Xerses 05.10.2015 08:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Oj jak to się niestety trzeba czasami ukorzyć pod własnymi wpisami. Wracając do Firmy BAUMAN - o której to się wcześnie w pozytywach rozpisywałem. Wszystko co wcześniej wrzuciłem - było prawdą. Firmę niestety poznaje się po tym jak podchodzi do reklamacji. I tutaj niestety Firmą BAUMAN bardzo się zawiodłem. Reklamację pęknięcia szyby zgłosiłem dwa miesiące temu - w sumie już ponad dwa- Pierwszy nerw - facet żąda ode mnie zdjęć.......... no dobra wysyłam - niech będzie - chociaż to nie moja brocha - najpierw foty nie dochodzą potem znowu nie dochodzą potem w końcu doszły - właściciel jest na urlopie .............. no dobra niech będzie wakacje w końcu - poczekam. Reklamacja dotyczyła notabene peknietej szyby - pękła sama - bez pomocy - po kilku telefonach w końcu mam info że będzie za tydzień serwisant - fakt przyjechali - popatrzyli - zrobili swoje foty, pojechali................ Mija miesiąc od wizyty - cisza w eterze....... dzwonie, nie odbiera, piszę email.......... odpisuje po paru dniach że jak wróci to sprawdzi i da znać. Mija pare dni , dzwonimy ponownie odbiera, mówi że jeszcze nie sprawdził......... że będzie dopiero dzwonił itd. No szlag jasny człowieka trafia. Swoją drogą że i tak w czterech literach mam jego sprawdzanie - bo od dnia zgłoszenia reklamacji minęło już ponad dwa miechy więc polskie prawo przewiduje - że reklamacja po 14 dniach - jeśli brak odpowiedzi - zostaje uznana - pewnie aby ją wyegzekwować będę musiał jeszcze trochę powalczyć - o czym na pewno tu napiszę. Po co to napisałem ? Po to aby pan Jaśnie Panujący Mariusz z firmy Bauman - zrozumiał że tak się do cholery nie traktuje klienta który zostawił blisko 20 tysiaków, że profesjonalizm to fakt jak się traktuje klienta po a nie przed i aby być może ktoś kto to przeczyta zastanowił się jednak czy firma BAUMAN z Oleśnicy - to aby na pewno dobry wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 05.10.2015 10:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2015 A przeczytales wczesniej karte gwarancyjna? Co mowi o peknieciach szyb? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 05.10.2015 13:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Witam A przeczytales wczesniej karte gwarancyjna? Co mowi o peknieciach szyb? Na to odpowie każdy - NIE - w tym kraju NIKT nie czyta zapisów w kartach gwarancyjnych o ile o gwarancji mowa Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 05.10.2015 16:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2015 A przeczytales wczesniej karte gwarancyjna? Co mowi o peknieciach szyb? Fin, a uważasz, że to ważne, co w karcie napisano o pęknięciach szyb? Na miejscu Xersesa zażyczyłbym sobie wymiany okna! Odpowiednia szybka przyjechałaby pewnie ekspresem:-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 05.10.2015 19:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Ja wiem że są "triki". Ale też przyzwoitość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 05.10.2015 20:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Ja wiem że są "triki". Ale też przyzwoitość. Otóż Panie kolego teraz napiszę to czego pisać nie chciałem, ale jak już mam być rzekomo nieprzyzwoity to do końca. Po co reklamować pękniecie szyby kiedy to w każdej karcie gwarancyjnej defekt wykluczony z gwarancji? Jeżeli szyba pęka, to okno traci na pewno deklarowaną przenikalność cieplną, a bardzo prawdopodobne, że i przepuszczalność powietrza. Reklamacji podlegają zatem dwie właściwości okna, dla których wymagania stanowią warunki techniczne. Ja bym reklamował utratę właściwości okna i żądał wymiany na wyrób spełniający zadeklarowany poziom właściwości. Przywrócić deklarowany poziom można poprzez wymianę szyby, czy to jest trick? Trick, to pisanie w karcie za producentem szkła, że pęknięcia szyb zespolonych w ogóle nie podlegają gwarancji! I tyle na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 06.10.2015 03:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Tą drogę już dawno sobie zanotowałem:). Ale czy gdy TY, po przejechaniu autem po złomowisku stwierdzisz że masz "kapcia", to oczekujesz od serwisu że naprawi Ci koło (da nowe auto) bo obecne ma gorsze od deklarowanych wskaźniki spalania? Przecież powietrze samo zeszło a gwoździa nie widać. Nie mam ostatnio dłuższej chwili przed komputerem by napisać pełnym zdaniem: chodzi mi o to, że w tej sutuacji sprzedawca i fabryka robia do klienta ukłon (jak widać nie dość głęboki, ale robią). Coś co mogliby z miejsca odrzucić jednak dla przyzwoitości rozpatrują. Inna sprawa, że zapewne przez ten temat poszkodowanemu klientowi ta szyba zapewne się wymieni. Oknoplast to nie druty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 06.10.2015 08:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Ale czy gdy TY, po przejechaniu autem po złomowisku stwierdzisz że masz "kapcia", to oczekujesz od serwisu że naprawi Ci koło (da nowe auto) bo obecne ma gorsze od deklarowanych wskaźniki spalania? Przecież powietrze samo zeszło a gwoździa nie widać. . Dotykasz bardzo istotnej kwestii przeznaczenia i zastosowania produktów. Wjeżdżając na złomowisko autem nie przeznaczonym do jeżdżenia po złomowisku, (co powinno wynikać z instrukcji obsługi tegoż auta w dziale "Ogumienie"), biorę na siebie odpowiedzialność za powstałe szkody. W branży okiennej sprzedawcy nie informują w instrukcjach o pewnych specyficznych właściwościach szkła float powodujących ograniczenia w jego stosowaniu i kłopot gotowy. Klienci jeżdżą po "złomowisku" nieświadomie. Wielu by pewnie zmieniło wyposażenie nabywanych "okiennych mercedesów" gdyby wiedziało, że to pożądane, a czasem wręcz konieczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Xerses 25.10.2015 11:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Października 2015 A przeczytales wczesniej karte gwarancyjna? Co mowi o peknieciach szyb? Odnośnie gwarancji..... to tu niestety jest tak że generalnie pęknięcie szyby z góry jest traktowane odmownie. I już. Sporadyczne przypadki są rozpatrywane pozytywnie. W ogóle to jest tak ,że nie ma czegoś takiego jak gwarancja na pękniecię - na rozszczelnienie i tym podobne to tak - ale pęknięcie nie. W naszym przypadku - wymiana została zrobiona gwarancyjnie ale tylko dlatego że właściciel firmy nas olał - i minął czas kiedy mógł odpowiedzieć na reklamacje. Gdyby się stawiał - skoczyło by się w sądzie i tak bym wygrał. Więc wymienili. Co ciekawe podczas wymiany serwisant stwierdził że ta szyba musiała pęknąć bo ktoś przy montażu napchał tyle silikonu - że można by tym obsłużyć półtora okna. Dobitnie to pokazuje stosunek producentów do konsumenta - była to ewidentna wada - której nikt nie miał zamiaru stwierdzić - a wyszla w sumie po przyjeździe serwisanta i w czasie wymiany skrzydła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miro72 06.12.2015 10:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 Nie pozostaje mi nic innego jak potwierdzić opinię na temat "dość swobodnego" traktowania swoich klientów przez Pana Sobiela - firmę Bauman. Jak mój poprzednik - miałem w udziale wątpliwą przyjemność reklamowania okna Awilux. Reklamacji uznanej przez producenta. Reklamacji trwającej kilka miesięcy, w ciągu których p. Mariusz miał generalnie w d...pie moje maile i telefony. Skończyło się dobrze - sprawę załatwiłem osobiście i bezpośrednio u producenta. Gdyby nie to, pewnie czekałbym dalej na łaskę sprzedawcy. Wnioski zostawiam potencjalnym przyszłym klientom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Xerses 28.01.2016 11:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 Szanowni Forumowicze W związku z dość mocnym naciskiem firmy Bauman - dotyczącym faktu dokonania niepochlebnego wpisu na tutejszym forum, próbowano wywrzeć na mnie nacisk zmiany lub usunięcia tych informacji. Sugerując podjęcie różnej maści kroków w stosunku do mnie. Nie będę się rozpisywał o konkretach - bynajmniej na forum publicznym. Nie mniej wskutek tych działań odbyłem rozmowę telefoniczną z dyrektorem handlowym firmy Awilux - producenta i gwaranta tych okien. Przedstawione przeze mnie fakty oraz omówieniu tej sytuacji - widocznej ze strony producenta - porównaniu dat wpływu reklamacji oraz warunków gwarancji dostarczanych szyb od producentów - stwierdzam iż: 1. Wszystko powyższe dotyczące firmy Bauman - podtrzymuję - reklamacja była rozpatrywana przez blisko 3 miesiące, utrudniony był kontakt i ogólne moje odczucia - pomimo nacisków - się nie zmieniły. Wręcz się pogłębiły. 2. Firma AWILUX zgłoszenie reklamacyjne rozpatrzyła grzecznościowo - korzystnie dla mnie (pomimo iz gwarancja tego nie obejmowała) - co jest wynikiem pro klienckiej polityki tej firmy. W dokumencie który otrzymałem od serwisanta - za datę zgłoszenia mam 6 październik, za datę wymiany - 19 październik - zatem jako producent - firma zmieściła się w gwarantowanym czasie reklamacyjnym. Przypomnę reklamacja składana była w firmie Bauman około 20 lipca.Zatem do firmy AWILUX nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Na tym forum dziękuję panu dyrektorowi za obszerne wyjaśnienia, zaangażowanie w wyjaśnienie tej sytuacji a także kompetencję i bardzo pozytywne podejście do klienta. Wnioski z powyższego pozostawiam szanownym forumowiczom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.