-voymar- 10.01.2020 14:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Powiedziano mi na infolinii, że sami przeprogramowali mi licznik w ubiegłym roku, więc mam wierzyć im na słowo nie mogąc tego odczytać z wyświetlacza? Wierzyć możesz . Ja we wrześniu przeszedłem z G12 na G12W i do dziś nie nalicza mi dni ustawowo wolnych w II tar. Właśnie dziś zgłosiłem po raz drugi na infolinii nieprawidłowe naliczanie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7760416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciejos36 10.01.2020 19:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Wierzyć możesz . Ja we wrześniu przeszedłem z G12 na G12W i do dziś nie nalicza mi dni ustawowo wolnych w II tar. Właśnie dziś zgłosiłem po raz drugi na infolinii nieprawidłowe naliczanie. Mam G13 w Tauronie i jest ok ze zużyciem. Nawet nie wiem jak mógłbym dostać się do skrzynki. Co do tego problemu, to czemu nie zgłosicie sprawy do GUM? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7760553 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
-voymar- 10.01.2020 20:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 (edytowane) Mam G13 w Tauronie i jest ok ze zużyciem. Nawet nie wiem jak mógłbym dostać się do skrzynki. Co do tego problemu, to czemu nie zgłosicie sprawy do GUM? Tak jak pisałem w G12W jestem od 5.09.19r (wcześniej G12) Nieprawidłowości stwierdziłem 01.11 i 11.11 19r 12.11.19r zgłosiłem na infolinię i otrzymałem odpowiedź iż została zlecona weryfikacja urządzenia pomiarowo rozliczeniowego. Sprawdzić mogłem dopiero w Święta (najwcześniej). Choć zastanowił mnie fakt że nikt do mnie nie dzwonił po tym 12.11.19r a przed 25.12.19r w celu podpisania protokołu. Pomyślałem że może zrobili zdalnie. A tu w Święta sprawdzam a tam ZONK ustawowo wolne naliczają w ( I tar.) Zobaczymy co będzie po dzisiejszym zgłoszeniu. PS. na twoim miejscu w najbliższe Święta bym sprawdził licznik jak nalicza. Tego panasa masz 1F czy 3F? Edytowane 10 Stycznia 2020 przez -voymar- Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7760591 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TINEK 10.01.2020 21:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Taryfę G12W mam już kilka lat, też w dni ustawowo wolne taryfy jak w zwykły dzień, rozmawiałem z kol Gawłem pod koniec października i powiedział, że w PGE też powinna być taryfa nocna w dni wolne przez cały dzień (sprawdziłem od początku 2019 jest ta zmiana) 1 listopada sprawdziłem i naliczało jak w zwykły dzień, zalogowałem się do eBOK, napisałem zlecenie, przyjechali 6 listopada i przeprogramowali licznik, zorientowałem się, bo zaślepka od kluczyka była przesunięta, w skrzynce był protokół z przeprogramowania, a po kilku dniach w eBOK była informacja o wykonaniu zlecenia.Trzeba pilnować swojego, choć uważam, że obligatoryjnie powinni liczniki przestawiać, rozumiem, że w jeden dzień tego nie zrobią, ale widać, że jak nie zgłosisz co płacisz po staremuPGE Łódź teren Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7760628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciejos36 11.01.2020 12:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 PS. na twoim miejscu w najbliższe Święta bym sprawdził licznik jak nalicza. Tego panasa masz 1F czy 3F? Miałem G11, potem zmieniłem na G13, widziałem pana jak przyjechał programować. Może nie było gościa u was? Jak będę miał okazję to sprawdzę, jak nie tu to u mamy. Mam 3-f pompe. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7760813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
giman 11.01.2020 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 Ze względu na defrost warto zapewnić aby; - temperatura powrotu była > 27 C, - im wyższa tym korzystniej dla procesu defrostu. Jak to zapewnić? Jak ktoś tam napisał, że ma krzywą 33/-15, 25/15 i deltę 5 To znaczy, ze jak jest +15 na dworze to woda zasilania ma +25 a powrót zejdzie do nawet +20 czy w tej krzywej te 25 to powrót? A ma być tak, że to powrót będzie aż 27? To będzie gorąco w grzaniu ciągłym czyli jakiś harmonogram i grzać chwilkę? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7760905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 11.01.2020 19:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 Przy +15C nie będziesz miał defrostu. A krzywa definiuje temp. zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7760958 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej5101 12.01.2020 12:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2020 To będzie gorąco w grzaniu ciągłym czyli jakiś harmonogram i grzać chwilkę? Intensywność defrostu wzrasta przy temperaturach zewnętrznych ; - 3 C do + 3 C, Kierunek działań prawidłowy lub pogodzić się ze stratami energii na defrost, Poczytaj ; Czy bufor / sprzęgło jest potrzebne ??? ; https://forum.muratordom.pl/showthread.php?244356-Pompa-ciepla-i-zwrotnica-(sprzeglo-hydrauliczne) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7761137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toommm 14.01.2020 19:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2020 (edytowane) Witam , dziś wróciłem do domu i widzę na wyświetlaczu ( wersja F ) napis QUIET . To pewnie jakaś opcja cichej pracy pc . Jakoś żona chyba włączyła . moje pytanie jak to wyłączyć i jeszcze jedno czy wpływa jakoś na pobór prądu , szybkość grzania , defrosty ? Proszę o podpowiedzi. Do on/off quiet mamy przycisk więc 2 pytanie aktualne Edytowane 14 Stycznia 2020 przez toommm Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762107 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
michal84 15.01.2020 11:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Pytanie do osób użytkujących smart cloud, czy zdarza Wam się samoistne rozłącznie modułu z siecią? Mój jest wpięty kablem do routera i już kilkukrotnie się rozłączał. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762358 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek2504 15.01.2020 17:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Mi też się tak rozłącza. Dziś była jakaś przerwa serwisowa i adapter już się nie połączył. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762460 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
olszan 15.01.2020 17:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Mi też się tak rozłącza. Dziś była jakaś przerwa serwisowa i adapter już się nie połączył. Reset trzeba zrobić u mnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wm1719507790 16.01.2020 13:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Adapter nie łączy mimo resetu. Mruga "link", pozostałe świecą na zielono (idzie po kablu) albo mruga "status" a reszta świeci. Trzeci dzień z tym walczę. Macie to podłączone do routera jakimś specjalnym kablem, czy zwyczajnym, jak komputer do routera? Miał ktoś taką dolegliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762779 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelszo 16.01.2020 13:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Jak chmura Panasonica pada , to niestety moduł trzeba resetować (w sumie całą pompę) a ostatnio często to się zdarza.I tu jest problem- ja używam (ale pewnie przestanę) harmonogramu działania przez internet - przy awarii clouda cały harmonogram idzie w... i np pompa nie odpali kiedy powinna. Ewidentnie zrypali sprawę- harmonogram w pompie nie synchronizuje się z chmurą (bez sensu) Do routera idzie normalny kabel, jak do PC, w ustawieniach modułu musi być tylko komunikacja ustawiona na kabel a nie WiFi Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762782 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 16.01.2020 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 U mnie wstaje za każdym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek2504 16.01.2020 14:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 A jak wejść w ustawienia modułu? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762804 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wm1719507790 16.01.2020 14:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 U mnie wstaje za każdym razem. Podziel się jak masz to podłączone. U mnie też działało już nieprzerwanie kilka miesięcy i dwa dni temu nagle przestało, dokładnie 14.01.2020 po południu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 16.01.2020 15:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 (edytowane) U mnie po kablu podłączony i też wstaje każdorazowo. Ostatnia przerwa u mnie była od wtorku ok 22:00 do południa wczoraj. Jak chmura Panasonica pada , to niestety moduł trzeba resetować (w sumie całą pompę) a ostatnio często to się zdarza. I tu jest problem- ja używam (ale pewnie przestanę) harmonogramu działania przez internet - przy awarii clouda cały harmonogram idzie w... i np pompa nie odpali kiedy powinna. Ewidentnie zrypali sprawę- harmonogram w pompie nie synchronizuje się z chmurą (bez sensu) Nie potwierdzam. Też korzystam z harmonogramu ustawianego w smart cloudzie i mimo braku połączenia, PC wystartowała grzanie CO, potem, o odpowiedniej godzinie przełączyła się na CWU i wyłączyła o zadane godzinie. Wszystko podczas okresu gdy smart cloudzie pusto. Edytowane 16 Stycznia 2020 przez agb Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 16.01.2020 15:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Normalnie - po kablu do rutera. Jako ciekawostkę mogę jedynie dodać iż na początku był z tym problem. Ale okazało się że (może to wydać się dziwne) spustoszenie robił zasilacz od rejestratora monitoringu który jest podłączony do tego samego rutera. Po wymianie na porządny a nie to ledwo dyszące badziewie które było w zestawie jak ręką odjął. Skończyły się kłopoty. Zarówno sieć jak i moduł Panasa działa bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762826 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 16.01.2020 15:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 U mnie po kablu podłączony i też wstaje każdorazowo. Ostatnia przerwa u mnie była od wtorku ok 22:00 do południa wczoraj. Nie potwierdzam. Też korzystam z harmonogramu ustawianego w smart cloudzie i mimo braku połączenia, PC wystartowała grzanie CO, potem, o odpowiedniej godzinie przełączyła się na CWU i wyłączyła o zadane godzinie. Wszystko podczas okresu gdy smart cloudzie pusto. Do pewnego czasu było tak że harmonogram był tyko w chmurze, Teraz jest przekazywany i trzymany w module. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/163560-panasonic-aquarea/page/518/#findComment-7762835 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.