plusfoto 31.10.2020 12:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2020 Podobno anodę trzeba wymieniać co dwa lata. U mnie po 5 wygląda praktycznie jak nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 31.10.2020 12:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2020 Jak się ma anodę to trzeba wymieniać.... Tylko chyba w innym temacie chciałeś napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mundi73 31.10.2020 16:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2020 Witam. Miałem już problem z uruchomieniem dezynfekcji zbiornika i okazało się że dalej nie potrafię. Wchodzę w ustawienia funkcji. Włączam grzałka zbiornika. W chodzę w dezynfekcja zbiornika i opcja włącz. I nic się nie dzieje. Czy to tylko przez ustawienie instalatora. Wtedy mi się uruchomiło Ale jak widać nie opanowalem. Generacja h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mundi73 31.10.2020 16:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2020 U mbie tylko poprzez harmonogram dezynfekcji. Ustawiłem harmonogramu i się uruchomiło. Czy tak powinno być, że nie mogę tego z ustawień funkcji odpalić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mundi73 31.10.2020 16:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2020 (edytowane) U mnie tylko poprzez harmonogram dezynfekcji. Ustawiłem harmonogramu i się uruchomiło. Czy tak powinno być, że nie mogę tego z ustawień funkcji odpalić?A skoro z harmonogramu czy muszę ręcznie załączyć grzałke zbiornika. Jeżeli tak to słaba automatyka Edytowane 31 Października 2020 przez mundi73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Artur2018 01.11.2020 18:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2020 U mnie tylko poprzez harmonogram dezynfekcji. Ustawiłem harmonogramu i się uruchomiło. Czy tak powinno być, że nie mogę tego z ustawień funkcji odpalić?A skoro z harmonogramu czy muszę ręcznie załączyć grzałke zbiornika. Jeżeli tak to słaba automatyka a masz w ogóle grzałkę w zbiorniku podłączona do sterownika pompy lub czy w ogóle ona siedzi w zbiorniku że chcesz za wszelką cene ją uruchomić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mundi73 01.11.2020 20:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2020 No skoro napisałem, że przez harmonogram odpala to tak siedzi w zbiorniku i jest podłączona tylko dlaczego z manu użytkownika nie odpala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 01.11.2020 21:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2020 W menu użytkownika możesz jedynie włączyć lub wyłączyć automatyczną dezynfekcję czyli włączyć lub wyłączyć harmonogram. Aby to się dokonało to po pierwsze musi być ustawiony harmonogram dezynfekcji, po drugie temp. zasobnika jak dobrze pamiętam musi być niższa niż bodajże 40 stopni oraz pompa musi być w pozycji ON. Co do temp. to dokładnie nie pamiętam. Rozgryzaliśmy to gdzieś trzy czy cztery lata temu. Ja z tego nie korzystam bo przy stałym zużyciu wody jest to w/g mnie bezsensem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 01.11.2020 21:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Listopada 2020 Jaw Heishamon moge wymusic Dezynfekcje ,choc nie mam jej wlaczonej jako harmonogram.Podobnie da się to zrobić z ServiceCloud.Grzałki mam cały czas wlaczone ,choc i tak pompa ich nie uzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mundi73 02.11.2020 06:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 Dziękuję. No widzę że jakieś to skomplikowane. Włącz dezynfekcje A to nie działa. Włączam harmonogram i dopiero. Ale zdaje się jeszcze ręcznie grzałka, tak jakby konstruktor założył ,że PC da radę bez grzałki. Z instrukcji którą posiadam napisane jest włącz dezynfekcje w manu użytkownika i G......działa. U mnie o tyle przydatne że mam mała wężownice I do wanny to chyba 20x by musiała się włączyć sama PC.Dziekuje wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mundi73 02.11.2020 06:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 W ten sposób.. A jak z smart clouda? Pewnie przez ustawienia instalatora? Dałem te uprawnienia firmie i już tak zostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 02.11.2020 06:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 (edytowane) Dobra ,inaczej. Nie masz w sterowniku funkcji "Wymuś dezynfekcję" ( tak jak np wymuś grzanie cwu , wymuś defrost) ,jest tylko wł/wył dezynfekcję ( co w rzeczywistości oznacza włącz wyłącz harmonogram dezynfekcji , a ona dopiero się włącza wtedy ,na kiedy jest zaplanowana). Wymusić dezynfekcję da się tylko przez service cloud ( czyli przez ustawienia instalatora). Ze smart Clouda raczej tego na razie nie zrobisz (może kiedyś to Panasonic rozbuduje ). Wymusić dezynfekcję możesz też przez Heishamon. Także ja u siebie mam grzałki włączone( wychodzę z założenia , że jak jest potrzeba to niech je załącza , ale i tak jest 0h na grzałkach wewnętrznych , 10h na CWU właśnie do defrostu). , harmonogram dezynfekcji wyłączony , i wymuszam przez heishamon kiedy chcę.Kiedyś częściej , teraz już wychodzą z założenia ,że to przesada , robię może co 3 miesiące,. Edytowane 2 Listopada 2020 przez MiG25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mundi73 02.11.2020 14:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 Zrozumiałem bez dwóch zdań . Trochę przedobrzone wg mnie. Prosta komenda by wystarczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mundi73 04.11.2020 17:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 Czy przy nie działającym smart cloud idzie wyłączyć harmonogram który jest uruchomiony czy jestem skazany na niego do momentu jak zacznie funkcjonować znowu smart cloud? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 04.11.2020 18:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 (edytowane) Możesz zrobić to siłowo ( czyli wyjąć wtyczkę z modułu) , wtedy harmonogram smartclouda na pewno nie zadziała. Można spróbować przywrócenia ustawien fabrycznych przez przycisnięcie przez 10s WPS i CHECK. ( tylko najpierw upewnić się ,że moduł jest odłączony od internetu , przełączyć na ethernet jeśli używa się WIFi i wyjąć kabel , bo jeśli będzie połączenie to wyśle również reset do chmury i trzeba będzie się rejestrować od nowa). Plik od harmonogramu na pewno się skasuje , tylko cholera wie , czy nie ściągnie się od nowa mimo nie działającego Smart Cluda. Edytowane 4 Listopada 2020 przez MiG25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzys_i_aga 04.11.2020 21:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 Czy przy nie działającym smart cloud idzie wyłączyć harmonogram który jest uruchomiony czy jestem skazany na niego do momentu jak zacznie funkcjonować znowu smart cloud? Wystarczy na sterowniku w pompie wejść w harmonogram włączyć go i wyłączyć a harmonogram z smart cloud się wyłączy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mundi73 04.11.2020 23:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mundi73 05.11.2020 05:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 Kolego Mig powiedz czy laik sobie poradzi z ta aplikacją zamiast smart cloud. Masz w stopce opisane, że szybki powrót do smart cloud. Czy później równie szybki powrót do tej twojej jest możliwy. Chodzi o to że gdyby jakiś problem był zmieniam na smart Cloud do diagnozy przez instalatora A później wracam. Smart Cloud porażka. Nie było mnie w domu A on w tym czasie harmonogram żył swoim życiem w czasie ich niby konserwacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MiG25 05.11.2020 06:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 Laik sobie poradzi o ile będzie chciał przejść na następny poziom i się dokształcić Trzeba wiedzieć co to jest MQTT (np. mosquitto) , i mieć postawiony broker , no i postawioną jakąś automatykę domowę ( domoticz , Home Assistant , itp.) . Te Dwie rzeczy możnaby zainstalować najpierw na windowsie ,ale docelowo linux by się przydał i RaspberyPi. A co do samego modułu , to GoHeishaMon wgrywa się za pomocą pendriva ( umieszcza się na nim trzy pliki ,w tym jeden z konfiguracją). Więc jak już wgrasz GoHeishaMon , to przejście do SmartClouda to kwestia naciśnięcia trzech przycisków na module. Przejście ponowne przejście na GoHeishaMon to znowu pendrive , i tak w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 05.11.2020 06:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 Kolego Mig powiedz czy laik sobie poradzi z ta aplikacją zamiast smart cloud. Masz w stopce opisane, że szybki powrót do smart cloud. Czy później równie szybki powrót do tej twojej jest możliwy. Chodzi o to że gdyby jakiś problem był zmieniam na smart Cloud do diagnozy przez instalatora A później wracam. Smart Cloud porażka. Nie było mnie w domu A on w tym czasie harmonogram żył swoim życiem w czasie ich niby konserwacji. Nie żył swoim życiem tylko działał zgodnie z tym jak był ustawiony. Ponadto od ponad tygodnia wyświtlało się w aplikacji ostrzeżenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.