brunet wieczorową 03.11.2011 09:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 Witam, nie znam się, ale na chłopski rozum taka konstrukcja nie ma prawa stabilnie stać. Komin o wysokości ponad 8m, oddylatowany od stropu, nie przymocowany do ścian nośnych, nie przymocowany do krokwi... Jakim cudem taka konstrukcja ma szanse stać i nie przewrócić się na bok? http://img18.imageshack.us/img18/2251/p1050549s.jpg http://img204.imageshack.us/img204/8824/p1050547vz.jpg Nie za blisko komin i słup? Będzie tam ze 2cm...http://img254.imageshack.us/img254/8168/p1050545.jpg Kominy palne mają 4 otwory w narożnikach i tam weszły pręty fi12 - to na pewno wzmocni tą konstrukcję. Ale to w sumie niewiele. Wentylacje (obok palnego) też nie są połączone z palnym... Jakieś pomysły na wzmocnienie, poprawienie stabilności? Pozdrawiam,BWP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość elka51 03.11.2011 10:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 W każdym projekcie powinny być detale tego typu rzeczy - jeżeli tego nie ma to do projektanta...Słup jest zbyt blisko - tak jest w projekcie? PozdrawiamElka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
brunet wieczorową 03.11.2011 10:36 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Listopada 2011 W każdym projekcie powinny być detale tego typu rzeczy - jeżeli tego nie ma to do projektanta... Nic nie ma w projekcie. Słup jest zbyt blisko - tak jest w projekcie? W projekcie przerwa między kominem a słupem wynosi trochę więcej, bo 10cm – u mnie jest 2-3cm. Tylko, że w projekcie słup idzie obok kanałów wentylacyjnych, a u mnie obok dymowego (do kominka). Kierownik to widział i stwierdził, że jest dobrze – nawet nie zalecał obijać słupa blachą (ale jak tak zrobię). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania