MiG25 21.03.2020 09:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2020 Jakie to ma możliwości, czy jest wejście serwisu przez to. Podasz How To ? Niestety bez wiedzy co to jest automatyka domowa ( a więc i domoticz ,Home Assistant itp) , a także co to jest MQTT ,to niewiele pomoże. A co do możliwości ,to już tutaj tylko Twoja fantazja Cie ogranicza. No i jeśli udostępnisz serwisantowi dostęp to automatyki domowej to czemu nie. Co do HowTo to trzeba włożyć pendrive z przygotowanymi wcześniej plikami i tyle , tak jakby na drugiej partycji zamiast SmartClouda uruchomi się GoHeishaMon ,która wszystkie parametry będzie przekazywała do brokera MQTT , jak i z niego odczytywała wszystkie komendy do sterowania ( ustawianie temperatur , włączanie - wyłączanie , wymuszanie defrostu , itp). No i na chwilę obecną przywrócenie do SmartCloud to przyciśnięcie jednego przycisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 21.03.2020 16:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2020 No I zdechło znów... Harmonogramy nie działają. Ok, sprostowanie - nie zdechło. Działa, ale połowicznie. Tzn. z harmonogramu działa ON, ale OFF już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pablo_11 21.03.2020 16:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2020 Jak już musieli coś sp.... to mogli odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
1igor1 21.03.2020 17:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Marca 2020 (edytowane) Ok, sprostowanie - nie zdechło. Działa, ale połowicznie. Tzn. z harmonogramu działa ON, ale OFF już nie ja wyłączyłem harmonogram i włączyłem ponownie i na razie zaskoczył edit jednak nie działa Edytowane 24 Marca 2020 przez 1igor1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mozyn90 23.03.2020 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 Hej. Jaka wartość ma mieć pompa obiegowa. U mnie jest tak jak na zdjeciu. Czy to ustawia się automatycznie. Przy tych ustawieniach pompa jest dosyć głośna, dodam że mam wszystko w podłogówce piwnice ,parter i pietro. Żadnych dodatkowych pomp obiegowych w instalacji tylko ta w jednostce wewnętrznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 23.03.2020 08:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 (edytowane) I pewnie mamy zgadnąć jaki to model pompy? ja wyłączyłem harmonogram i włączyłem ponownie i na razie zaskoczył Robiłem to już 15 razy i nic. Dziś miarka się przebrała. CWU ustawiona na 45C, woda miała 56C, a pompa dalej pałowała. Nie wiem do ilu stopni zamierzała dobić... Przechodzę przynajmniej narazie na harmonogram w pompie. Edytowane 23 Marca 2020 przez agb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelszo 23.03.2020 08:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 Od aktualizacji clouda pompa nie jest widoczna - jest link na kontrolerze, widzę go w sieci, ale cloud jej nie widzi.Macie pomysł co można zrobić ? Reset kontrolera nie pomógł, zostaje tylko reset do ustawień fabrycznych ? Tylko wtedy może w ogóle wypaść z clouda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KromaXXL 23.03.2020 09:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 Mam to samo... cloud nie widzi pompy a diody na adapterze swieca jakby bylo połączone :/ resety nie pomagają :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 23.03.2020 09:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 [ATTACH=CONFIG]442088[/ATTACH] Hej. Jaka wartość ma mieć pompa obiegowa. U mnie jest tak jak na zdjeciu. Czy to ustawia się automatycznie. Przy tych ustawieniach pompa jest dosyć głośna, dodam że mam wszystko w podłogówce piwnice ,parter i pietro. Żadnych dodatkowych pomp obiegowych w instalacji tylko ta w jednostce wewnętrznej A ja wiem że to 12kW Fabrycznie ustawiona jest wartość 96 , i na taką bym przestawił. Widać ,że tak masz zaprojektowane instalację( opory w niej) ,że taki przepływ jest na styk ,żeby przy delcie 5 stopni osiągnąć te 12kW. ( dokładnie to 34,3l/min). A ponieważ PC nie zawsze ustawia deltę na 5 ( mimo ,że w sterowniku taką wartość pewnie masz wpisaną) , to wymusza szybszy przepływ. Dodam ,że u mnie przy takim ustawieniu przepływ to 52l/min... A co do SmartClouda to tylko pozostaje czekać. Być może na kolejny upgrade. Ten upgrade z piątku widać kompletnie nieudany Dalej jest wiara w SmartCloud ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mozyn90 23.03.2020 12:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 A ja wiem że to 12kW Fabrycznie ustawiona jest wartość 96 , i na taką bym przestawił. Widać ,że tak masz zaprojektowane instalację( opory w niej) ,że taki przepływ jest na styk ,żeby przy delcie 5 stopni osiągnąć te 12kW. ( dokładnie to 34,3l/min). A ponieważ PC nie zawsze ustawia deltę na 5 ( mimo ,że w sterowniku taką wartość pewnie masz wpisaną) , to wymusza szybszy przepływ. Dodam ,że u mnie przy takim ustawieniu przepływ to 52l/min... Dziękuję za odpowiedz dodam jeszcze że moja pompa jest na samym dole w piwnicy i tak jakby musi wypchnac wodę dwa poziomy do góry A z kąd wiesz że to 12 kw ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 23.03.2020 13:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 Bo nie ma "Aquareli 13kW" Tak piszesz w swoim pierwszym poście. I w podpisie miałeś , zapamiętałem ,że identyczna jak moja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KromaXXL 24.03.2020 10:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 ja sie nawet polaczyc z pompa nie moge przez smart cloud.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 24.03.2020 10:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Generalnie od piątku ( kiedy przyszła nowa aktualizacja na moduł) wszystko się popsuło. Jeśli u Ciebie działa SmartCloud to może ( ale to tylko ślepy strzał) popsute jest coś ze strefą czasową , i np. wszystkie ustawienia włączą się godzinę później lub wcześniej... A być może ten nowy upgrade po prostu nie został sprawdzony.... Generalnie na pewno nie jesteś sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 24.03.2020 12:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Wasz problem polega na tym, że nie chciało się nawet 5 postów wstecz przeczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KromaXXL 24.03.2020 13:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 nie widze rozwiązania problemu braku połączenia ze smart cloud 5 10 a nawet 20 postow do tyłu Widze jednak że ludzie mają połączenie ale harmonogram im wariuje wiec nie kazdy ma tą samą przypadłość. Środkowa dioda na adapterze miga mi na ialo niebiesko. reszta diod świeci na zielono łącznie z linkiem. Pownienienm widziec a jednak nie widze. resety nie pomagają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pablo_11 24.03.2020 13:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Jak możesz widzieć rozwiązanie skoro go nie ma? I dopóki Panasonic nie naprawi tego co schrzanił, raczej nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 24.03.2020 13:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Ale to ,że ludzie mają z nim problemy już widzisz ? Więc przyjmij do wiadomości ,że to nie Twoja wina i go Ty nie rozwiążesz , tylko albo Panasonic sam na serwerze go rozwiąże , albo przyśle nową aktualizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KromaXXL 24.03.2020 13:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 widze ze maja problem z harmonogramem czyli są połaczeni... mi harmonogram działą ok tylko połączyc sie nie moge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelszo 24.03.2020 14:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Harmonogram może być w cache kontrolera.Mi się nie łączy do chmury i nie działa harmonogram (może przez reset kontrolera) i dobrze - pogoda jest inna i działa już PV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 24.03.2020 17:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 widze ze maja problem z harmonogramem czyli są połaczeni... mi harmonogram działą ok tylko połączyc sie nie moge Tylko jak go teraz przestawisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.