Shoji drzwijapońskie 14.10.2016 15:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2016 Shoji drzwijapońskie Szanowny panie Jurandzie Nasza firma poniosła nieuzasadnione koszty związane z reklamacją i naszą uczciwością, nasi pracownicy odebrali od pana reklamowaną komodę, która faktycznie nie posiadała żadnej wady ( dokumentacja fotograficzna dostępna jest w naszej firmie ). Otrzymał Pan nową komodę zmodyfikowaną o Pana i pańskiej mamy zastrzeżenia - zastosowaliśmy plastikowe listwy przesuwne w kolorze brązowym tak jak Pan sobie życzył ponieważ poprzednie aluminiowe bardzo raziły Pana w oczy, kolejną rzeczą jaką poprawiliśmy to sposób montażu pleców komody, w poprzedniej komodzie były mocowane do tzw "czoła" ;na co Państwo zwróciliście uwagę, poprawiliśmy i wykonaliśmy plecy licowane tak aby po dosunięciu komody do ściany nie były widoczne. Informowaliśmy Pana dwukrotnie mailowo oraz raz listem za pośrednictwem PP o możliwości odbioru poprzedniej komody bez żadnych wad lecz już na własny koszt w związku z tym że reklamacja była zgłoszona bezpodstawnie, odpowiedzi z Pana strony nie otrzymaliśmy. Z wyrazami szacunku Marzena Kowalska Shoji drzwi japońskie Wszystkich zainteresowanych drzwiami japońskimi ostrzegam przed firmą SHOJI DRZWI JAPOŃSKIE z Dąbrowy Górniczej. Są to partacze i oszuści. PRZESŁALI NAM KOMODĘ DREWNIANĄ Z SUWANYMI DRZWIAMI SHOJI ZA 2990 PLN, KTÓRA ZACZĘŁA SIĘ ODKSZTAŁCAĆ I WYPACZAĆ W CIĄGU JEDNEGO TYGODNIA OD DOSTARCZENIA!!! PO DWÓCH MIESIĄCACH GROŻENIA PRAWNIKAMI I SĄDEM PRZYSŁALI INNĄ KOMODĘ, RÓWNIE "WSPANIALE" WYKOŃCZONĄ. Z PÓŁKAMI NIE MIESZCZĄCYMI SIĘ WEWNĄTRZ KOMODY (PRZEZ CO DRZWI NIE DA SIĘ ZAMKNĄĆ), PLASTIKOWYMI LISTWAMI (ZAMIAST PIERWOTNYCH ALUMINIOWYCH) ORAZ TANDETNĄ BIAŁĄ DYKTĄ ZAMIAST PLECÓW W KOLORZE CAŁOŚCI (WENGE). SPRAWA BĘDZIE MIAŁA CIĄG DALSZY W SĄDZIE. ZAINTERESOWANYCH DOKUMENTACJĄ FOTOGRAFICZNĄ PROSZĘ O KONTAKT: [email protected]. Może więcej osób miało przejścia z tą firmą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ihs 25.03.2017 21:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 Shoji drzwijapońskie Szanowny panie Jurandzie Nasza firma poniosła nieuzasadnione koszty związane z reklamacją i naszą uczciwością, (...) Z wyrazami szacunku Marzena Kowalska Shoji drzwi japońskie To ja bym jeszcze uprzejmie prosił o podanie powodu zignorowania przez Państwa dwóch (sic! )umówionych terminów naprawy drzwi które Państwo u mnie zamontowaliście w stopniu uniemożliwiającym ich poprawne użytkowanie, jak również braku możliwości jakiegokolwiek kontaktu z Państwem (dzwoniłem kilkanaście razy, wysyłałem smsy- nic). Bo szczerze mówiąc, pisanie o uczciwości w kontekście postępowania państwa firmy jest po prostu bezczelne. A wszystkich zainteresowanych - ostrzegam przed tą firmą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.