paroofka 30.09.2014 19:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2014 (edytowane) W systemie Profi pustaki są szlifowane tylko na powierzchni gdzie nakładana jest zaprawa. Pustak na grubości może mieć więc drobne odchylenia od swojego pierwotnego wymiaru. Najczęściej nie jest to żaden problem, bo wszystko gubi się pod zaprawą albo dociepleniem. Konkurencyjne technologie murarskie też mają zresztą identyczną specyfikę. Szlifowane w każdym wymiarze są chyba tylko pustaki do Porotherm Dryfix, ale tu już mówimy o innym sposobie murowania i innej technologii. Pułap cenowy też oczywiście jest nieco wyższy... Co do jakości samych pustaków - pewnie trafiłeś jakieś kukułcze jajo, które podrzucił Ci skład budowlany Dobrze że o tym piszesz, bo trzeba takie rzeczy napiętnować. Wrzuć też proszę oficjalne stanowisko firmy, bo to ciekawe! Edytowane 30 Września 2014 przez paroofka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DumBud 01.10.2014 14:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2014 No i jest oficjalne stanowisko firmy Wienerberger.- bloczki spełniają polską normę- nie widzimy problemów dotyczących jakości bloczków- są z innej cegielni więc się różnią od poprzednich- nie widzimy podstaw do uznania reklamacjiA tu najlepsze - może pan je zwrócić do sklepu LM bez ponoszenia dodatkowych kosztów.Dziękuję za taki gest firmie Wienerberger.Proszę tylko pamiętać że śmieci trzeba po sobie sprzątać więc nie wiem czemu miałbym jeszcze za to płacić.Ze swojej strony dziękuję za miłą współpracę i będę się starał aby ten wątek przeczytało jak najwięcej osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 01.10.2014 21:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2014 Jedno pytanie: jeśli tak dobrze spełniają polskie normy to czemu można je bez jakichkolwiek kosztów zwrócić do LM? Albo albo... Albo sprzedalim syf-malarię i jest reklamacja uznana albo towar jest cud - mniód i czego ty od nas chcesz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DumBud 02.10.2014 10:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2014 (edytowane) Po kolejnym telefonie z firmy Wienerberger sprawa wygląda zupełnie inaczej. Towar zostanie wymieniony. Bloczki zostaną odebrane z budowy a zostaną przywiezione z cegielni z której była pierwsza partia. Oficjalne stanowisko na dzień 02.10.2014: "Bloczki spełniają wszystkie normy jakościowe i wytrzymałościowe. Towar zostanie wymieniony ponieważ na budowę dotarł materiał z dwóch różnych cegielni co nie jest pożądane." To jest jak najbardziej do zaakceptowania Cieszę się że wszystko się tak potoczyło bo nie ukrywam że bloczki firmy Wienerberger (przynajmniej z tej pierwszej partii) są naprawdę dobre i godne polecenia. Miał bym teraz spory problem aby znaleźć coś o podobnej jakości i cenie. Sprawa zamknięta. Pozdrawiam. Edytowane 2 Października 2014 przez DumBud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Hova 20.10.2014 20:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Października 2014 Jedno pytanie: jeśli tak dobrze spełniają polskie normy to czemu można je bez jakichkolwiek kosztów zwrócić do LM? Wytłumaczenie jest bardzo proste: w takich sklepach można zwracać niewykorzystane materiały budowlane jako nadwyżki. Jeden pustak nawet mógłbyś do nich zanieść i oddać Jakość pustaków nie ma tu nic do rzeczy. Fajnie, że firma zaproponowała satysfakcjonujące rozwiązanie. Warto walczyć o swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 21.10.2014 18:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2014 Hova: ja wiem, można ale nie całość. Ktoś te koszty poniesie a i producent i rozmaite Leroye muszą wyjść na swoje. Chyba, że towar idzie tam takiej jakości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pollo_loco 21.10.2014 20:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Października 2014 Hova: ja wiem, można ale nie całość. Ktoś te koszty poniesie a i producent i rozmaite Leroye muszą wyjść na swoje. Chyba, że towar idzie tam takiej jakości... To nie jest kwestia jakości towaru, tylko praw konsumenta. Odstępujesz od umowy zakupu i tyle. Święte prawo konsumenta - nie ważne czy kupujesz nowy odkurzacz czy 10 palet Porothermu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 25.10.2014 11:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Października 2014 To nie jest kwestia jakości towaru, tylko praw konsumenta. Odstępujesz od umowy zakupu i tyle. Święte prawo konsumenta - nie ważne czy kupujesz nowy odkurzacz czy 10 palet Porothermu... oj widze ze jestes na bakier z prawem handlowym. kupujac produkt przez internet masz 10 dni na zwrot bez podania przyczyny. ale w sklepie stacjonarnym sprawa wyglada inaczej, sklep nie musi przyjmowac towaru z powrotem, nawet nie musi wymieniac na inny w tej cenie. to jest jedynie dobra wola sprzedawcy a nie obowiazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Hova 27.10.2014 13:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Polecam kupować przez internet albo telefon... wiem że np. w Obi jest to możliwe. Taki towar można wtedy zwrócić bez podania przyczyny. Polskie prawo jest jednak trochę głupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 27.10.2014 15:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2014 Polecam kupować przez internet albo telefon... wiem że np. w Obi jest to możliwe. Taki towar można wtedy zwrócić bez podania przyczyny. Polskie prawo jest jednak trochę głupie. tak, tylko jak zaplacisz za transport z powrotem to szybko ci sie odechce gensralnie w takich obi, casto czy leroy nie ma problemu ze zwrotami, ale sam musisz do nich dostarczyc towar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
GraMar 20.11.2014 07:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 Miałam taką historię, że sprzedawca otrzymał nakaz wyrównania wszystkich szkód związanych z zakupionym towarem.Wyglądało to tak:firma robiła mi zabudowę kuchni z dębu. Na koniec montażu wszystkiego zaczęli montować zlewozmywak Wszystko było pięknie przez kila godzin, bo ścierając i odkurzając kąty zauważyłam PĘKNIĘTY ZLEWOZMYWAK JAKBY PO SZWIE! To nie była rysa lecz wada produkcyjna.Pognałam do sklepu i próbowali tylko oddać mi nowy zlew jak przywiozę im uszkodzony. Z butów wypadłam- a kto to teraz odmontuje z 4-metrowego blatu, z rurek, wężyków, odpływu? Przecież ten silikon z przyklejenia trzeba odskrobać i nie wiadomo jakie jeszcze wyjdą uszkodzenia.Zwróciłam się ro Rzecznika Praw Konsumenta oraz emailem o opinię Stowarzyszenia Konsumentów. Obie opinie były zgodne- sprzedawca ma POKRYĆ WSZYSTKIE SZKODY I NAPRAWĘ DO STANU POPRZEDNIEGO. SKLEP OCZYWIŚCIE SIĘ ROZWŚCIECZYŁ-BO TEGO NIBY NIE WIEDZIELI! Po długim obrzucaniu się pismami, zaproponowali przecenę do uzgodnionej sumy i tak to pozostałoZabudowa służy do dziś mojemu dziecku, a minęło 12 lat. Myślę, że prawa konsumenta od tamtej pory są jeszcze bardziej korzystne, po wejściu do UE, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Moniia i P 26.08.2015 13:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 Witam, mamy problem z zakupiona na ogrodzenia cegła klinkierową Winerberger Stratus. Zdecydowalismy się na nia, bo juz na początku budowy powstały z niej kominy. Kupiliśmy ja teraz, po ok 3 latach, w tej samej hurtownii. Cegła dojechała . Mieliśmy zalecenie od majstra ,zeby przed kładzeniam na murku, rozłozyc ja na kilka palet, luźno ,żeby sie przewterzyła , doschła. Tak tez chcielismy zrobic. Rozpakowalismy ze 150-200 szt i tak jakos cos nam nie pasuje , bo co chwile to obita , uszczerbiona, zdarta farba, starta farba, bo warstwy sa zle zabezpieczone....złozylizmy na palete. Telefon do hurtowni, ale to był sob , kazali dzwonic w pon. Dzwonimy, tłumaczymy, oni ze przyjedzie rzeczoznawca z firmy. Był dziś On nie widzi ,zeby cegła była uszkodzona bardziej niz zwykle, no moze z 10 % do wymiany faktycznie, a reszte to majster tak ułozy ze i tak nie bedzie widac. My posiadamy kilka cegiłe z budowy komina, porównalismy i kolor jest inny gafitowy , teraz mamy szary, jest lepsza farba, do dis te walajace sie sztuku nie sa uszkodzone. Pan rzeczoznawac mówi, ze faktycznie zmienili fabryke a tak wogóle , to juz jej nie produkuja , wycofuja sie powoli, a z niedawno miał w poblizu podobna reklamcej na te tegłe, w poblizu nas. My chclwilibysmy oddac całosc, bo nie dosc, ze w naszej ocenie 50 % jest do wymiany, bo płacimy nie za uszkodzone, tylko za dobre, to kolor jest inny i estetycznie i jakosciowo jest to inna cegła niz poprzednio kupowalismy, a bedzie jak najberdziej widoczna we frontowym ogrodzeniu i nie chcemy sie tego wstydzic itd Hurtownia co najwyzej zechce wymienic uszkodzone, ale o zwrocie całosci nie mam mowy, bo rzeczoznawaca nie uznaje reklamacji, bo jego zdanie jest jak wyzej napisałam, czyli cegła nadaje sie . Twierdza, ze nie mam podstawy oddwac całosci, tylko dlatego ,ze jak to ujął szef nam" sie odpodobało" . Nam sie" nie odpodobało," , tyko ta cegła jest zupełnie inna od tej która kupowlaismy na kominy, maja tylko te sama nazwe. Czy jest to uzasadnione prawnie? Prosze o pomoc:) podanie podstawy prawnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Balto 26.08.2015 21:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 Teoretycznie macie jakąś szansę wygrać, praktycznie - bywa różnie. Każdy produkt musi mieć swoje atesty i badania, karty techniczne i td gdzie są opisane jego parametry i tak dalej. Jeśli ujęte by było np. że poszczególne partie produktu mogą się różnić odcieniem kolorystycznym czy delikatnie barwą - to tutaj nie macie żadnych podstaw by coś ugrać, a to co mówił kiedyś facet w hurtowni to były tylko słowa i każdy szef będzie się zaklinał na wszystko, że on prawdę i tylko prawdę. Do tego coś pewnie jeszcze będzie o jakości wykonania i ew. wyglądzie cegły. Ściągnijcie wszystko co się da - powinni Wam podać oficjalne dokumenty i wszelkie papiery jakie mają. Dopiero mając to możecie lub nie próbować coś ugrać.Tak naprawdę Wieneberger nie robi tego sam, podzleca komuś, do tego część cegieł jest robionych w Polsce a część poza granicami naszego kraju. Aby sprawdzić czy jakość cegły jest zgodna z tym co Wam dadzą w dokumentach powinniście wykonać swoje własne badania kontrolne, w czasie których by się okazało co tak naprawdę zostało kupione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Moniia i P 27.08.2015 06:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 Ja wiem , ze poszczególne partie moga sie róznic odcieniem, tylko ze u nas to nie jest róznica w odcieniu, kilka sztuk , które mamy sprzed 3 lat jest grafitowe i taki kolor jest w specyfikacji cegły a to co otrzymalismy teraz, ma kolor szary. Co ciekawe nowość tej firmy model Polaris, ma w specyfikacji kolor szary a jest ciemniejsza od naszej teoretycznie grafitowej a faktycznie szarej cegły Stratus.Poza wieloma uszkodzonymi cegłami, to inny kolor to moim zdaniem jest niezgodnosc towaru z umowa, tylko zeby to udowodnic to wiadomo tylko droga sadowa a to trwa i kosztuje i nie ma pewnosci co do wyniku. stad szukam podtswy prawnej to po prostu zwrócić i odzyskać kasę i kupic np Polaris,tylr ze hurtowni zalezy zeby pozbyc sie bubla Stratusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Moniia i P 27.08.2015 14:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2015 Rzeczoznawca był niby z firmy, ale z szefem z hurtowni ( nie wiem czy to właściciel czy tylko kierownik) są na Ty, zatem oczywiste ,ze wystawia opinie po myśli hurtowi a co za tym idzie i firmy, każdy na tym zarabia. Nasz stratus na kominie kupowany ok 3 lata temu w tej samej hurtowni jest grafitowy, ten który przyjechał teraz jest szary, jak pisałam powyżej. Hurtownia/firma chca się pozbyć czegoś co im zalega i tyle, bo reklamowaliśmy nie tylko my. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.