Samar 25.11.2011 14:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 Może ktoś jest mi w stanie wyjaśnić jak to jest z tą odpowiedzialnością sprzedawcy za towar . Klienci, którzy w zeszłym roku zakupili kilka sztuk Sempre zgłosili reklamację . W 4 z 8 sztuk na styku szyby i poziomych płycin zaczyna odstawać okleina . Pol-Skone w karcie gwarancyjnej ma zapis o 12 miesięcznej gwarancji , a od sprzedaży minęło 14 miesięcy . Dystrybutor poinformował mnie dzisiaj,że to teraz jest już tylko i wyłącznie mój problem . Przegrzebałam internetowe zasoby w tym temacie i zgłupiałam . Głowę mam 3 na 4 . Czy ta wada podlega niezgodności z umową za którą ja sprzedawca mam odpowiadać . Czy naprawdę nie mam żadnej możliwości dochodzenia roszczeń od dystrybutora lub producenta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Samar 25.11.2011 15:20 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 Już jestem spokojniejsza bo doczytałam się,że istnieje coś takiego jak roszczenie regresowe . Mogę dochodzić odszkodowania od dostawców . Interesuje mnie tylko to czy ta wada może być podstawą do dochodzenia niezgodności towaru z umową . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 25.11.2011 17:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 forumprawne.org, skarbnica wiedzy, ale oni tam, /prawnicy/ niechętnie dzielą się wiedzą z profesjonalistami /czyli osobami prowadzącymi firmy/ - mam wrażenie,że wg nich powinniśmy płacić za porady prawdziwym adwokatom i darmowa pomoc na forum na nie przysługuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 25.11.2011 17:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 Już jestem spokojniejsza bo doczytałam się,że istnieje coś takiego jak roszczenie regresowe . Mogę dochodzić odszkodowania od dostawców . Interesuje mnie tylko to czy ta wada może być podstawą do dochodzenia niezgodności towaru z umową . Oczywiście, że może. A co ciekawsze wcale nie musisz tak z marszu brać odpowiedzialności na plecy:-). Według mnie producent tych drzwi powinien w treści karty uwzględnić wymagania art.13 Ustawy o szczególnych warunkach.. a jeśli tego nie zrobił, to... ? No właśnie, co wtedy? Co na to forumprawne.org? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 26.11.2011 12:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2011 Forum prawne na takiego typu pytanie milczy dając do zrozumienia, by wynająć sobie w końcu kancelarię.. Oj potrafią oni tam dbać o własny interes i nie dają uzytkownikom gotowych rozwiązań - tak jak my tutaj.. Szczerze powiem, że po cichu liczę, iż prawnik Stowarzyszenia Montażystów pomoże w takich sprawach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.