Charlie 02.11.2011 10:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 reklamacja w części dyskusyjna - tym stwierdzeniem określamy dopuszczalne wady w kontekście tzw norm zakłądowych. Przykłąd: nie da się wyprodukować szkła do okien bez rys. Odrębną sprawą jest ich dopuszczalna ilość, skupienie, długość i głębokość odrębne dla pewnych stref na szybie a to regulują wspomniane Normy Zakładowe szklarza. Takie szkło, w pełni bez wad istnieje i nazywa się szkłem laboratoryjnym ale to już inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4947282 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skresz 02.11.2011 11:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 Rozumiem że deskujemy o zasadności samych szyb, nieuznane reklamacje wyglądają następująco nie pisze tu o rzeczach które są znikome tylko o tych które rzucają się w oczy ale ok To jest temat samych szyb. Inna kwestia jak wypadające samoczynnie uszczelki z futryny i ramy, skrzypiący zawias, rysy, otarcia, wgniecenia na ramach i futrynach, pozapadane uszczelki na których stoi woda miedz szyba a skrzydłem jest kartowane identycznie jak rysy Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4947399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bombelo 02.11.2011 13:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2011 reklamacja w części dyskusyjna - tym stwierdzeniem określamy dopuszczalne wady w kontekście tzw norm zakłądowych. Przykłąd: nie da się wyprodukować szkła do okien bez rys. Odrębną sprawą jest ich dopuszczalna ilość, skupienie, długość i głębokość odrębne dla pewnych stref na szybie a to regulują wspomniane Normy Zakładowe szklarza. Takie szkło, w pełni bez wad istnieje i nazywa się szkłem laboratoryjnym ale to już inna bajka Charli wybacz pleciesz bzdety teraz rysy to moga byc na szybach szerokosci ludzkiego wlosa a te wady ktore kolega pokazuje na zdjeciach sa ewidentnie widoczne z odleglosci 1 czy 2 metrów przy naturalnym swietle i kwalifikuja szyby do wymiany gdyby to byly wady mieszczace sie w normie raczej nie byloby ich widac na zdjeciu amatorskim przeciez na stronie podano odnosnik do norm dopuszcalnych wad - wiekszosc producentow szkla ma prawie jednakowe normy rysy grubosci ludzkiego wlosa nikt nie zobaczy z 1 czy 2 metrow Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4947668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skresz 07.11.2011 10:36 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Listopada 2011 reasumując każda z szyb posiada 1 czy 2 plamy lub rysy które są widoczne z ponad 1 m lecz panowie uważają że jest to ok i mieści się w normach nie mówię już tutaj o małych plamkach w rogach szyb które nie wychodzą na fotografiach ale w 2 oknach balkonowych wyglądają tak jakby ktoś malował w pomieszczeniu i chlapał farbą po oknach z pędzelka lecz je widać tylko z bliska i to nawet nie było zgłaszane. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4956259 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PPU Izoterm Pszczyna 15.11.2011 10:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 W przedmiotowej sprawie PPU Izoterm Pszczyna nie jest stroną dla Klienta. Wyprodukowaliśmy okna na zlecenie zewnętrznej firmy dealerskiej, która to nawiązała współpracę z Klientem. Okna zostały odebrane przez zewnętrzną firmę dealerską bez uwag na protokole przekazania. Transport, montaż i odsprzedaż stolarki nie dotyczy producenta tj. PPU Izoterm. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4971122 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Samar 15.11.2011 11:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 To znaczy,że dealer podmienił szyby i poprzekładał uszczelki ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4971237 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witek86 15.11.2011 13:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 na to wychodzi:) tylko kto przy przekazywaniu okien sprawdza czy nie ma "sladów włosa" na szybie itp?liczysz ile tych okien jest ,jakie, kolor itd no ale szyby zazwyczaj zaparowane to chyba nikt nie przeglada?No chyba że jest odpowiednia osoba na magazynie z płynem do szyb szmatka i dostawca czeka aż wszystko przegladnie .Mało prawdopodobne! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4971531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 15.11.2011 14:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 W przedmiotowej sprawie PPU Izoterm Pszczyna nie jest stroną dla Klienta. Wyprodukowaliśmy okna na zlecenie zewnętrznej firmy dealerskiej, która to nawiązała współpracę z Klientem. Okna zostały odebrane przez zewnętrzną firmę dealerską bez uwag na protokole przekazania. Transport, montaż i odsprzedaż stolarki nie dotyczy producenta tj. PPU Izoterm. I to jest właśnie okienna klasyka drodzy inwestorzy!!! Czytajcie i zapamiętajcie!!! . A tak przy okazji Izotermie z Pszczyny, choć nie znam treści Twojej karty gwarancyjnej śmiem zasugerować, że jeśli nie udzielasz gwarancji imiennej, a raczej nie oraz jeśli wszystkie ewentualne wady nie są w jakikolwiek sposób objęte wyłączeniami, to taka Twoja odpowiedź może wprowadzać nabywcę w błąd, a to już nie fiu bździu:-). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4971693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
IVO333 15.11.2011 21:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 W przedmiotowej sprawie PPU Izoterm Pszczyna nie jest stroną dla Klienta. Wyprodukowaliśmy okna na zlecenie zewnętrznej firmy dealerskiej, która to nawiązała współpracę z Klientem. Okna zostały odebrane przez zewnętrzną firmę dealerską bez uwag na protokole przekazania. Transport, montaż i odsprzedaż stolarki nie dotyczy producenta tj. PPU Izoterm. Izoterm, foliujecie swoje okna czy nie? Nasz dostawca foliuje i nikt nie sprawdza (rozfoliowuje) dostawy szukając dupereli. Produktów poważnej firmy nie trzeba tak sprawdzać bo wiadomo że nie wypnie się w przypadku znalezienia wad ewidentnie produkcyjnych. Zwróć uwagę Izoterm na słowo "poważnej". Pozdrawiam cieplutko. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4972714 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bombelo 17.11.2011 08:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Listopada 2011 Izoterm dealer raczej tych okien nie uszkodził dealer takze upapral szyby wewntrz pakietu czarnym mazidlem ?zenada swoim oswiadczeniem zrobiles sobie wspaniala reklamejesli jeszcze nie rozumiesz to moze po czasie zrozumiesz ze jesli reklamacja tego klienta nie zostanie pozytywnie dla niego zalatwiona to klientów ubedzie sporo wlasnie za podejscie do reklamacji przez producenta Wiec moze przestan sie pograzac takimi postami bo i tak Izoterm juz jest slawny na forum muratora wlasnie dzieki tak wyprodukowanym oknom Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4975283 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skresz 23.11.2011 13:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 (edytowane) to co napisał przedstawiciel firmy dokładnie odzwierciedla sytuacje kilka uwag i odpowiedzi 1. okna nie nie były foliowane 2. okna nie były reklamowane na gwarancji tylko na niezgodność towaru z umową (na mocy ustawy wszystkie terminy zostały przekroczone) 3. osoba od której kupiliśmy okna jest wskazana na stronie firmy jako sprzedawca 4. pierwsza reklamacje zgłoszona była w dniu montażu 5. teraz ciekawe 2 reklamacja na szyby była w momencie gdy pracownik firmy Izoterm przywiózł same szyby transportem firmy Izoterm Pszczyna i zaczął je montować (podkreślam pracownik Izoterm Pszczyna) 6. do tej pory nie mamy żadnej informacji od firmy ( wysłane są 3 reklamacje i 2 wezwania do naprawy) 7. Kolejna ciekawą rzeczą jest to że firma z okien łukowych wymieniła same ramy a monter na miejscu dopiero rysował skrzydła bo zginęła forma a do tej pory nie są one wymienione Do tej pory sytuacja nie jest rozwiązana Edytowane 23 Listopada 2011 przez skresz Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4987543 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skresz 30.11.2011 12:34 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Listopada 2011 minął kolejny tydzień i nadal brak odpowiedzi nie zdawaliśmy sobie nawet sprawy że to wszyto tak się potoczy zapewnić tylko mogę że nie odpuścimy dopóki nie zostaną wymienione okna które będą zgodne z umową Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5000757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skresz 18.12.2011 19:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 minęły kolejne 3 tygodnie i nawet był kontakt z firmy w sprawie okien łukowych które miały być wymienione 2 miesiące temu oraz "wymiana niektórych uszczelek i jednej szyby", lecz to już przeszło wszystko bo nikt nie wiedział które uszczelki będą wymienione i która szyba (oczywiści kontakt telefoniczny). Zażądaliśmy odpowiedzi pisemnej i po 2 tygodniach od ostatniego kontaktu nikt nic nie wie, mimo że wszystkie reklamacje z mocy ustawy są uznane nie możemy doprosić się wymiany i naprawy okien Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5034265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
andrzejzms 20.12.2011 15:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2011 Z zamieszczonych zdjęć wynika,że okna są zdewastowane ( porysowane, poobijane,źle oszklone itd ) . Trzeba wrucić do momentu jak był podpisywany protokół przyjęcia stolarki przed montażem , a jak takiego dokumentu nie ma , to po montażu .Czy i jakie wady okien są opisane . Jeżeli nie ma stosownych zapisów to sprawa jest dyskusyjna i powstaje pytanie czy taka dewastacja okien nie nastapiła na budowie po ich zamontowaniu ( np ktoś spawał w sąsiedztwie okien - stąd wżery na profilach i szybach , zarysowania modły nastapić np przy próbach usuniecia np. zaprawy . Nie twierdzę ,że tak było , ale mogło być . Trudno uwierzyć ,żeby okna w takim stanie wyjechały z fabryki ,lub w to że zniszczyli je montażyści. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5037991 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dusiek 21.12.2011 03:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 Ja mam takie pytanie , jezeli kupuje okna u przedstawiciela handlowego np. Oknoplus, u niego podpisuje umowe i place, to : do kogo kieruje wszelkie reklamacje? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5039116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 21.12.2011 06:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2011 Jeżeli z tytułu niezgodności towaru z umową to do sprzedawcy. Jeżeli z tytułu gwarancji to do podmiotu wskazanego w karcie gwarancyjnej (może to być sprzedawca, producent lub podmiot trzeci). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5039144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skresz 24.12.2011 13:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2011 Z zamieszczonych zdjęć wynika,że okna są zdewastowane ( porysowane, poobijane,źle oszklone itd ) . Trzeba wrucić do momentu jak był podpisywany protokół przyjęcia stolarki przed montażem , a jak takiego dokumentu nie ma , to po montażu .Czy i jakie wady okien są opisane . Jeżeli nie ma stosownych zapisów to sprawa jest dyskusyjna i powstaje pytanie czy taka dewastacja okien nie nastapiła na budowie po ich zamontowaniu ( np ktoś spawał w sąsiedztwie okien - stąd wżery na profilach i szybach , zarysowania modły nastapić np przy próbach usuniecia np. zaprawy . Nie twierdzę ,że tak było , ale mogło być . Trudno uwierzyć ,żeby okna w takim stanie wyjechały z fabryki ,lub w to że zniszczyli je montażyści. do tej pory złożone były 3 reklamacje 1. w czasie montażu okien w obecności montażysty to był czas odbioru przez nas okien i od razu złożona reklamacja 2. w czasie wizyty serwisanta z izotermu który wymieniał nam szyby które były reklamowane za 1 razem wtedy przy nim składaliśmy 2 reklamacje na szyby które on wymieniał (były w takim samym stanie jak poprzednie) 3. zgłoszona uszkodzona rama pracownikowi izotermu uszkodzenie pod folią lecz pan nie wyraził zgody na odklejanie taśm zabezpieczających ramy w jego obecności, więc taśmy zostały odklejone przy wizycie przedstawiciela Veki gdzie ujawniono uszkodzenie na 2 oknach piwnicznych i odprysk na oknie) wszystkie reklamacje zgłoszone natychmiastowo mało tego około 8.12.2011r jak pisałem wcześniej był telefon od firmy która sprzedawała że skrzydła do okien łukowych sa gotowe i kiedy mogą przyjechać zamontować ustaliliśmy termin po 12.12.2011r lecz zażądałem pisemnej odpowiedzi na reklamacje i pisma w którym będzie zawarte jakie czynności będą dokonane przez pracownika firmy w czasie wizyty. Pisma zażądaliśmy ponieważ powiedziano nam że zostaną wymienione uszczelki i 1 szyba z pośród 12 reklamowanych lecz nikt nie wiedział które uszczelni i która szyba. Od Tamtej pory cisza zero odzewu kiedy wymiana co będzie wymieniane itp. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5045981 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plonskij 24.12.2011 14:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2011 Takie ryski i zadrapania nie sa podstawa reklamacji - tak samo szyby.Miesci sie w granicach norm.Producent slusznie odrzuca reklamacje.Nie masz podstaw by zadac wymiany czy naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5046020 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skresz 24.12.2011 21:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2011 Takie ryski i zadrapania nie sa podstawa reklamacji - tak samo szyby. Miesci sie w granicach norm. Producent slusznie odrzuca reklamacje. Nie masz podstaw by zadac wymiany czy naprawy. Nie wiem co napisać w takim wypadku ale spróbuje ci wyjaśnić 1. to tak jak ty byś kupił telewizor z bad pixel-em na ekranie a producent powiedział by ci że to nie wpływa na to że on działa 2. ten sam telewizor lecz w ma porysowaną obudowę no ale działa 3. na zapadnięte uszczelki nie mam porównania bo przy obecnych pogodach woda deszczowa która w nich zalega w nocy zamarza 4. producent nie odrzucił reklamacji 5. nawet nie patrząc już na w/w powody nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi na złożone reklamacje co zgodnie z ustawą po 14 dniach skutkuje ich uznaniem Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5046204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bombelo 30.12.2011 07:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2011 (edytowane) mysle ze jestes w bledzie pchelek widzialm juz kilka kart producentów "kryteria oceny jakości wyrobów szklanych" dostępnych dla klienta lub wreczanych klientowi przy zakupie okien i np: - Pilkington dokonuje oceny z 2m, - AGC Your Glass z 1m, - Spec Glas 1m, - Comfort glass 2m. nie spotkałem się by były to 3m no chyba, że faktycznie firma, która robi totalny badziew, każe szyby oceniać z 3 lub 4m - to juz chyba jest przegięcie - MEGA PRZEGIĘCIE A jesli szyba zespolona jest wewnatrz upaprana jakims czarnym kitem to takze jest w granicach normy ? tu masz przykłady: http://www.pilkington.com/resources/kryteriaocenyjakosciwyrobu21.pdf http://www.abm-jedraszek.pl/upload/original/pliki_do_pobrania/OCENA_WIZUALNA_SZKLA_ABM%20.pdf http://spec-glas.com/abwzg_ocena_wizualnej_jakosci_szyb_zespolonych_spec_glas.htm http://www.comfortglass.pl/doc/ocena_wizualna.pdf zresztą wpisz w googla a sie przekonasz Dla mnie wszystkie te szyby, które pokazał skresz kwalifikuja je do reklamacji z drugiej strony dziwie sie firmie, ze tak podchodzi do sprawy. Reklamę już ma super na muratorze ! Edytowane 30 Grudnia 2011 przez bombelo Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5053296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.