szymon2 19.03.2004 21:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2004 Bardzo proszę o wskazówki dotyczące projektu z Jeleniogórskiego Biura Projektowania dodam tylko, że szukanie planu na działkę z wejściem od południa, dodatkowo w miarę prostego, i mam nadzieję taniego, było karkołomną robotą. Proszę o uwagi, bo to mój pierwszy i zapewne ostatni dom, a jestem w tym temacie laikiem.[/img][/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
szymon2 19.03.2004 21:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2004 W jaki sposób mogę zamieścić projekt domu na Forum, jeśli znajduje się on w internecie na stronie http://www.postawdom.pl/produkt.php?dz=01_budynki%20jednorodzinne&nazwa_projektu=W-19-12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joanka77 19.03.2004 21:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2004 http://www.postawdom.pl/projekty/01_budynki%20jednorodzinne/W-19.12/perspektywa.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joanka77 19.03.2004 21:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2004 http://www.postawdom.pl/projekty/01_budynki%20jednorodzinne/W-19.12/rzuty.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joanka77 19.03.2004 21:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2004 Mi się ten projekt podoba, nie mam się do czego przyczepić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
szymon2 19.03.2004 22:58 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2004 dzięki za opinię i zamieszczenie projektu na Forum. Co Wy na to bym okno w salonie od strony zachodniej przerobił na dodatkowe drzwi balkonowe i ciut powiększył taras, a garderobę podzielił - umieszczając tam małą pralnio-suszarnię, a po prawej stronie pomieszczenia garderobę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania