KupiłemSeTaczke 07.01.2020 20:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 Wcześniej chodziła kiedy termostat puścił, nie miałem harmonogramu. Jedynie o 14 grzała CWU. Ale to jest fakt, większość czasu pracowała w nocy, może z tego te copy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mmr 09.01.2020 14:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 (edytowane) Witam. Instalator pompy ustawił taki parametr. Czy ma byc wł czy wył?nie moge dodac zdjecia. W ustawieniach serwisowych w pc wylaczona jest max predkosc pompy obiegowej. Edytowane 9 Stycznia 2020 przez mmr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 09.01.2020 15:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 Dziś 09.01.2020 po moim zgłoszeniu do PGE w dniu 07.01 podjechali panowie z PGE wgrali nowe oprogramowanie do licznika i już jest OK. Czyli wszystkie dni ustawowo wolne od pracy jeśli wypadają w tygodniu również "biją" w II taryfie. Dotyczy oczywiście taryfy G12W. W każdym bądź razie nie liczcie na to że zrobią to z własnej inicjatywy. Trochę tak jak w ZUSie. Nie zgłosisz to nikt palcem nie kiwnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 09.01.2020 17:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 To i tak postęp, bo do tej pory w PGE zdaję się było "nie da się". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
codix 09.01.2020 17:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 Witam. Instalator pompy ustawił taki parametr. Czy ma byc wł czy wył?nie moge dodac zdjecia. W ustawieniach serwisowych w pc wylaczona jest max predkosc pompy obiegowej. Po to wlasnie jest menu instalatora ze nie wszyscy tam powinni zagladac . Ma byc wylaczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 09.01.2020 18:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 To i tak postęp, bo do tej pory w PGE zdaję się było "nie da się". Brak możliwości technicznych Tak nawet było ( a może i jest) w regulaminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 09.01.2020 19:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 (edytowane) Brak możliwości technicznych Tak nawet było ( a może i jest) w regulaminie. I w tym cały jest ambaras bowiem dotyczy to wyłącznie zmiany czasu z zimowego na letni i odwrotnie. Natomiast dni ustawowo wolne od pracy tego nie dotyczą. Edytowane 9 Stycznia 2020 przez plusfoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
uciu 09.01.2020 19:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 plusfoto gdziś mi to chyba umknęło... czyli u Ciebie w święta wypadające w dni robocze licznik bił normalnie dzienna/nocna zamiast cały dzień nocna?Mogłem to sprawdzić teraz w poniedziałek....- następna możliwość chyba dopiero w kwietniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 09.01.2020 21:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 plusfoto gdziś mi to chyba umknęło... czyli u Ciebie w święta wypadające w dni robocze licznik bił normalnie dzienna/nocna zamiast cały dzień nocna? Mogłem to sprawdzić teraz w poniedziałek....- następna możliwość chyba dopiero w kwietniu... Tak. Tak samo jak u prawie każdego w kraju. W dodatku jednym czas się zmienia na letni(czy tam zimowy), a innym nie. Pomijam już fakt jak zegary w tych licznikach chodzą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 09.01.2020 21:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 plusfoto gdziś mi to chyba umknęło... czyli u Ciebie w święta wypadające w dni robocze licznik bił normalnie dzienna/nocna zamiast cały dzień nocna? Mogłem to sprawdzić teraz w poniedziałek....- następna możliwość chyba dopiero w kwietniu... Zgadza się. Ale jak widać krótki telefon i w dwa dni sprawa rozwiązana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rwojtek 10.01.2020 07:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Dziś 09.01.2020 po moim zgłoszeniu do PGE w dniu 07.01 podjechali panowie z PGE wgrali nowe oprogramowanie do licznika i już jest OK. Czyli wszystkie dni ustawowo wolne od pracy jeśli wypadają w tygodniu również "biją" w II taryfie. Dotyczy oczywiście taryfy G12W. W każdym bądź razie nie liczcie na to że zrobią to z własnej inicjatywy. Trochę tak jak w ZUSie. Nie zgłosisz to nikt palcem nie kiwnie. Może wiesz czy da się podejrzeć w tym co wyświetla licznik czy mam ustawione te dodatkowe dni? Czy może od razu dzwonić lepiej do PGE, aby przyjechali i sami sprawdzili? Dzwonić do energii czy dystrybucji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 10.01.2020 07:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Podejrzeć się nie da. Jedynie sprawdzić w momencie działania. Ja dzwoniłem do operatora(sprzedawcy) a oni to przekazali dalej do dystrybutora bo to w ich gestii są liczniki i odczyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rwojtek 10.01.2020 08:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Podejrzeć się nie da. Jedynie sprawdzić w momencie działania. Ja dzwoniłem do operatora(sprzedawcy) a oni to przekazali dalej do dystrybutora bo to w ich gestii są liczniki i odczyty. Pytałeś czy masz ustawione prawidłowe dni czy od razu zlecałeś przeprogramowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 10.01.2020 10:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Sprawdziłem 6 stycznia co się dzieje. Szło w I taryfie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rwojtek 10.01.2020 12:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Sprawdziłem 6 stycznia co się dzieje. Szło w I taryfie. Jakbyś podpowiedział jak to podejrzeć na liczniku byłbym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
-voymar- 10.01.2020 13:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 (edytowane) Jakbyś podpowiedział jak to podejrzeć na liczniku byłbym wdzięczny Sprawdzenie dopiero w dzień ustawowo wolny od pracy, czyli najwcześniej w Święta Wielkanocne lecz jest jedno ale: Św. Wiel. nie są przypisane do konkretnej daty (dnia roku) tak samo jak Boże Ciało nie wiem jak operator zaprogramował licznik. Według mnie powinien co rok przestawiać te dwa święta ponieważ są co rok w innym terminie. Co do pozostałych takich jak : 1 styczeń ,6 sty, 1 lis, 11lis, 25-26 grudzień itd.jest sprawa prosta. Edytowane 10 Stycznia 2020 przez -voymar- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 10.01.2020 13:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Ta mała literka A - I taryfa, B - II taryfa Spoko to nie mój licznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rwojtek 10.01.2020 13:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Dzięki.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
-voymar- 10.01.2020 13:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Ta mała literka A - I taryfa, B - II taryfa [ATTACH=CONFIG]439235[/ATTACH] Spoko to nie mój licznik Te literki to tylko FAKT że urządzenie jest w danej taryfie co nie oznacza że nalicza w dni ustawowo wolne od pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rwojtek 10.01.2020 13:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 Te literki to tylko FAKT że urządzenie jest w danej taryfie co nie oznacza że nalicza w dni ustawowo wolne od pracy. Powiedziano mi na infolinii, że sami przeprogramowali mi licznik w ubiegłym roku, więc mam wierzyć im na słowo nie mogąc tego odczytać z wyświetlacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.