1igor1 24.03.2020 19:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Mam problem z pompą, generacja J. Ustawiłem nowy harmonogram działania pompy za pomocą aquarea smart cloud. O dziwo pompa się nie włączyła o ustalonej godzinie. Następnego dnia wyłączyłem i włączyłem jeszcze raz harmonogram w aquarea smart cloud. Nic to nie pomogło. Kolejnego dnia wyłączyłem pompę z prądu i podłączyłem ponownie - również nic to nie dało. Przez aquarea smart cloud mogę ją włączyć, wyłączyć, sprawdzić zużycie prądu, sterować temperaturą itd, ale pompa nie chce pracować według harmonogramu. Link do harmonogramu: https://imgur.com/TwZfeE4 Dodam, że pompa ani nie włącza się sama ani nie wyłącza się sama jak ją włączę ręcznie (a zadanych godzinach). Technicy z Panasa już wiedzą o problemie, póki co chyba jeszcze nie wiedzą jak go naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelszo 24.03.2020 20:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 Technicy z Panasa już wiedzą o problemie, póki co chyba jeszcze nie wiedzą jak go naprawić Super, ale dlaczego urządzenia się nie łączą ? Panasonic zapewne sprzedaje srylion urządzeń, ale pompiarzy ma w dupie, chmura beznadziejna, działa lub nie działa i i nie ma gdzie uderzyć a'la reklamacje- czyli płacisz ca 600zeta i mają Ciebie gdzieś... trza toto zgłosić, tylko gdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
1igor1 25.03.2020 05:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 Super, ale dlaczego urządzenia się nie łączą ? Panasonic zapewne sprzedaje srylion urządzeń, ale pompiarzy ma w dupie, chmura beznadziejna, działa lub nie działa i i nie ma gdzie uderzyć a'la reklamacje- czyli płacisz ca 600zeta i mają Ciebie gdzieś... trza toto zgłosić, tylko gdzie ? nie mają w dupie, bo pomagają, jak ci się nie łączy zadzwoń do swojego instalatora, bo jak widzisz tylko Ty masz problem z niełączącym sie modułem. Jak ci instalator nie pomoże, to pisz priv spróbujemy coś zaradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KromaXXL 25.03.2020 06:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 ja sie tylko zastanawiam jak zainstalują nam kolejna aktualizacje naprawiająca skoro pompa sie nie łączy cos czuje ze szybko nie bedzie happy endu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 25.03.2020 06:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 Bo pompa nigdy się nie połączy ( domyślam się ,że chodzi o internet).Łączyć to się może co najwyżej sam moduł ,a on z internetem się łączy , tylko po logach widać ,że server panasonica nie przyjmuje połączeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 25.03.2020 07:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 Przypominam wszystkim iż nikt z PANASONICA tutaj nie zagląda więc wszystkie problemy należy zgłaszać do swoich instalatorów i ich molestować. Oni powinni te problemy ewentualnie przekazywać dalej i powinni cisnąć w sprawie rozwiązania problemu jednostkę nadrzędna. Pisanie tylko i wyłącznie tutaj niczego nie zmieni. Czym więcej będzie zgłoszeń tym szybciej przedszkolaki (informatycy) z PANASONICA wezmą się za rozwiązanie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 25.03.2020 08:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 Bo pompa nigdy się nie połączy ( domyślam się ,że chodzi o internet). Łączyć to się może co najwyżej sam moduł ,a on z internetem się łączy , tylko po logach widać ,że server panasonica nie przyjmuje połączeń. Ale jakich konkretnie połączeń? Bo u mnie działa wszystko poza harmonogramem. Mam wszystkie odczyty i przez smart clouda mogę wł/wył. PC i regulować temperatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 25.03.2020 08:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 W sumie mało mnie ten Smartcloud obchodzi, Ale dziś rano go sprobowałem odpalić i nie mogę nic zrobić. A adres eu-ldcws.pcpf.panasonic.com z którym się moduł notorycznie próbuje połączyć nie odpowiada. Więc "u mnie " się nie łączy , i mruga dioda od harmonogramu , mimo ,że na stronie harmonogram wyłączony. No i do instalatora nie pojdę , bo moduł instalowałem sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pablo_11 25.03.2020 09:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 (edytowane) ja sie tylko zastanawiam jak zainstalują nam kolejna aktualizacje naprawiająca skoro pompa sie nie łączy cos czuje ze szybko nie bedzie happy endu A to Panasonic za pomocą modułu instaluje jakieś aktualizacje naprawiające? W sumie mało mnie ten Smartcloud obchodzi, No i do instalatora nie pojdę , bo moduł instalowałem sam No i słusznie. W końcu to nie instalator włada serwerem Panasonica, a niewątpliwie tam jest problem. Nie wiem po co męczyć instalatora. Jedyne co może zrobić to przeforwardować maila i rozłożyć ręce. Edytowane 25 Marca 2020 przez Pablo_11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 25.03.2020 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 A to Panasonic za pomocą modułu instaluje jakieś aktualizacje naprawiające?. Nie tylko naprawiajace ale i wszelkie aktualizacje. No i słusznie. W końcu to nie instalator włada serwerem Panasonica, a niewątpliwie tam jest problem. Nie wiem po co męczyć instalatora. Jedyne co może zrobić to przeforwardować maila i rozłożyć ręce. W korporacjach obowiązuje droga służbowa więc ty jako użytkownik końcowy zgłaszasz do instalatora, on do polskiego oddziału, dalej są przyjaciele z za Odry jako oddział EUROPEJSKI a oni kontaktują się z krajem kwitnącej wiśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelszo 25.03.2020 10:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 W sumie mało mnie ten Smartcloud obchodzi, Ale dziś rano go sprobowałem odpalić i nie mogę nic zrobić. A adres eu-ldcws.pcpf.panasonic.com z którym się moduł notorycznie próbuje połączyć nie odpowiada. Więc "u mnie " się nie łączy , i mruga dioda od harmonogramu , mimo ,że na stronie harmonogram wyłączony. No i do instalatora nie pojdę , bo moduł instalowałem sam strona eu-ldcws.pcpf.panasonic.com działa na porcie 443 (na własnym certyfikacie ale co to dla nich) Namieszali a w dodatku nie ma możliwości uderzenia wprost do Panasonica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pablo_11 25.03.2020 10:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 Nie tylko naprawiajace ale i wszelkie aktualizacje. W korporacjach obowiązuje droga służbowa więc ty jako użytkownik końcowy zgłaszasz do instalatora, on do polskiego oddziału, dalej są przyjaciele z za Odry jako oddział EUROPEJSKI a oni kontaktują się z krajem kwitnącej wiśni.Szkoda, że nie podają użytkownikowi informacji co zostało zaktualizowane. W korpo obowiązuje zasada, że ten najniżej ma niewiele do gadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 25.03.2020 10:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 Nie tylko naprawiajace ale i wszelkie aktualizacje. Nie powielajmy tej logiki. Moduł nie jest w stanie zaktualizować oprogramowania pompy ciepła (i jak widać lepiej ,żeby nawet tego nie próbowali) , tylko zaktualizować swoje oprogramowanie ,a to dwie różne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pablo_11 25.03.2020 10:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 (edytowane) Też pierwsze słyszę żeby moduł takie rzeczy robił. Ale kolega plusfoto dysponuje większą wiedzą Natomiast co do samego modułu to komunikacja działa. Wyłączyłem na noc internet, ale rano, po ok. 30 minutach moduł się połączył i można zdalnie zarządzać. Widać są dwie grupy: ci co im nie działa harmonogram na off i ci, którym w ogóle. Edytowane 25 Marca 2020 przez Pablo_11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 25.03.2020 10:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 Ja myślę ,że użył skrótu myślowego i niefortunnie wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelszo 25.03.2020 14:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2020 Mój instalator potwierdził mi , że też nie ma dostępu do mojej pompy - ostatnie logi z 19.03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 26.03.2020 07:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 (edytowane) Czy już wasi instalatorzy znaleźli rozwiązanie ? Dla tych co mają dostęp do urządzenia przez ssh , wystarczyło skasowanie plików w katalogu root i wykonać reset. Od strzała się połączył. Dla tych co nie mają , proponuję przywrócenie ustawień fabrycznych ( jednocześnie nacisnąć i trzymać dwa przyciski WPS i Check przez co najmniej 10s). Na pewno trzeba będzie od nowa konfigurować np połączenie wifi i być może spowoduje to ,że się porozłączacie od usług i trzeba będzie rejestrować urządzenie od nowa , ale jest szansa ,że przynajmniej się połączy Edytowane 26 Marca 2020 przez MiG25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelszo 26.03.2020 07:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Czy już wasi instalatorzy znaleźli rozwiązanie ? Dla tych co mają dostęp do urządzenia przez ssh , wystarczyło skasowanie plików w katalogu root i wykonać reset. Od strzała się połączył. Dla tych co nie mają , proponuję przywrócenie ustawień fabrycznych ( jednocześnie nacisnąć i trzymać dwa przyciski WPS i Check przez co najmniej 10s). Na pewno trzeba będzie od nowa konfigurować np połączenie wifi i być może spowoduje to ,że się porozłączacie od usług i trzeba będzie rejestrować urządzenie od nowa , ale jest szansa ,że przynajmniej się połączy Hmm, a jak się wbić przez ssh ? widzę urządzenie, ale nie ma otwartego portu 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 26.03.2020 08:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Bo nie ma, trzeba dolutować konwerter TTL i zainstalować dropbear na module. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 26.03.2020 08:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 (edytowane) Najprawdopodobniej za całe to zamieszanie odpowiedzialny jest plik timetable ,czyli harmonogram ściągany ze smartclouda. Jak on jest , moduł nie jest w stanie się połączyć z serwerem . Więc albo wyłączycie harmonogramy w smartcloudzie , albo jest ryzyko ,że jak będzie restart modułu to już się nie połączy.To być może być rozwiązane przez Panasonica na serwerze , albo przez przysłanie nowej aktualizacji.Najlepsze jest to ,że po połączeniu, ustawienie harmonogramu działa , włącza wyłącza jak należy - do czasu restartu modułu. EDIT: w zasadzie wyłączenie harmonogramu w smartcloudzie nic nie da , plik się nie skasuje jak już jest.EDIT2: Jednak wyłączenie harmonogramu w smartcloudzie dużo daje. Moduł za każdym razem się łączy mimo ,że plik jest. Dopiero jak harmonogram jest włączony i moduł się nie łączy jego skasowanie i reboot spowoduje ,że moduł się połączy. Edytowane 26 Marca 2020 przez MiG25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.