KromaXXL 26.03.2020 09:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 a ponowne włączenie harmonogramu znowu spowoduje brak połączenia z adapterem? ktoś testował ? Ja narazie wole mieć harmonogram działający a brak połaczenia dopuki nie zostanie sytuacja opanowana Bo ja podobna procedure robiłem wczesniej... harmonogram zaskoczył i dziala ok tylko brak połączenia jest w smartcloud niestety :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 26.03.2020 10:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Ponowne włączenie harmonogramu spowoduje ,że wszystko będzie działało ok , dopóki się moduł nie zrestartuje (głównie przez brak zasilania) , a być może również przez chwilowy brak internetu ( tego nie sprawdzałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawelszo 26.03.2020 10:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Uff udało się i już działa komunikacja !!1. Wyłączenie harmonogramu w Cloudzie (wyczyściłem go na wszelki)2. full reset kontrolera (WPS+Reset minimum 10s)3. Na wszelki wypadek reset kontrolera (10s trzymamy reset)i działa ok - dioda stanu nie mruga (wcześniej mrugała), ja mam kontroler podpięty przez Ethernet.Dane w Cludzie są (nie musiałem ponownie rejestrować), po prostu wskoczyło na miejsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 26.03.2020 10:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 (edytowane) Nie ma za co Instalatorom też podziękujcie. No i najlepiej jednak proponuje pożucić ten SmartCloud i zająć się własną domową automatyką przy pomocy GoHeishaMon Edytowane 26 Marca 2020 przez MiG25 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KromaXXL 26.03.2020 10:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 dzieki wielkie! wszystko gra i buczy A jak przestanie to wiemy jak naprawić... w oczekiwaniu na łaskę IT speców panasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 26.03.2020 11:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 2. full reset kontrolera (WPS+Reset minimum 10s) Tu miał być WPS+Check przez minimum 10s... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
1igor1 26.03.2020 13:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Tu miał być WPS+Check przez minimum 10s... Jak by tak zrobił to straciłby wszystkie archiwalne dane np. o zużyciu i musiałby jeszcze raz rejestrować urządzenie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 26.03.2020 13:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Straszne !Jakby był połączony to tak by się stało (bo by smartCloud to zarejestrował) ,ale skoro nie jest to jak ?Rozumiem ,że masz już swoje lepsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 26.03.2020 13:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Nie mówmy hop ale chyba "przedszkolaki" coś dłubnęły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 26.03.2020 14:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Sprawdzałem przed chwilą, w dalszym ciągu włączenie harmonogramu uniemożliwia połączenie po restarcie.Tak samo żadna aktualizacja na moduł nie spłynęła.Dlaczego sądzisz ,że się coś zmieniło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KromaXXL 26.03.2020 14:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 mi zniknęła cala historia i musiałem rejestrować urządzenie jeszcze raz. Ale nie lamentuje Do niczego mi ona potrzebna nie byla w zasadzie Okres fascynacji minął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 26.03.2020 14:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Nic nie poprawili. PC stoi od 7, a pokazuje pobór po 20kWh/godzinę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 26.03.2020 15:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 U mnie nie działał harmonogram i od 13 już działa. Rano jeszcze pompy nie wyłączył - musiałem z palca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 26.03.2020 16:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 U mnie nie działał harmonogram i od 13 już działa. Rano jeszcze pompy nie wyłączył - musiałem z palca. U mnie nic nie wyłączył. Czyli działa w kratkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 02.04.2020 07:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 Chyba Panasonic dość długo kazał czekać Dziś rano spłynęła aktualizacja i już się łączy z cloudem przy włączonym harmonogramie. A jak sam harmonogram działa to do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 02.04.2020 07:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 Harmonogram dalej nie działa. Czasem włączy się ON, praktycznie nigdy OFF. ON wydaje mi się, że działa głównie wtedy kiedy jest CO+CWU. Samo CO nie pamiętam czy mi się z harmonogramu przez ostatni tydzień włączyło. Generalnie taki samopas I chyba jeszcze zmienili czas sesji na smartcloudzie, do, nie wiem, 2 minut? Wcześniej trzeba było się logować nie częściej niż raz na dzień. Teraz non stop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 02.04.2020 08:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 Jak aktualizacja z przed chwili , a Ty już zdążyłeś stwierdzić , że raz działa raz nie.... Daj szansę Jak moduł się aktualizuje raz dziennie ( wg instrukcji) to jest szansa ,że nawet aktualizacji jeszcze nie masz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 02.04.2020 08:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 Jak aktualizacja z przed chwili , a Ty już zdążyłeś stwierdzić , że raz działa raz nie.... Daj szansę Jak moduł się aktualizuje raz dziennie ( wg instrukcji) to jest szansa ,że nawet aktualizacji jeszcze nie masz... Aktualizację możesz wymusić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 02.04.2020 08:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 To niech wymusi i sprawdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 02.04.2020 09:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 Jak aktualizacja z przed chwili , a Ty już zdążyłeś stwierdzić , że raz działa raz nie.... Daj szansę Jak moduł się aktualizuje raz dziennie ( wg instrukcji) to jest szansa ,że nawet aktualizacji jeszcze nie masz... Piszesz, że aktualizacja naprawia problem łączenia się z cloudem. Problem, którego ja w ogóle nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.