sailor_ro 03.03.2009 08:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2009 No i zwyżka ceny euro,odbija sie na cenach produktów wszelkiej maści.Od zeszłego tygodnia,sprzecik który chce kupic poszedł w góre o jakieś 300 zł,czyli trzeba kupić.Na 99% wybrałem sklep zadowolenie.pl i odbiór osobisty.Ale jeszcze sa dwie rzeczy,nad którymi sie zastanawiam,pierwsza,sprzet kupuje teraz i leżakuje u teściów do momentu przeprowadzki (gdzieś w maju),raczej go nie sprawdze czy działa,wiec w sumie to jest to jakies ryzyko.Druga sprawa zmywarka która chce kupić jest np. w sklepie internetowym Euro droższa o 200 zł,ale ma gwarancje na 5 lat,pytanie czy warto dopłacać te pieniadze,zmywarka Boscha ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Erol 1 03.03.2009 08:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2009 Drodzy forumowicze,czy ktoś miał do czynienia ze sklepem http://www.123agd.pl ?? pozdrawiam Chciałem kupić i odebrać sprzęt w Krakowie. Podjechałem pod podany adres a tam na ogrodzeniu napis "TUTAJ NIE MA SKLEPU INTERNETOWEGO" i dałem sobie spokój z tą firmą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
grave 03.03.2009 09:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2009 Drodzy forumowicze,czy ktoś miał do czynienia ze sklepem http://www.123agd.pl ?? pozdrawiam Chciałem kupić i odebrać sprzęt w Krakowie. Podjechałem pod podany adres a tam na ogrodzeniu napis "TUTAJ NIE MA SKLEPU INTERNETOWEGO" i dałem sobie spokój z tą firmą. a ja akurat kupowałem u nich i odbierałem osobiście w Wawce...bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kondi10 03.03.2009 11:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2009 Drodzy forumowicze,czy ktoś miał do czynienia ze sklepem http://www.123agd.pl ?? pozdrawiam Chciałem kupić i odebrać sprzęt w Krakowie. Podjechałem pod podany adres a tam na ogrodzeniu napis "TUTAJ NIE MA SKLEPU INTERNETOWEGO" i dałem sobie spokój z tą firmą. jeśli chodzi o krakowskie sklepy to naprawdę polecam najlepsiagdrtv.pl są częścią tajmaxa, czyli sieci sklepów partner agd rtv. można im zaufać, ceny też mają całkiem przyjazne, a jak kupowałem u nich płytę i piekarnik to dostałem zlecenie na montaż (gdzie indziej mi kazali szukać we własnym zakresie), za transport całości - lodówka, piekarnik, płyta, zmywarka, pralko suszarka, okap, kupa drobnego agd zapłaciłem całościowo 70 zł wraz z wniesieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amatlea 03.03.2009 11:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2009 Drodzy forumowicze,czy ktoś miał do czynienia ze sklepem http://www.123agd.pl ?? pozdrawiam Ja miałam i jestem zadowolona. Kupowałam u nich lodówkę, ale również kilkakrotnie sprzęt łazienkowy. Lodówkę zamawiałam z dostawą a resztę odbierałam osobiście w Warszawie. Polecam - naprawdę dobry kontakt, wszystko sprawnie i szybko. W tym temacie chciałabym zwrócić uwagę na taki fakt, który mnie zaskoczył- kupując sprzęt Boscha lub Siemensa w sklepie NIE internetowym do 31 marca dostaje sie dodatkową gwarancję na 5 lat, a kupując ten sprzęt w sklepie internetowym nie... Dlategoja zdecydowałam się i zamówiłam sprzęt tam gdzie kuchnię - będę miała gwarancję, transport gratis i montaż, a ceny można wytargować takie jak w internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aguleczka 03.03.2009 20:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2009 Ja kupiłam cały sprzęt do zabudowy do kuchni w sklepie internetowym rabka turbacz negocjowałam ceny transport gratis z wniesieniem do domku wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sailor_ro 06.03.2009 12:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Marca 2009 Hey Wczoraj odebrałem pierwszy zakup- płyta ceramiczną Electrolux EHS 60210 P zakupiona w sklepie internetowym MCCOMP z Gdyni.Odbiór osobisty. Płyta w porzadku,oryginalne opakowanie,wyjea,sprawdzona,faktura wystawiona,karta gwarancyjna podbita wg mnie wszystko super.zamówienie złożone w śorde,w czwartek odbiór. Teraz czekam na odbiór piekarnika,ale to ze sklepu zadowolenie.pl (w MC Compie sam piekarnik,tanszy o jakies pare zlotych,ale za towar wielkogabarytowy doliczaja 99 zlotych,wiec sie nie oplacalo). btw ale swoja droga to sprzet bardzo zdrozal od ... zeszlego tygodnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miciu 07.03.2009 21:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Marca 2009 Fajny wątek. Jeszcze nic nie kupowałam, ale po waszych wypowiedziach chyba się zdecyduję DZIĘKI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aroko 09.03.2009 14:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 Chciałem kupić i odebrać sprzęt w Krakowie. Podjechałem pod podany adres a tam na ogrodzeniu napis "TUTAJ NIE MA SKLEPU INTERNETOWEGO" i dałem sobie spokój z tą firmą. Po prostu pomyliles ulice. Tam sa 2 rownolegle. T. Boya-Żeleńskiego i W.Żelenskiego. I wcale sie nie dziwie ze wywiesili taki napis A wracajac do tematu. W "123market" zamowilem plyte indukcyjna TEKA - realizacja 4 dni, odbior osobisty, bez problemow. Piekarnik Elektrolux w "NEO24" - lekki poslizg czasowy, ale reszta bez problemow, tez odbior osobisty. Lodówka Liebherr w "najlepsi AGD RTV". I tu mnie zaskoczyli. Jakies 45 minut po wcisnieciu entera dostalem telefon z pytaniem kiedy moga dostarczyc! Dostawa ich, w cenie wniesienie do mieszkania. Generalnie z zadna z tych firm nie bylo problemow. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Judka 10.03.2009 10:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 A sklep maximedia.pl - ktoś zna?Wybrane przeze mnie sprzęty mają najtaniej.No i odbiór osobisty jest możliwy co ma dla mnie decydujące znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ellaj 10.03.2009 22:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 maximedia jest spoko. znajomi tam kupowali. naprawde ok. jeden z najbardziej znanych inetrnetowych sklepow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aguleczka 16.03.2009 13:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Marca 2009 Chciałem kupić i odebrać sprzęt w Krakowie. Podjechałem pod podany adres a tam na ogrodzeniu napis "TUTAJ NIE MA SKLEPU INTERNETOWEGO" i dałem sobie spokój z tą firmą. Po prostu pomyliles ulice. Tam sa 2 rownolegle. T. Boya-Żeleńskiego i W.Żelenskiego. I wcale sie nie dziwie ze wywiesili taki napis A wracajac do tematu. W "123market" zamowilem plyte indukcyjna TEKA - realizacja 4 dni, odbior osobisty, bez problemow. Piekarnik Elektrolux w "NEO24" - lekki poslizg czasowy, ale reszta bez problemow, tez odbior osobisty. Lodówka Liebherr w "najlepsi AGD RTV". I tu mnie zaskoczyli. Jakies 45 minut po wcisnieciu entera dostalem telefon z pytaniem kiedy moga dostarczyc! Dostawa ich, w cenie wniesienie do mieszkania. Generalnie z zadna z tych firm nie bylo problemow. Pozdrawiam Zamówiłam u nich 2 dni temu okap mastercook i narazie czekam ale piszę u nich w informacji by nie mylic tych dwuch ulic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Maciek88 13.07.2009 07:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 Ja ostaniu robiłem zakupy w http://www.hoopla.pl kupiłem u nich trochę produktów wyposażyłem tak naprawdę całą kuchnię, dodatkowo zastanawiam się na zakupem telewizora http://www.hoopla.pl/produkt-samsung-ps58a656-7095.html Jest to nowość i nie wiem jak się sprawdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
josephine 19.07.2009 20:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lipca 2009 A ja zastanawiam się co będzie, gdy sprzęt kupiony w wirtualnym sklepie zepsuje się... czy każdy inny okoliczny sklep przyjmie go w ramach gwarancji? A eśli będzie to wielka lodówka, którą sprzedawca powinien odebrać z domu do naprawy, czy pracownikom innego realnego sklepu będzie zależało na je dodźwiganiu do serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zorana 20.07.2009 05:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 Ja równiez zakupiłam cały swój sprzet w dwóch sklepach internetowych :http://www.electro.plhttp://www.mixmedia.pl ( tu mozna wybrac odbior osobisty w kilku miastach i koszt dostawy wtedy tylko 23 zł)co do cen lodowka w zwyklym sklepie kosztowała okolo 3200 a zakupilam ja w sklepie internetowym za 2400 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
h_kwinto 20.07.2009 06:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 A ja zastanawiam się co będzie, gdy sprzęt kupiony w wirtualnym sklepie zepsuje się... czy każdy inny okoliczny sklep przyjmie go w ramach gwarancji? A eśli będzie to wielka lodówka, którą sprzedawca powinien odebrać z domu do naprawy, czy pracownikom innego realnego sklepu będzie zależało na je dodźwiganiu do serwisu? Naprawy gwarancyjne realizowane są z reguły przez serwis producenta a nie przez sklep w którym się towar kupuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
josephine 20.07.2009 13:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 A ja zastanawiam się co będzie, gdy sprzęt kupiony w wirtualnym sklepie zepsuje się... czy każdy inny okoliczny sklep przyjmie go w ramach gwarancji? A eśli będzie to wielka lodówka, którą sprzedawca powinien odebrać z domu do naprawy, czy pracownikom innego realnego sklepu będzie zależało na je dodźwiganiu do serwisu? Naprawy gwarancyjne realizowane są z reguły przez serwis producenta a nie przez sklep w którym się towar kupuje. Oczywiście, ale to sprzedawca ma obowiązek sprzęt do serwisu dostarczyć, a ciężki i wielkogabarytowy od klienta odebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zetka 20.07.2009 14:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 A nie jest czasem tak, że w przypadku dużych sprzętów to serwis przyjeżdża do domu klienta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
raffran 20.07.2009 15:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 Ciekawie piszecie o tym ze sklep ma taki obowiazek.A co jesli kupuje sprzet z miedzynarodowa gwarancja( w koncy zyjemy w srodku UE) np we Francji, albo Holandii i on padnie?Wedlug mnie do duzego gabarytu serwis przyjezdza na miejsce, a jesli jest taka potrzeba to go zabiera do serwisu.Przyklad: Jakis czas temu jeszcze w mieszkaniu padll ekspres do kawy taki w zabudowie. Zadzwonilem do serwisu i pani powiedziala,z trzeba go przywiesc ale jesli nie potrafie go zdemontowac to przysle czlowie kaktory to zrobi i zabierze ze soba. Mam troche pojecia o tym wiec zrobilem to sam,a z odbiorem i montazem bylo tak samo, byli chetni przyjechac i to zrobic.Nawet mi przez mysl nie przeszlo zeby w tej sprawie dzwonic do sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
josephine 20.07.2009 19:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 Mam nadzieję, że tak właśnie jest... ja mieszkam w raczej niewielkim mieście i serwisów zbyt wielu firm tu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.