Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

A jak radzisz sobie z poziomowaniem na zaprawie klejowej w przypadku kiedy "ciepłe parapety" są wygięte (a tak jest praktycznie zawsze)?

 

Wyjęcie plastikowej listwy z podkładu bardzo ułatwia zadanie. Praktycznie wraca on do prostolinijności. Potem można jeszcze poprzesuwać łączenia listew plastikowych w stosunku do łączeń podkładów i zawsze to jakieś dodatkowe doszczelnienie połączenia podkładów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 914
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

To porządkowanie nie było skierowane imiennie. A co do przymuszania urzędników. Proszę, zastanów się chociażby ilu urzędników pracuje w Twoim właściwym miejscowo wojewódzkim nadzorze budowlanym, a ile jest w województwie podmiotów gospodarczych wprowadzających do obrotu wyroby budowlane? Twoje oczekiwanie wymagałoby armii urzędników, którą musiałbyś utrzymać między innymi z własnych podatków. Według mnie taniej i skuteczniej jest zmusić się do własnego działania na rzecz poprawy sytuacji, bądź wspierać dążenie do utworzenia "nadzoru wewnętrznego" poprzez stworzenie organizacji o powszechnym autorytecie

 

.

 

Tą armię urzędników i tak już utrzymujemy ;).

 

A co do organizacji "wewnętrznej", to coś w tym rodzaju mieliśmy i mamy. Tylko jakoś nie do końca widzę z ich strony - z różnych powodów - chęć eliminacji czy oczyszczenia środowiska. Ale to długi temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....A co do organizacji "wewnętrznej", to coś w tym rodzaju mieliśmy i mamy. Tylko jakoś nie do końca widzę z ich strony - z różnych powodów - chęć eliminacji czy oczyszczenia środowiska. Ale to długi temat.
Bardzo długi.

Były różne inicjatywy i zamieniły się w farsę. Poza kolegą T12345T i niektórymi z nas nikt nie jest zainteresowany uporządkowaniem rynku. Znam kilka małych firm których jakość wykonania okien przewyższa wielokrotnie "potentatów" na naszym rynku. Nie reklamują się z różnych powodów a i tak mają ful roboty.

Niewidzialna ręka rynku nie jest w stanie zweryfikować partaczy między innymi dlatego że wśród klientów, co wielokrotnie udowadnia tutejsze forum, króluje tylko cena, że niby Cena Czyni Cuda. Wielokrotnie, w trakcie korespondencji z potencjalnymi klientami widzę że nawet nie przeczytali o wyposażeniu standardowym, że nie zapoznali się w ogóle z zawartością oferty tylko od razu odpisali, że cena jest wyższa od "konkurencji. Bo co można przeczytać gdy od wysłania oferty do odpowiedzi upływa 2-3 minuty ?

G...o prawda. Cena w ogóle nie odzwierciedla jakości.

O montażu za śmieszne pieniądze nie wspomnę - czego to później oczekiwać ? Właśnie Forum udowadnia mentalność kupujących po późniejszych lamentach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się w 100% z nikt ważny - ja siedzę akurat w drzwiach a nie w oknach i tu też są różne rzeczy w standardzie lub za dopłatą. Klienta interesuje tylko cena a nie to co za nią kupuje. Ma wyglądać w ten a ten sposób i kosztować max ileś złotych, a czy klamka złamie się po tygodniu, czy zatnie się wkładka za 5zł to od tego jest reklamacja. Szczerze nie rozumiem czasem ludzi jak mówi się im, że dopłata rzędu 200-300zł do drzwi innego producenta zmienia jakość o półkę wyżej, jednocześnie eliminując praktycznie do zera możliwość wystąpienia drobnych problemów (tu raczej mowa o akcesoriach).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się w 100% z nikt ważny - ja siedzę akurat w drzwiach a nie w oknach i tu też są różne rzeczy w standardzie lub za dopłatą. Klienta interesuje tylko cena a nie to co za nią kupuje. Ma wyglądać w ten a ten sposób i kosztować max ileś złotych, a czy klamka złamie się po tygodniu, czy zatnie się wkładka za 5zł to od tego jest reklamacja. Szczerze nie rozumiem czasem ludzi jak mówi się im, że dopłata rzędu 200-300zł do drzwi innego producenta zmienia jakość o półkę wyżej, jednocześnie eliminując praktycznie do zera możliwość wystąpienia drobnych problemów (tu raczej mowa o akcesoriach).

 

Dzieje się tak być może dlatego, że wasi klienci szukają najniższej ceny, a nie wysokiej wartości drzwi czy okien. W salonach sprzedających segment premium sytuacja którą opisałeś nie jest najczęstsza - tam przychodzą klienci szukający jakości i wysokiej wartości, szukający właśnie czegoś "o półkę wyżej". To nie w klientach jest problem, ale w salonach z oknami i drzwiami. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się tak być może dlatego, że wasi klienci szukają najniższej ceny, a nie wysokiej wartości drzwi czy okien....

błędna ocena moich klientów.To co napisałem jest efektem obserwacji części klientów trafiających do mnie ale przede wszystkim ponad 300 punktów jakie miałem wątpliwą przyjemność odwiedzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędna ocena moich klientów.To co napisałem jest efektem obserwacji części klientów trafiających do mnie ale przede wszystkim ponad 300 punktów jakie miałem wątpliwą przyjemność odwiedzić

 

To tylko potwierdza moje twierdzenie, że nie w klientach, a w salonach (sprzedawcach) jest problem. Bo gdyby sprzedawcy potrafili rozmawiać z klientami o oknach, to tamci dowiedzieli by się, że okna różnią się między sobą nie tylko ceną. Jeżeli rozmowa jest tylko o cenach, a tak jest w większości przypadków, to naturalne jest, że klient szuka ceny najniższej. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...
Wie ktoś może co i gdzie trzeba pokręcić, żeby przymknięte drzwi się nie otwierały same? Zostawiam uchylone drzwi do dziecięcego pokoju, ale za chwilę są otwarte na oścież. Dodam, że w pokoju obok mam takie same i zostają w pozycji w jakiej je ustawię, więc to chyba do wyregulowania, tylko nie wiem gdzie ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż wyglądał profesjonalnie więc mam nadzieję, że to nie tu jest problem. Chociaż z serwisem to słabo wypadli, bo dzwoniłam do montażystów nawet ze 2x, ale za każdym razem pada odpowiedź, że przyjadą jak będą w okolicy na jakimś montażu, bo do regulacji drzwi nie opłaca im się jechać 30 km :-/ i dlatego zaczęłam drążyć temat sama, bo jak po sąsiedzku nikt nie zechce wymienić drzwi to się chyba nie doczekam.

 

Zawiasy po zdjęciu osłonek prezentują się jak na zdjęciu: to kręcić górę czy dół lepiej, żeby bardziej ich nie popsuć? DSC_0769.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Witam,

nie będę zakładał nowego tematu bo mam tylko jedno pytanie, a widzę że udziela się tu duzo doświadczonych i mądrych głów. Powiedzcie mi czy może się coś dziać i co z takim pęknięciem jednej z szyb w pakiecie? Pęknięcie małe więc ledwo widać. Okna zamontowane wczoraj.

 

http://images.tinypic.pl/i/00672/ybf9rm1khg8o.jpg

 

Jednak nasunęło mi się drugie pytanie ;) Jak mam się zachować w stosunku do sprzedawcy, rozumiem że muszę to reklamować (juz go uprzedziłem telefonicznie), ale czy mam mu zapłacić za całośc i czekać na wymiane? Czy może mu nie płacić reszty dopóki nie wymienią pakietu, może będzie szybciej? Jak się rozwiązuje taki sprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...