasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 09.05.2015 08:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Oraz analogicznie można dolny zawias też podregulować (nie za bardzo). Czyli dolny zawias, dolna śruba i kręcisz w prawo. Wystarczy zapewne od 1 do niecałych 2 obrotów śrubą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
blokno 15.05.2015 05:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2015 Zawiasy po zdjęciu osłonek prezentują się jak na zdjęciu: to kręcić górę czy dół lepiej, żeby bardziej ich nie popsuć? [ATTACH=CONFIG]315971[/ATTACH] Tu masz o regulowaniu takich zawiasów. W piątej minucie jest o samej regulacji. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 20.05.2015 12:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 W czwartej a nie piątej minucie jakby co . P.S. oczywiście nie kręć tak mocno zawiasami jak na filmie. Wykonuje się po ćwierć lub pół obrotu i sprawdza się efekt regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
blokno 28.05.2015 10:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 W czwartej a nie piątej minucie jakby co . Upierałbym się, bo 4:12 czy 4:34 to jednak jest już PIĄTA minuta.. Ale to rzeczywiście drugorzędne, ważne jest, że pokazano tam sposoby regulowania takich (lub podobnych) zawiasów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 29.05.2015 08:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Maja 2015 Zgadza się - na pewno gościu znalazł i wyregulował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sebcioc55 07.06.2015 08:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 Witam, nie będę zakładał nowego tematu bo mam tylko jedno pytanie, a widzę że udziela się tu duzo doświadczonych i mądrych głów. Powiedzcie mi czy może się coś dziać i co z takim pęknięciem jednej z szyb w pakiecie? Pęknięcie małe więc ledwo widać. Okna zamontowane wczoraj. http://images.tinypic.pl/i/00672/ybf9rm1khg8o.jpg Jednak nasunęło mi się drugie pytanie Jak mam się zachować w stosunku do sprzedawcy, rozumiem że muszę to reklamować (juz go uprzedziłem telefonicznie), ale czy mam mu zapłacić za całośc i czekać na wymiane? Czy może mu nie płacić reszty dopóki nie wymienią pakietu, może będzie szybciej? Jak się rozwiązuje taki sprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 07.06.2015 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 Trudno wyczuć jak się zachowaćNajczęściej klienci płacą całość i w protokole odbioru zaznaczony jest fakt samego pęknięcia szyby jak i określony termin usunięcia usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Brass 07.06.2015 12:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 A ja radzę pozostawić sobie jakąś uczciwą część zapłaty po usunięciu wady (np. odliczyć 200 zł za m2 pękniętej szyby, i zapłacić po wymianie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.