Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Moje pierwsze M - zmiana ścianek działowych


misskoke

Recommended Posts

Witajcie :) Mam na imię Sara i chciałabym poprosić o waszą pomoc przy lekkiej modyfikacji ścianek działowych w moim pierwszym M, które się jeszcze buduje - ścianki działowe jeszcze nie stoją, więc mam dowolność w ich modyfikacji. Co chciałabym "wycisnąć" z tego niewielkiego mieszkanka to:

- poszerzyć szafę wnękową w przedpokoju do co najmniej 120cm

- zamknąć kuchnię na przedpokój a otworzyć na salon, bez drzwi między przedpokojem a salonem

- poszerzyć sypialnię kosztem salonu o jakieś 20-30cm, coby łóżko 200cm weszło i można było jeszcze dostać się do okna (co o tym myślicie?)

Niestety zupełnie nie znam się na aranżacji wnętrz, ciężko mi wyobrazić sobie jak coś będzie wyglądać. Czy moglibyście mi coś doradzić?

Te drzwi do sypialni ustawione pod kątem nie bardzo mi się widzą, ale nie mam pomysłu jak mogłabym to zmienić.

Załączam projekt oryginalny + moje nieudolne modyfikacje... Byłabym wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki.

 

Pozdrawiam.

docelowe.jpg

wyjsciowy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile osób będzie mieszkało w tym mieszkanku? Ja bym tutaj spróbowała pójść w stronę tego co w swoim mieszkaniu zrobiła forumka BlueCactus - naprawdę fajne rozwiązanie.

 

- z "kiszkowatej" sypialni wydzieliłabym garderobę z miejscem np. na odkurzacz itp.

- w kuchni zlewozmywak max 1-1,5 komory, bo tracisz blat roboczy

- jeśli w mieszkaniu będą mieszkać 1-2 osoby to ciekawym pomysłem byłoby zorganizowanie wejścia do sypialni od strony pokoju dziennego np. w formie ścianki z drzwiami przesuwanymi po dwóch stronach (mogłoby być szkło matowe) - dzięki temu nikt nie będzie musiał się przeciskać wstając z łóżka, a i do okna dojdziesz bez dwutaktu. :)

- kuchnie zamknęłabym półwyspem - zyskasz dodatkowy blat roboczy + ewentualnie miejsce do siedzenia

 

http://img577.imageshack.us/img577/5079/docelowe.jpg