Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

reklamacja w części dyskusyjna - tym stwierdzeniem określamy dopuszczalne wady w kontekście tzw norm zakłądowych.

 

Przykłąd: nie da się wyprodukować szkła do okien bez rys. Odrębną sprawą jest ich dopuszczalna ilość, skupienie, długość i głębokość odrębne dla pewnych stref na szybie a to regulują wspomniane Normy Zakładowe szklarza.

 

Takie szkło, w pełni bez wad istnieje i nazywa się szkłem laboratoryjnym ale to już inna bajka :)

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4947282
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Rozumiem że deskujemy o zasadności samych szyb, nieuznane reklamacje wyglądają następująco nie pisze tu o rzeczach które są znikome tylko o tych które rzucają się w oczy ale ok

To jest temat samych szyb. Inna kwestia jak wypadające samoczynnie uszczelki z futryny i ramy, skrzypiący zawias, rysy, otarcia, wgniecenia na ramach i futrynach, pozapadane uszczelki na których stoi woda miedz szyba a skrzydłem jest kartowane identycznie jak rysy

111.jpg

222.jpg

333.jpg

444.jpg

555.jpg

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4947399
Udostępnij na innych stronach

reklamacja w części dyskusyjna - tym stwierdzeniem określamy dopuszczalne wady w kontekście tzw norm zakłądowych.

 

Przykłąd: nie da się wyprodukować szkła do okien bez rys. Odrębną sprawą jest ich dopuszczalna ilość, skupienie, długość i głębokość odrębne dla pewnych stref na szybie a to regulują wspomniane Normy Zakładowe szklarza.

 

Takie szkło, w pełni bez wad istnieje i nazywa się szkłem laboratoryjnym ale to już inna bajka :)

 

Charli wybacz pleciesz bzdety teraz

 

rysy to moga byc na szybach szerokosci ludzkiego wlosa a te wady ktore kolega pokazuje na zdjeciach sa ewidentnie widoczne z odleglosci 1 czy 2 metrów przy naturalnym swietle i kwalifikuja szyby do wymiany

 

gdyby to byly wady mieszczace sie w normie raczej nie byloby ich widac na zdjeciu amatorskim

 

przeciez na stronie podano odnosnik do norm dopuszcalnych wad - wiekszosc producentow szkla ma prawie jednakowe normy

 

rysy grubosci ludzkiego wlosa nikt nie zobaczy z 1 czy 2 metrow

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4947668
Udostępnij na innych stronach

reasumując każda z szyb posiada 1 czy 2 plamy lub rysy które są widoczne z ponad 1 m lecz panowie uważają że jest to ok i mieści się w normach nie mówię już tutaj o małych plamkach w rogach szyb które nie wychodzą na fotografiach ale w 2 oknach balkonowych wyglądają tak jakby ktoś malował w pomieszczeniu i chlapał farbą po oknach z pędzelka lecz je widać tylko z bliska i to nawet nie było zgłaszane.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4956259
Udostępnij na innych stronach

W przedmiotowej sprawie PPU Izoterm Pszczyna nie jest stroną dla Klienta. Wyprodukowaliśmy okna na zlecenie zewnętrznej firmy dealerskiej, która to nawiązała współpracę z Klientem. Okna zostały odebrane przez zewnętrzną firmę dealerską bez uwag na protokole przekazania. Transport, montaż i odsprzedaż stolarki nie dotyczy producenta tj. PPU Izoterm.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4971122
Udostępnij na innych stronach

na to wychodzi:) tylko kto przy przekazywaniu okien sprawdza czy nie ma "sladów włosa" na szybie itp?

liczysz ile tych okien jest ,jakie, kolor itd no ale szyby zazwyczaj zaparowane to chyba nikt nie przeglada?

No chyba że jest odpowiednia osoba na magazynie z płynem do szyb szmatka i dostawca czeka aż wszystko przegladnie .Mało prawdopodobne!

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4971531
Udostępnij na innych stronach

W przedmiotowej sprawie PPU Izoterm Pszczyna nie jest stroną dla Klienta. Wyprodukowaliśmy okna na zlecenie zewnętrznej firmy dealerskiej, która to nawiązała współpracę z Klientem. Okna zostały odebrane przez zewnętrzną firmę dealerską bez uwag na protokole przekazania. Transport, montaż i odsprzedaż stolarki nie dotyczy producenta tj. PPU Izoterm.

 

I to jest właśnie okienna klasyka drodzy inwestorzy!!! Czytajcie i zapamiętajcie!!! :-).

 

A tak przy okazji Izotermie z Pszczyny, choć nie znam treści Twojej karty gwarancyjnej śmiem zasugerować, że jeśli nie udzielasz gwarancji imiennej, a raczej nie oraz jeśli wszystkie ewentualne wady nie są w jakikolwiek sposób objęte wyłączeniami, to taka Twoja odpowiedź może wprowadzać nabywcę w błąd, a to już nie fiu bździu:-).

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4971693
Udostępnij na innych stronach

W przedmiotowej sprawie PPU Izoterm Pszczyna nie jest stroną dla Klienta. Wyprodukowaliśmy okna na zlecenie zewnętrznej firmy dealerskiej, która to nawiązała współpracę z Klientem. Okna zostały odebrane przez zewnętrzną firmę dealerską bez uwag na protokole przekazania. Transport, montaż i odsprzedaż stolarki nie dotyczy producenta tj. PPU Izoterm.

Izoterm, foliujecie swoje okna czy nie? Nasz dostawca foliuje i nikt nie sprawdza (rozfoliowuje) dostawy szukając dupereli. Produktów poważnej firmy nie trzeba tak sprawdzać bo wiadomo że nie wypnie się w przypadku znalezienia wad ewidentnie produkcyjnych. Zwróć uwagę Izoterm na słowo "poważnej".

 

Pozdrawiam cieplutko.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4972714
Udostępnij na innych stronach

Izoterm

dealer raczej tych okien nie uszkodził

dealer takze upapral szyby wewntrz pakietu czarnym mazidlem ?

zenada

 

swoim oswiadczeniem zrobiles sobie wspaniala reklame

jesli jeszcze nie rozumiesz to moze po czasie zrozumiesz ze jesli reklamacja tego klienta nie zostanie pozytywnie dla niego zalatwiona to klientów ubedzie sporo wlasnie za podejscie do reklamacji przez producenta

 

Wiec moze przestan sie pograzac takimi postami

bo i tak Izoterm juz jest slawny na forum muratora wlasnie dzieki tak wyprodukowanym oknom

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4975283
Udostępnij na innych stronach

to co napisał przedstawiciel firmy dokładnie odzwierciedla sytuacje

 

kilka uwag i odpowiedzi

 

1. okna nie nie były foliowane

 

2. okna nie były reklamowane na gwarancji tylko na niezgodność towaru z umową (na mocy ustawy wszystkie terminy zostały przekroczone)

 

3. osoba od której kupiliśmy okna jest wskazana na stronie firmy jako sprzedawca

 

4. pierwsza reklamacje zgłoszona była w dniu montażu

 

5. teraz ciekawe 2 reklamacja na szyby była w momencie gdy pracownik firmy Izoterm przywiózł same szyby transportem firmy Izoterm Pszczyna i zaczął je montować (podkreślam pracownik Izoterm Pszczyna)

 

6. do tej pory nie mamy żadnej informacji od firmy ( wysłane są 3 reklamacje i 2 wezwania do naprawy)

 

7. Kolejna ciekawą rzeczą jest to że firma z okien łukowych wymieniła same ramy a monter na miejscu dopiero rysował skrzydła bo zginęła forma a do tej pory nie są one wymienione

 

Do tej pory sytuacja nie jest rozwiązana

Edytowane przez skresz
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-4987543
Udostępnij na innych stronach

minął kolejny tydzień i nadal brak odpowiedzi nie zdawaliśmy sobie nawet sprawy że to wszyto tak się potoczy zapewnić tylko mogę że nie odpuścimy dopóki nie zostaną wymienione okna które będą zgodne z umową
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5000757
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...
minęły kolejne 3 tygodnie i nawet był kontakt z firmy w sprawie okien łukowych które miały być wymienione 2 miesiące temu oraz "wymiana niektórych uszczelek i jednej szyby", lecz to już przeszło wszystko bo nikt nie wiedział które uszczelki będą wymienione i która szyba (oczywiści kontakt telefoniczny). Zażądaliśmy odpowiedzi pisemnej i po 2 tygodniach od ostatniego kontaktu nikt nic nie wie, mimo że wszystkie reklamacje z mocy ustawy są uznane nie możemy doprosić się wymiany i naprawy okien
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5034265
Udostępnij na innych stronach

Z zamieszczonych zdjęć wynika,że okna są zdewastowane ( porysowane, poobijane,źle oszklone itd ) . Trzeba wrucić do momentu jak był podpisywany protokół przyjęcia stolarki przed montażem , a jak takiego dokumentu nie ma , to po montażu .Czy i jakie wady okien są opisane . Jeżeli nie ma stosownych zapisów to sprawa jest dyskusyjna i powstaje pytanie czy taka dewastacja okien nie nastapiła na budowie po ich zamontowaniu ( np ktoś spawał w sąsiedztwie okien - stąd wżery na profilach i szybach , zarysowania modły nastapić np przy próbach usuniecia np. zaprawy . Nie twierdzę ,że tak było , ale mogło być . Trudno uwierzyć ,żeby okna w takim stanie wyjechały z fabryki ,lub w to że zniszczyli je montażyści.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5037991
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie , jezeli kupuje okna u przedstawiciela handlowego np. Oknoplus, u niego podpisuje umowe i place, to : do kogo kieruje wszelkie reklamacje?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5039116
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli z tytułu niezgodności towaru z umową to do sprzedawcy. Jeżeli z tytułu gwarancji to do podmiotu wskazanego w karcie gwarancyjnej (może to być sprzedawca, producent lub podmiot trzeci).
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5039144
Udostępnij na innych stronach

Z zamieszczonych zdjęć wynika,że okna są zdewastowane ( porysowane, poobijane,źle oszklone itd ) . Trzeba wrucić do momentu jak był podpisywany protokół przyjęcia stolarki przed montażem , a jak takiego dokumentu nie ma , to po montażu .Czy i jakie wady okien są opisane . Jeżeli nie ma stosownych zapisów to sprawa jest dyskusyjna i powstaje pytanie czy taka dewastacja okien nie nastapiła na budowie po ich zamontowaniu ( np ktoś spawał w sąsiedztwie okien - stąd wżery na profilach i szybach , zarysowania modły nastapić np przy próbach usuniecia np. zaprawy . Nie twierdzę ,że tak było , ale mogło być . Trudno uwierzyć ,żeby okna w takim stanie wyjechały z fabryki ,lub w to że zniszczyli je montażyści.

 

 

do tej pory złożone były 3 reklamacje

 

1. w czasie montażu okien w obecności montażysty to był czas odbioru przez nas okien i od razu złożona reklamacja

 

2. w czasie wizyty serwisanta z izotermu który wymieniał nam szyby które były reklamowane za 1 razem wtedy przy nim składaliśmy 2 reklamacje na szyby które on wymieniał (były w takim samym stanie jak poprzednie)

 

3. zgłoszona uszkodzona rama pracownikowi izotermu uszkodzenie pod folią lecz pan nie wyraził zgody na odklejanie taśm zabezpieczających ramy w jego obecności, więc taśmy zostały odklejone przy wizycie przedstawiciela Veki gdzie ujawniono uszkodzenie na 2 oknach piwnicznych i odprysk na oknie)

 

wszystkie reklamacje zgłoszone natychmiastowo

 

mało tego około 8.12.2011r jak pisałem wcześniej był telefon od firmy która sprzedawała że skrzydła do okien łukowych sa gotowe i kiedy mogą przyjechać zamontować ustaliliśmy termin po 12.12.2011r lecz zażądałem pisemnej odpowiedzi na reklamacje i pisma w którym będzie zawarte jakie czynności będą dokonane przez pracownika firmy w czasie wizyty. Pisma zażądaliśmy ponieważ powiedziano nam że zostaną wymienione uszczelki i 1 szyba z pośród 12 reklamowanych lecz nikt nie wiedział które uszczelni i która szyba. Od Tamtej pory cisza zero odzewu kiedy wymiana co będzie wymieniane itp.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5045981
Udostępnij na innych stronach

Takie ryski i zadrapania nie sa podstawa reklamacji - tak samo szyby.

Miesci sie w granicach norm.

Producent slusznie odrzuca reklamacje.

Nie masz podstaw by zadac wymiany czy naprawy.

 

Nie wiem co napisać w takim wypadku ale spróbuje ci wyjaśnić

 

1. to tak jak ty byś kupił telewizor z bad pixel-em na ekranie a producent powiedział by ci że to nie wpływa na to że on działa

 

2. ten sam telewizor lecz w ma porysowaną obudowę no ale działa

 

3. na zapadnięte uszczelki nie mam porównania bo przy obecnych pogodach woda deszczowa która w nich zalega w nocy zamarza

 

4. producent nie odrzucił reklamacji

 

5. nawet nie patrząc już na w/w powody nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi na złożone reklamacje co zgodnie z ustawą po 14 dniach skutkuje ich uznaniem

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5046204
Udostępnij na innych stronach

mysle ze jestes w bledzie pchelek

widzialm juz kilka kart producentów "kryteria oceny jakości wyrobów szklanych" dostępnych dla klienta

lub wreczanych klientowi przy zakupie okien i np:

- Pilkington dokonuje oceny z 2m,

- AGC Your Glass z 1m,

- Spec Glas 1m,

- Comfort glass 2m.

 

nie spotkałem się by były to 3m

no chyba, że faktycznie firma, która robi totalny badziew, każe szyby oceniać z 3 lub 4m - to juz chyba jest przegięcie - MEGA PRZEGIĘCIE

A jesli szyba zespolona jest wewnatrz upaprana jakims czarnym kitem to takze jest w granicach normy ?

 

tu masz przykłady:

 

http://www.pilkington.com/resources/kryteriaocenyjakosciwyrobu21.pdf

 

http://www.abm-jedraszek.pl/upload/original/pliki_do_pobrania/OCENA_WIZUALNA_SZKLA_ABM%20.pdf

 

http://spec-glas.com/abwzg_ocena_wizualnej_jakosci_szyb_zespolonych_spec_glas.htm

 

http://www.comfortglass.pl/doc/ocena_wizualna.pdf

 

zresztą wpisz w googla a sie przekonasz :-)

 

Dla mnie wszystkie te szyby, które pokazał skresz kwalifikuja je do reklamacji

z drugiej strony dziwie sie firmie, ze tak podchodzi do sprawy.

Reklamę już ma super na muratorze !

Edytowane przez bombelo
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/161413-uwaga-izoterm-pszczyna/page/2/#findComment-5053296
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...