dr_Fell 15.09.2011 06:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Września 2011 (edytowane) Witam jeżeli ktoś ma / miał do czynienia z drzwiami (wejściowe wewnętrzne szczególnie) tej firmy bardzo proszę o opinie. EDITTylko antywłamaniowe ich produkcji mają grubość skrzydła 70mm - nie wiem czy to atut bo czułbym się chyba jakbym wchodził do sejfu. A wzmocnione nie mają kratownicy. EDIT2:Opinie o firmie też są niejednoznaczne. Więcej złych niż dobrych znalazłem. Edytowane 15 Września 2011 przez dr_Fell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ziemniak 15.01.2013 17:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Zdecydowanie odradzam zakup w tej firmie. Wszystko jest ładnie i pięknie do momentu zgłoszenia reklamacji. Podczas procesu reklamacji można się dowiedzieć że 14 dni na rozpatrzenie reklamacji tej firmy nie obowiązuje. Sprawa ciągnęła się przez prawie półtora roku w inspekcji handlowej i u powiatowego rzecznika praw konsumenta w Legionowie. Bezskutecznie. Montażem drzwi zajmują się chyba amatorzy. Po pierwsze zamontowali drzwi za nisko. Mimo że znany im był poziom na jakim mają je zamontować. Wydaje się że osoba montująca drzwi potrafi posługiwać się metrówką i prawidłowo odmierzyć 17cm. Jak widać w tej firmie jest to problem. Jeśli Pani odbierająca reklamację ma problem z policzeniem do 14 to co dopiero ma powiedzieć montażysta. Właściciel firmy aby się wytłumaczyć czemu jego montażyści źle zamontowali drzwi w liście do inspekcji handlowej napisał że problem powstał po zrobieniu wylewki. Oczywiście kłamał bo żadnej wylewki jeszcze w tym czasie nie było. Ponadto drzwi zostały zamontowane niezgodnie z instrukcją montażu. Kolejna sprawa to montaż rozety w drzwiach. Drzwi były wymienione ponieważ miało dziurę pod rozetą. Po wymianie drzwi montażyści źle zamontowali rozetę. Po stronie zewnętrznej cała rozeta była rozklekotana. Oczywiście została zgłoszona kolejna reklamacja. Monter który przyjechał nie potrafił zamontować rozety i zaproponował jej przyklejenie. Sprawa głupiej rozety ciągnęła się przez rok a właściciel firmy w liście do inspekcji handlowej a później do rzecznika praw konsumenta wymyślał kolejne bajki. Pod linkiem http://bellerofont.pl/dd_company_drzwi/ można zobaczyć jak autoryzowany serwis producenta GERDA firma D&D Company zamontowała rozetę. Dziwi mnie że 2 razy można zamontować źle taki element. Według właściciela firmy rozeta posiada „luzy techniczne”, „produkt nie jest najwyższym modelem z oferty producenta, tak więc z uwagi na niski nakład kosztów mogą występować rozwiązania ‘ekonomiczne’, których wyeliminować się nie da” i że „problemem w tym wypadku jest konstrukcja rozety górnej typowa dla tego typu drzwi”. Postanowiłem zajrzeć co jest pod rozetą i co. Rozeta służy w tej firmie do zasłonięcia spartaczonej pracy. Plastikowy element został przykręcony na jedną śrubę z jednej i drugiej strony i dokręcony za mocno. Spowodowało to odstawanie elementu u góry i dołu oraz nie pokrywanie się plastikowych zatrzasków z wgłębieniami w metalowym elemencie. Brakowało dwóch śrub u góry i dołu plastikowego elementu. Na zdjęciach wyraźnie widać że w drzwiach są otwory na śruby, ale śrub nie ma. Przyklejenie rozety jest wg właściciela firmy rozwiązaniem ostatecznym. Postanowiłem zamontować rozetę samemu prawidłowo (bez kleju). I co się okazało ? Rozeta nie jest już rozklekotana, nie ma żadnych luzów. To chyba cud, przecież autoryzowany serwis producenta „GERDA” wie lepiej jak się montuje rozetę. Właściciel firmy po prostu jest zwykłym kłamcą. Dziwi mnie fakt że można tak bezczelnie kłamać w tak błahych sprawach jak montaż rozety zamiast po prostu prawidłowo ją zamontować. Ale czego można się spodziewać po człowieku który wymyśla swoje fakty i bawi się w pomówienia. Właściciel firmy twierdzi że jego pracownicy są nękani telefonami, wyklinanie kobiety odbierającej reklamacje. Jeśli ktoś wymyśla takie historie to od razu widać że nie jest to uczciwa firma. Ze względu na przewlekłość postępowania prowadzonego przez Panią rzecznik, wydaje się że dalsze dochodzenie swoich praw jest bez sensu. W ciągu pierwszych 6 miesięcy od rozpoczęcia działania przez Panią rzecznik udało się jej uzyskać aż jeden list w którym właściciel firmy zajmuje swoje stanowisko w tej sprawie. Właściwie Pani rzecznik wystarczył jeden telefon przed otrzymaniem listu od właściciela firmy aby stwierdzić ze nic nie może zrobić. Tak na prawdę konsument powinien się cieszyć że Pani rzecznik uzyskała odpowiedź w tak krótkim czasie bo inne sprawy podobno potrafią ciągnąc się dłużej. Opieszałość oraz bierna postawa Pani rzecznik w stosunku do prowadzonej sprawy ewidentnie wskazuje na działanie na rzecz przedsiębiorcy oraz wywołanie niechęci konsumenta do podejmowania kolejnych działań. Takie zachowanie ze strony nieuczciwego przedsiębiorcy jestem w stanie jeszcze zrozumieć. Inspekcja handlowa chciała zamknąć sprawę ze względu na to że przedsiębiorca nie odpowiada. Jedynie determinacja Pani prowadzącej sprawę w inspekcji handlowej która kilkukrotnie dzwoniła do firmy z prośbą o odpowiedź spowodowała że przedsiębiorca w ogóle odpowiedział. Trudno powiedzieć czy Pani rzecznik jest na tyle naiwna że wierzy zapewnienia przedsiębiorcy czy po prostu lepiej jest spławić petenta i mieć problem z głowy. Ilość negatywnych opinii na temat tej firmy powinna dać do myślenia wszystkim potencjalnym klientom. Pozytywne opinie piszą albo ludzie którzy nie musieli składać reklamacji albo firma D&D sama wystawia sobie opinie. Chamstwo, aroganckie zachowanie ze strony Pań odbierających reklamacje na temat którego można poczytać również w innych opiniach raczej nie świadczy dobrze o tej firmie. Imiona tych Pań są wymienione w poprzednich komentarzach więc widać że obsługa się nie zmienia. Również pomówienia ze strony właściciela firmy podczas sprawy ciągnącej się w inspekcji handlowej oraz u rzecznika praw konsumenta wskazują na to, że firma ta nie działa uczciwie. Stosunek pozytywnych do negatywnych opinii pokazuje dobitnie że firma żyje z naciągania klientów. Osoby które okłamują klientów i wprowadzają ich w błąd powinny zdawać sobie sprawę że nie każdy uwierzy w ich kłamstwa. Najbardziej żenujące jest to że instytucje które powinny chronić konsumentów przed nieuczciwymi praktykami nie chcą tego robić (chyba są niepotrzebne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zodiak-wawa 26.03.2015 00:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 Mają duży wybór drzwi w bardzo dobrych cenach- porownywalem ceny internetowe. Wiedzę, że kolega Ziemniak nie był zadowolony lecz w moim przypadku obyło się bez większych problemów. Kupiłem segment od małego developera, któremu wstawiali drzwi, okna i bramy m.in. w tym budynku. Developer polecił firmę, sprawdzilem ceny i opinię w internecie i jak na razie nie żałuje wyboru. Jedne z drzwi trafiły się wadliwe ale mają ogarniętych monterow i zamiast reklamować naprawili to gratis jakimiś woskami - aż byłem zdziwiony że tak można bo po rysie śladu nie było. Ceny usług ujdą W tłumie lecz po przejściach z fachowcami od podłogi i mebli kuchennych zdecydowanie mogę polecić. W sumie jedna z nielicznych firm która wszystko spisała na umowie w sumie dokumentów więcej niż drzwi lecz z drugiej strony może to i dobrze bo jasno miałem opisane co wchodzi w zakres usług i nie było później kombinowania typu to PAN jeszcze doplaci za to i za tamto bo przecież zrobiliśmy - jak to miało miejsce przy szafkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 26.03.2015 10:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 .... Developer polecił firmę, sprawdzilem ceny i opinię w internecie i jak na razie nie żałuje wybor... Sprawdzałeś wcześniej opinię a na tą nie trafiłeś? Może podrzucisz linka do tych, które są przekonywujące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zodiak-wawa 27.03.2015 22:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 Cześć 'Finlandia' , sprawdzalem na ofachowcach i ceneo gdzie w przypadku tego drugiego opinie możesz wystawić tylko po zakupie w sklepie. opinie są mieszane lecz przeważają pozytywne. Zresztą każdy ma prawo do własnej i chyba nie ma idealnych ,fachowców', a z tego co widziałem to i oni trochę robót spie... Przyli. W każdym razie u mnie wyszło im ok. Jak chcesz to podaj @ to przęśle Ci zdj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysztofanglik 30.04.2015 17:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2015 Może i ceny są niskie ale jakość obsługi w tej firmie nie istnieje. Przez pół roku próbuję doprosić się o naprawę zapornicy. Kulkukrotnie umawiałem się z fachowcem, oglądał, sprawdzał i zapominał. Oni mają klienta za przeproszeniem w d... Za każdym razem kiedy się z nimi kontaktowałem nikt nie wiedział nic o mojej reklamacji. Oni chyba nawet nie notują że ktoś składa reklamację! Czy ja jestem jakimś popychadłem że muszę się dopraszać o naprawę która mi się należy? To jest wstyd i obciach. ta firma nie powinna dalej funkcjonować na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Maciekowski 25.08.2015 18:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2015 Też zdarzyła mi się reklamacja w tej firmie i początkowo napotkałem na opór lecz nie ze strony recepcji czy nawet handlowca bo ci byli zawsze mili i nie mogę złego słowa na nich powiedzieć lecz monter jakiś taki straszny oportunista się trafi, a w ogóle cała ekipa co przyjechala była bardzo nie w sosie - kurcze przecież za darmo tego nie robią?? . Na moją prośbę zmienili ekipę na jakiś dwóch ogarniętych chłopaków co to przyjechali i bez zbędnej gadki naprawili wadę. Dowiedziałem się, że korzystają z kilku ekip i jak na złość trafiłem na chyba najgorszą i też przy drzwiach wejściowych . W każdym razie pierwsza ekipa przyjechała jak na złość - fakt, że przełożyłem termin na wcześniejszy i jak tłumaczył się handlowiec - wzięli kogo mieli wolnego - co niestety było widać. Ogólnie zamiast zamontować odpier@@ fuszerkę i już. Na szczęście chyba firma widzi, że nie tędy droga i wysłała inną ekipę, która drzwi ustawiła (w sumie to od nowa zamontowala) i działają tak jak powinny - szkoda, że nie od razu lecz obsługa reklamacji na dobrym poziomie tylko po co dwa razy jezdzić skoro mozna od razu zrobić jak się należy? Polecam dopytać przed zakupem kto będzie montował i bo chyba nie każdy ich podwykonawca jest godny polecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 25.08.2015 19:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2015 ... Polecam dopytać przed zakupem kto będzie montował i bo chyba nie każdy ich podwykonawca jest godny polecenia. Ja mam skłonności do uogólniania: To jest ryzyko zakupu w firmach, które współpracują z wieloma ekipami - zawsze są lepsi i gorsi. Szczególnie trzeba uważać w większych sieciówkach, gdzie tych ekip jest kilka a już zupełnie gdy wisi lista i firma powie: "proszę sobie wybrać". Wtedy oznacza to, że nie mogą polecić nikogo szczególnego i w razie problemu powiedzą "sam pan wybrał... " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Maciekowski 26.08.2015 08:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2015 Sam nalegałem na szybszą realizację i z tłumaczeń handlowca wynikało, że pojechała ekipa nowa i nie sprawdzona , a nie ta która później przyjechała co się zna na rzeczy. Widać było, że chyba dd wymusili na pierwszej ekipie przyjazd, a ci nie bardzo wiedzieli jak sie za to zabrac. Nowi jak przyjachali to i bez żadnego 'burczenia' zabrali się do roboty, pogadali z nami i po jakiś dwóch godzinach ogarneli sprawe i z uśmiechem pojechali. Troszkę z mojej winy ta akcja lecz moim zdaniem nie powinni wysyłać ekipy bez sprawdzenia jej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
osiem1984 19.04.2017 10:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2017 Proszę się strzec przed zakupem czegokolwiek od firmy D&D Company. Zdecydowałem się na zakup drzwi z racji na nieco niższą niż w innych sklepach cenę. Wszystko ok do momentu zapłaty. Potem brak jakiegokolwiek kontaktu. Dział serwisowy w tej firmie nie istnieje. Jest jedynie wirtualnym wytworem do utrzymania pozorów. Możecie Państwo tylko wysłać mail ze zgłoszeniem reklamacji, na którego tygodniami nikt nie odpowiada. Dzwoniąc do jednego z garażowych oddziałów w Markach lub Warszawie uzyskacie Państwo informację, że nie można się skontaktować z nikim z działu serwisowego i że należy napisać mail i tutaj koło się zamyka, bo na mail nikt nie odpowiada. Co więcej firma oszukuje klienta. Niepoprawnie wykonany montaż skutkował pojawieniem się u mnie szczeliny (i to dość sporek). nie mogłem się doprosić aby ktokolwiek przyjechał (a zaznaczę, że wymieniłem stare developerskie drzwi na nowe firmy Wikkęd właśnie po to, by były szczelne). Po wielu telefonach i bodaj 3 mailach uzyskałem odpowiedź, że istnienie małych szczelin jest normalne co potwierdza producent drzwi i że mogę sam spróbować je zniwelować poprzez wsunięcie - wysunięcie blaszki przy zamku. Skontaktowałem się z producentem, wysyłając te same zdjęcia, które trafiły do D&D Company i uzyskałem pisemną odpowiedź, że taka sytuacja absolutnie nie jest normalna i wynika z niepoprawnie przeprowadzonego montażu. Na dowód mam oczywiście maile z D7D Company oraz producenta. Nadmienię tylko, że umyślne wprowadzanie w błąd klienta jest przestępstwem. Niestety posiadane przeze mnie drzwi reklamowałem dwa razy. Za drugim razem problemem był zamek, który zaczął się zacinać. Na szczęście główny zamek zaciął się, gdy chciałem wyjść z domu a nie do niego się dostać (inaczej musiałbym się włamywać do własnego domu). I w tym przypadku reakcja firmy była skandaliczna. Czekałem miesiąc czasu aż ktokolwiek przyjechał. Ponieważ zamek raz się zacina a raz działa poprawnie osoba decyzyjna w firmie D&D Company stwierdziła, że nie ma podstaw do wymiany (akurat jak byli Panowie serwisanci to zamek jedynie przeskakiwał przy przekręcaniu klucza ale do calkowitego zacięcia nie doszło). Jeżeli chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji proszę śmiało pisać na mój mail zwrotnie podam swój nr tel. Ważne aby ludzie pomagali sobie i bazując na niestety złych doświadczeniach przestrzegali przed takimi firmami jak D&D Company. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.