-voymar- 10.01.2020 14:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Powiedziano mi na infolinii, że sami przeprogramowali mi licznik w ubiegłym roku, więc mam wierzyć im na słowo nie mogąc tego odczytać z wyświetlacza? Wierzyć możesz . Ja we wrześniu przeszedłem z G12 na G12W i do dziś nie nalicza mi dni ustawowo wolnych w II tar. Właśnie dziś zgłosiłem po raz drugi na infolinii nieprawidłowe naliczanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciejos36 10.01.2020 19:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Wierzyć możesz . Ja we wrześniu przeszedłem z G12 na G12W i do dziś nie nalicza mi dni ustawowo wolnych w II tar. Właśnie dziś zgłosiłem po raz drugi na infolinii nieprawidłowe naliczanie. Mam G13 w Tauronie i jest ok ze zużyciem. Nawet nie wiem jak mógłbym dostać się do skrzynki. Co do tego problemu, to czemu nie zgłosicie sprawy do GUM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
-voymar- 10.01.2020 20:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 (edytowane) Mam G13 w Tauronie i jest ok ze zużyciem. Nawet nie wiem jak mógłbym dostać się do skrzynki. Co do tego problemu, to czemu nie zgłosicie sprawy do GUM? Tak jak pisałem w G12W jestem od 5.09.19r (wcześniej G12) Nieprawidłowości stwierdziłem 01.11 i 11.11 19r 12.11.19r zgłosiłem na infolinię i otrzymałem odpowiedź iż została zlecona weryfikacja urządzenia pomiarowo rozliczeniowego. Sprawdzić mogłem dopiero w Święta (najwcześniej). Choć zastanowił mnie fakt że nikt do mnie nie dzwonił po tym 12.11.19r a przed 25.12.19r w celu podpisania protokołu. Pomyślałem że może zrobili zdalnie. A tu w Święta sprawdzam a tam ZONK ustawowo wolne naliczają w ( I tar.) Zobaczymy co będzie po dzisiejszym zgłoszeniu. PS. na twoim miejscu w najbliższe Święta bym sprawdził licznik jak nalicza. Tego panasa masz 1F czy 3F? Edytowane 10 Stycznia 2020 przez -voymar- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
TINEK 10.01.2020 21:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Taryfę G12W mam już kilka lat, też w dni ustawowo wolne taryfy jak w zwykły dzień, rozmawiałem z kol Gawłem pod koniec października i powiedział, że w PGE też powinna być taryfa nocna w dni wolne przez cały dzień (sprawdziłem od początku 2019 jest ta zmiana) 1 listopada sprawdziłem i naliczało jak w zwykły dzień, zalogowałem się do eBOK, napisałem zlecenie, przyjechali 6 listopada i przeprogramowali licznik, zorientowałem się, bo zaślepka od kluczyka była przesunięta, w skrzynce był protokół z przeprogramowania, a po kilku dniach w eBOK była informacja o wykonaniu zlecenia.Trzeba pilnować swojego, choć uważam, że obligatoryjnie powinni liczniki przestawiać, rozumiem, że w jeden dzień tego nie zrobią, ale widać, że jak nie zgłosisz co płacisz po staremuPGE Łódź teren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciejos36 11.01.2020 12:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 PS. na twoim miejscu w najbliższe Święta bym sprawdził licznik jak nalicza. Tego panasa masz 1F czy 3F? Miałem G11, potem zmieniłem na G13, widziałem pana jak przyjechał programować. Może nie było gościa u was? Jak będę miał okazję to sprawdzę, jak nie tu to u mamy. Mam 3-f pompe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
giman 11.01.2020 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 Ze względu na defrost warto zapewnić aby; - temperatura powrotu była > 27 C, - im wyższa tym korzystniej dla procesu defrostu. Jak to zapewnić? Jak ktoś tam napisał, że ma krzywą 33/-15, 25/15 i deltę 5 To znaczy, ze jak jest +15 na dworze to woda zasilania ma +25 a powrót zejdzie do nawet +20 czy w tej krzywej te 25 to powrót? A ma być tak, że to powrót będzie aż 27? To będzie gorąco w grzaniu ciągłym czyli jakiś harmonogram i grzać chwilkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 11.01.2020 19:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 Przy +15C nie będziesz miał defrostu. A krzywa definiuje temp. zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej5101 12.01.2020 12:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2020 To będzie gorąco w grzaniu ciągłym czyli jakiś harmonogram i grzać chwilkę? Intensywność defrostu wzrasta przy temperaturach zewnętrznych ; - 3 C do + 3 C, Kierunek działań prawidłowy lub pogodzić się ze stratami energii na defrost, Poczytaj ; Czy bufor / sprzęgło jest potrzebne ??? ; https://forum.muratordom.pl/showthread.php?244356-Pompa-ciepla-i-zwrotnica-(sprzeglo-hydrauliczne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
toommm 14.01.2020 19:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2020 (edytowane) Witam , dziś wróciłem do domu i widzę na wyświetlaczu ( wersja F ) napis QUIET . To pewnie jakaś opcja cichej pracy pc . Jakoś żona chyba włączyła . moje pytanie jak to wyłączyć i jeszcze jedno czy wpływa jakoś na pobór prądu , szybkość grzania , defrosty ? Proszę o podpowiedzi. Do on/off quiet mamy przycisk więc 2 pytanie aktualne Edytowane 14 Stycznia 2020 przez toommm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
michal84 15.01.2020 11:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Pytanie do osób użytkujących smart cloud, czy zdarza Wam się samoistne rozłącznie modułu z siecią? Mój jest wpięty kablem do routera i już kilkukrotnie się rozłączał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek2504 15.01.2020 17:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Mi też się tak rozłącza. Dziś była jakaś przerwa serwisowa i adapter już się nie połączył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
olszan 15.01.2020 17:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 Mi też się tak rozłącza. Dziś była jakaś przerwa serwisowa i adapter już się nie połączył. Reset trzeba zrobić u mnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wm1719507790 16.01.2020 13:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Adapter nie łączy mimo resetu. Mruga "link", pozostałe świecą na zielono (idzie po kablu) albo mruga "status" a reszta świeci. Trzeci dzień z tym walczę. Macie to podłączone do routera jakimś specjalnym kablem, czy zwyczajnym, jak komputer do routera? Miał ktoś taką dolegliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelszo 16.01.2020 13:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Jak chmura Panasonica pada , to niestety moduł trzeba resetować (w sumie całą pompę) a ostatnio często to się zdarza.I tu jest problem- ja używam (ale pewnie przestanę) harmonogramu działania przez internet - przy awarii clouda cały harmonogram idzie w... i np pompa nie odpali kiedy powinna. Ewidentnie zrypali sprawę- harmonogram w pompie nie synchronizuje się z chmurą (bez sensu) Do routera idzie normalny kabel, jak do PC, w ustawieniach modułu musi być tylko komunikacja ustawiona na kabel a nie WiFi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 16.01.2020 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 U mnie wstaje za każdym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marek2504 16.01.2020 14:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 A jak wejść w ustawienia modułu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wm1719507790 16.01.2020 14:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 U mnie wstaje za każdym razem. Podziel się jak masz to podłączone. U mnie też działało już nieprzerwanie kilka miesięcy i dwa dni temu nagle przestało, dokładnie 14.01.2020 po południu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 16.01.2020 15:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 (edytowane) U mnie po kablu podłączony i też wstaje każdorazowo. Ostatnia przerwa u mnie była od wtorku ok 22:00 do południa wczoraj. Jak chmura Panasonica pada , to niestety moduł trzeba resetować (w sumie całą pompę) a ostatnio często to się zdarza. I tu jest problem- ja używam (ale pewnie przestanę) harmonogramu działania przez internet - przy awarii clouda cały harmonogram idzie w... i np pompa nie odpali kiedy powinna. Ewidentnie zrypali sprawę- harmonogram w pompie nie synchronizuje się z chmurą (bez sensu) Nie potwierdzam. Też korzystam z harmonogramu ustawianego w smart cloudzie i mimo braku połączenia, PC wystartowała grzanie CO, potem, o odpowiedniej godzinie przełączyła się na CWU i wyłączyła o zadane godzinie. Wszystko podczas okresu gdy smart cloudzie pusto. Edytowane 16 Stycznia 2020 przez agb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 16.01.2020 15:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 Normalnie - po kablu do rutera. Jako ciekawostkę mogę jedynie dodać iż na początku był z tym problem. Ale okazało się że (może to wydać się dziwne) spustoszenie robił zasilacz od rejestratora monitoringu który jest podłączony do tego samego rutera. Po wymianie na porządny a nie to ledwo dyszące badziewie które było w zestawie jak ręką odjął. Skończyły się kłopoty. Zarówno sieć jak i moduł Panasa działa bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 16.01.2020 15:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 U mnie po kablu podłączony i też wstaje każdorazowo. Ostatnia przerwa u mnie była od wtorku ok 22:00 do południa wczoraj. Nie potwierdzam. Też korzystam z harmonogramu ustawianego w smart cloudzie i mimo braku połączenia, PC wystartowała grzanie CO, potem, o odpowiedniej godzinie przełączyła się na CWU i wyłączyła o zadane godzinie. Wszystko podczas okresu gdy smart cloudzie pusto. Do pewnego czasu było tak że harmonogram był tyko w chmurze, Teraz jest przekazywany i trzymany w module. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.