janekbo 25.10.2009 08:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Października 2009 ... Panowie przywieźli ja że musze sprawdzić co i jak, koleś grymasił marudził, sprawdziłem tylko kuchnię (ze względu na to że stała na wystawie). Lodówki nie sprawdziłem "Widzi Pan że oryginalne opakowanie..." ... Przecież sprawdzałeś. W MM większość jest z wystawy, to potężny market w którym rządzą procedury a jednostka dostanie po tyłku za to, że towar na jej stoisku był uszkodzony.... A jeśli kupować przez net to z renomowanych sklepów którym zależy na opinii (np. electro.pl)- bo jak posypią się negatywne np. w ceneo to taki sklep po prostu nie zarobi. Ja osobiście wolę kupować sprzęt poekspozycyjny, refurbished bo za taki płacę, znając jego stan a nie nowy ale przetestowany przez sprzedawcę, albo nowy z elektromarketu przetestowany przez tysiące oglądających. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zetka 25.10.2009 10:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Października 2009 Hm, no to teraz mi daliście do myślenia. AGD przyjechało w piątek po południu. Zdjąłem z palet i wstawiłem zapakowane do domu w kąt żeby nie przeszkadzało w pracach wykończeniowych. Najlepiej by mi pasowało ruszyć te folie i taśmy dopiero przed montażem kuchni, gdzieś za 3 tygodnie.. Zrywać, sprawdzać ? A jeśli poczekam i ew. znajdę brak lub usterkę przy montażu i uruchomieniu sprzętu, to co - jestem w gorszej sytuacji niż przy kurierze? Oczywiście że sprawdzać. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń przeciwko przewoźnikowi z tytułu uszkodzenia, chyba że: 1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego, 2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika, 3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika, 4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem. Jak widać z powyższego dochodzenie reklamacji w przypadku niesprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze, to nie jest taka prosta sprawa (sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze wyklucza Ciebie jako ewentualnego sprawcę szkody) Spore możliwości daje pkt 3) ale z drugiej strony ciężko przypisać komuś winę umyślną lub rażące niedbalstwo. Powinni się cieszyć ci, za których robią to sprzedawcy. Ja niestety musiałam sama przez to przechodzić i mimo że miałam mocne argumenty cała reklamacja trwa już ponad 4 miesiące i jeszcze muszę się trochę pomęczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ponury63 29.12.2009 17:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 niektórym producentom chyba na mózg padło Producenci i dystrybutorzy kranów, mebli czy AGD uważają, że e-sklepy sprzedają za tanio. Żądają od nich takiego doregulowania cenników, aby za ten sam produkt płaciło się w sieci podobnie jak w tradycyjnych sklepach do poczytania >> Producenci nie chcą, aby w internecie było za tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 29.12.2009 19:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 tęsknota za komunizmem klient ma przyjść i kupić co jest a nie wybrzydzać a efekt taki, że są już organizowane wycieczki na wyprzedaże do Londynu czy Berlina. I ja się nie dziwię. Tam na wyprzedaży można kupić za 3p kieckę, która normalnie kosztuje 50p a u nas wyprzedaż polega na wyjmowaniu z magazynu towaru, który już rok i dwa lata temu nikt nie chciał kupić i przypięciu kartki "70%" Ciekawe kiedy nasi handlowcy i producenci zrozumieją, że w dobie tanich linii i otwartych granic klient szybko się uczy? Ja osobiście czekam tylko, aż angielskie sklepy zaczną prowadzić sprzedaż wysyłkową za granicę i honorować polskie karty płatnicze. niektóre już to robią, ale malo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ruda83 26.07.2010 06:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 Adresy sklepów bardzo przydatne i Wasze opinie również. Ale napiszcie proszę czy nie mieliście obaw przed zakupem przez net?Ja chcę właśnie kupić sprzęt AGD do kuchni i jakoś jestem pełna obaw?A może niepotrzebnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mr6319 26.07.2010 14:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2010 Pierwszy zakup w sieci zrobiłem kilka lat temu jak cała ta machina dopiero raczkowała. Żona mówiła mi wtedy, że jestem wariat. Od tamtej pory net jest dla mnie największym zarówno sklepem jak i wszechnicą wszelkiej wiedzy. Pamiętac trzeba tylko o kilku zasadach. Zakupy u sprawdzonych sprzedawców. Jeżeli to alledrogo to nie kupuję u sprzedawców z negatywami. Jeżeli sklep internetowy to taki, który ma dużo opinii pozytywnych. Zawsze dowiaduję się wszystkiego o o towarze jaki chcę kupić i o sklepie w którym chcę zostawić moje pieniądze. Wpisuję w przeglądarkę nazwy towarów i sklepów, i czytam opinie ludzi na wszelkich forach i grupach dyskusyjnych. Powiem szczerze, zrobiłem w sieci tysiące zakupów i jeszcze nigdy nie miałem problemów, ale...No właśnie. Znam przypadki, gdzie kupujący nie otrzymał towaru, gdzie towar dostał ale zepsuty, gdzie sprzedawca był cham i gbur itp. Na szczęście takich sytuacji jest coraz mniej. Ktoś kto oszukuje zostaje szybko wychwycony przez internautów i jest jako sprzedawca omijany.A kupować gdzieś trzeba.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
oradana 24.11.2010 11:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2010 A ja miałam bardzo niemiłą przygodę ze sklepem cento firmy Vernotti. Kupuję sporo sprzętów przez internet i nigdy nie miałam większych problemów dlatego przy wyposażaniu kuchni też postanowiłam zrobić zakupy w sklepie internetowym. Kupowałam lodówkę,piekarnik i zmywarkę ( historia wyboru w wątku o sprzęcie ) Żeby się upewnić,ze sprzęt jest dostępny w sklepie zadzwoniłam wcześniej do cento gdzie przed złożeniem zamówienia potwierdzono mi zarówno dostępność jak i możliwość realizacji całego zamówienia. Tak więc złożyłam zamówienie, zapłaciłam i spokojnie czekałam.... Po dwóch tygodniach zadzwoniłam, kiedy mi przyślą sprzęt, i tu pierwsza niespodzianka- nie mogłam się dodzwonić -przydzielony mi konsultant nie odbierał telefonów, na infolinii to samo. Potem okazało się że mojego sprzętu nie ma, ale już niedługo będzie i mam czekać. Po kolejnym tygodniu znów sama zadzwoniłam. I znów to samo najpierw kłopoty z połączeniem, a potem info że sprzętu nie ma, ale będzie. Tylko kiedy? Handlowiec mnie zapewniał,ze za tydzień. W ten sposób minął miesiąc od złożenia zamówienia. Po kolejnym tygodniu znów wykonałam telefon, i zaczęło się kręcenie... że zmywarka przyszła uszkodzona, że mam znów czekać. W końcu w desperacji pomyślałam, że już straciłam kasę, ale nie gdy zadzwoniłam po raz kolejny okazało się że zamówienie podzielą na sprzęty które mają i wyślą. Ponieważ ustalono termin dostawy zamówiłam ludzi do wniesienia ( lodówka 2 m) i grzecznie czekałam. I co ? Nie przyjechali!! Musiałam zapłacić ludziom za czas i znów dzwonić. Zamówienie złożyłam na początku października, wykonałam w październiku 19 telefonów na infolinię...... Koszmar. Nie chcę tu opisywać tych wszystkich historii... Zanim złożyłam zamówienie sprawdziłam ile sklep ma dobrych opinii i było tego całkiem sporo, więc nie czytałam już poszczególnych komentarzy - a to błąd. Bo potem okazało się że takich historii podobnych do mojej jest całkiem sporo. I prawda jest taka, że w takiej sytuacji jak ja, klienci są po prostu bezradni. Pójść na policję czy zakładać sprawę cywilną,o zwrot pieniędzy i kosztów dodatkowych, które ponieśliśmy ? Wszystko to trwa, a najczęściej mamy fachowców w kuchni którzy chcą montować sprzęt którego nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Moja historia zakończyła się szczęśliwie 15 listopada, po prawie półtorej miesięcznym oczekiwaniu na sprzęt. Może to kwestia kasy? Może przy dużym zamówieniu i duzej wpłacie rzędu 8-9 tys można przez długi czas obracać pieniędzmi klienta i zrealizować kilkanaście mniejszych zamówień i mieć kilkanaście ( kilkadziesiąt) dobrych opinii i wtedy warto zaryzykować jedną negatywną. Sorry za długiego posta, ale moja rada po tej historii: 1.CZYTAĆ negatywne opinie. 2.Duże zamówienie lepiej rozbić na kilka mniejszych w różnych sklepach. 3. W razie komplikacji nagrywać rozmowy prowadzone z przedstawicielami sklepu na potrzeby ew. sprawy sądowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marinella879 29.11.2010 08:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 ja przy wiekszych zamówieniach kiedy nie znam sklepu zamawiam za pobraniem, jesli sklep nie oferuje takiej opcji wybieram inny który oferuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
owner2 29.11.2010 10:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 Najlepszy sklep RTV AGD w sieciVideoTomex2 - najlepszy i najtańszy sklep RTV AGD w sieci !Szybka dostawa, mila obsluga i najnizsze ceny ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ellaj 29.11.2010 12:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 Caly sprzet agd kupilam w tych dwoch sklepach. Polecamhttp://cento.pl/pl/index i http://e-digi.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dekar 29.11.2010 13:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 Kupiłem pralkę w www.oleole.pl wszystko sprawnie i bez problemów. Jeden z nielicznych sklepów internetowych gdzie można zamówić wniesienie i od razu zabranie starego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Darpiot 29.11.2010 14:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 Najlepszy sklep RTV AGD w sieci VideoTomex2 - najlepszy i najtańszy sklep RTV AGD w sieci ! Szybka dostawa, mila obsluga i najnizsze ceny ! Weź przestań, 1 piekarnik do zabudowy w ofercie, 0 mikrofalówek, 0 zmywarek, 0 LED TV, Kpina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cieszynianka 29.11.2010 22:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 Ja jestem bardzo zadowolona ze sklepu Mixmedia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
0degree 29.11.2010 22:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2010 Nie wiem czy było, raz kupowałem i polecam; megatanio.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mjakob 30.11.2010 06:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 neo24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aadamuss24 30.11.2010 08:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Listopada 2010 neo24, zakup TV i telefonów, wszystko ok, termin, cena nawet trochę zdziwiony tym byłem pozdr adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Donatelka 02.12.2010 14:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 Mam do Was takie pytanie, czy ktoś zna tą marke, opis i cena bardzo mi się podoba, ale zawsze to internet , proszę o opinie w miarę możliwości http://allegro.pl/item1350290186.htmlZ góry bardzo dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
migielka 02.12.2010 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2010 Dirt Devil - marka mało znana w polsce, znają ją Ci, którzy zajmują sie returnami, ale tutaj w linku model jest nowiutki i nigdy nie był używany, więc za tą cenę jak najbardziej opłaca sie go zakupić, to porządny sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
prawdziwy.anika 03.12.2010 07:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 (edytowane) donatelka i migielka szukaja jelenia bardzo inteligentne......... dziewczyny(dziewczyno?) trzeba bylo chociaz dzien przerwy zrobic pomiedzy postami.... Edytowane 3 Grudnia 2010 przez prawdziwy.anika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Madzia i Grzegorz 03.12.2010 09:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2010 Ja sprzęt zakupię w pobliskim miasteczku. Zaprzyjaźniony sprzedawca zawsze daje nam rabaty i to nie byle jakie;) Cała rodzinka się u niego zaopatruje:) a może na raty wezmę. Ceny ma bardzo konkurencyjne, zbliżone do tych w internetowych sklepach. Ale ja muszę towar dotknąć, pomacać zobaczyć zanim zamówię Tak już mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.