mada27 30.11.2011 09:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Listopada 2011 Witam, w kwestiach budowlanych jestem całkowicie zielona, ale od czego jest forum;) działka jest, wiec kolejny krok to ogrodzenie jej oraz odnowienie granic (były wyznaczane w 2006roku przez gmine i oznaczone drewnianymi kołkami ;/ po których dzisiaj ani śladu) Dlatego bardzo prosze Szanownych Forumowiczów o podzieenie się swoimi doświadczeniami w tych kwestiach - o czym pamiętać, z czego to ogrodzenie zrobić i jak najtaniej i czy jest sens robienie takiego tymczasowego czy może lepiej robić już normalne? wszelkie porady bardzo mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
greyzone 30.11.2011 09:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Listopada 2011 Zgłoszenie na mapce z wyrysowanym mazakiem przebiegiem ogrodzenia od strony drogi w wydziale drogowym w swoim urzędzie .Zgłoszenie do starostwa robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę czyli ogrodzenia od strony drogi z załączoną mapką na której jest wpisana zgoda z poprzedniego urzędu.Następnie zaopatrzyć się w żerdzie dł do 3m min 2,5m i siatkę leśną, szpadle i młot do ubijania ziemi wkoło słupka.Słupki stawiasz co 3m, robisz też przejścia czyli bramę i furtkę. Bramę (szer. 5m czyli 2x 2,5 metra) i furtkę zbijasz z desek szalunkowych i obijasz siatką leśną. Potrzebujesz tez najprostsze zawiasy z np.casto. Do bramy takie abyś mogla zdjąć bramę z zawiasów szybko i bezproblemowo bo czasami może być taka potrzeb ana budowie.Taka konstrukcja wytrzyma 3 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania