pionan 27.02.2012 17:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 my kupiliśmy wszystkie sprzęty przez internet. Wszystko oprócz okapu (na początku) kupiliśmy w electro.pl. Bez zarzutów. Ceny ok. Okap cos mnie podkusiło i kupiłem w innym sklepie. 9 stycznia zamówione i zapłacone. Od tej pory walka najpierw o okap, pózniej o kasę. Skończyło się w międzyczasie zakupem okapu w electro.pl (był potrzebny do zrobienia szafki). W końcu w piątek wizyta na Policji i zgłoszenie przestępstwa. Dzisiaj wracam z pracy, drugi okap w domu, przywieziony przez kuriera. Tym sposobem mamy dwa okapy (nie wiem po co).Chętnie sprzedam nowiuteńki okap marki AMICA OTS935 I. zapakowany oryginalnie, z paragonem, za 350 zł + koszty przesyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RK1719508166 27.02.2012 17:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 hahahahahaha - POLECAM WSZYSTKIM ZAKUPY W SIECI .... czas, nerwy, kasa ... toś zaoszczędził pionan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
firewall 27.02.2012 17:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2012 Moje zakupy w sieci to kupowanie w dużych sklepach internetowych. Najbardziej lubię z opcją odbioru osobistego, a gdy sklep jest mi nie po drodze lub zbyt daleko wybieram opcję zapłaty przy odbiorze( wręczam kasę kurierowi i rozpakowuję towar - jestem głuchy na prośbę podpisu, dopiero po rozpakowaniu słuch mi wraca). Jedynym wyjątkiem jest euroagd gdzie kupując przez internet biorę na raty(podjeżdżając do pobliskiego sklepu na ich podpisanie), a transport jest razem z wniesieniem do mieszkania.Zazdroszczę Konradowi, w moim regionie sprzedawcy są impregnowani na sugestie obniżenia ceny( może dlatego że są to szeregowi pracownicy, zatrudnieni przez właściciela i nie zależy im na obrocie swego szefa, a że rynek duży to im to lotto bo obrót zawsze jest) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adriado 28.03.2012 16:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 Ja też prawie wszystko do domu i nie tylko kupuję w necie. Do wykończenia domu począwszy od płytek. Dostawa umywalki, kabiny prysznicowej, baterii kuchennej zakończona sukcesem wymiany na nowy towar. Oczywiście były to trzy różne dostawy, rozpakowane przeze mnie przy kurierze, stwierdziłam wady i spisywałam protokół. Wymieniono na nowy towar. Miesiąc temu przyjechała paleta ze zmywarką i piekarnikiem, mąż odbierał, rozciął pudła, opakowanie zewnętrzne i w środku styropian był ok, nieuszkodzony, uznał, że wszystko w porządku. Nie usunął narożników styropianowych z piekarnika. Po 3 tygodniach przyjechał stolarz, chciał wziąć pomiary i wyjęliśmy te narożniki i mamy problem. Rama zewnętrzna wgnieciona, bok też delikatnie, oraz śruba mocująca szybę też lata, chyba urwana. I tak oto przez niedokładne sprawdzenie sprzętu przy odbiorze mamy piekarnik nie za 4 tysiaki, ale może i za 5 lub 6 (daj Boże, aby działał w ogóle). Muszę wzywać serwis na swój koszt, bo co mi pozostało?Ot i oszczędność czasu i pieniedzy .Sprawdzajcie przesyłki rozpakowując je do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RK1719508166 28.03.2012 16:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 o tym właśnie mówię ... co jest tanie jest drogie .... właśnie zakupiłem (zamówiłem) całe wyposażenie do mojego domu - oczywiście u sprzedawcy lokalnego , wszystko w najlepszych cenach - najniższych z Ceneo.pl życzę wszystkim z FM takich zakupów u lokalnych sprzedawców TV Plazmowy tez kupuje w sklepie Neonet w cenie nizszej niz w sieci i takiej samej jak w dużym markecie 40 km ode mnie tym nie dla idiotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RK1719508166 28.03.2012 18:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 a co jesteś z moich okolic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Matilde1 28.03.2012 18:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 (edytowane) . Edytowane 26 Kwietnia 2022 przez Matilde1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RK1719508166 28.03.2012 18:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Marca 2012 wg mnie wystarczy po prostu poszukać, a raczej "paszcze" do sprzedawcy otworzyć - a nie że niby ze świecą odnoszę wrażenie że wielu kupujących / inwestorów nie lubi rozmawiać , woli pisać maile , zapytania o oferty itp a czasmi wystarczy zapytać kogos prosto w oczy .... 1 kroku poczyniłem do sprzedawcy u którego kupiłem sprzęt do obecnego mieszkania w bolku - przedstawiłem listę i ceny - zapytał czy chce taniej - odpowiedziałem że wystarczy mi jak ceny będą dokładnie takie same - po 2 dniach sprawdzania oddzwonił i powiedział że nie da rady bo sprzęt który wybrałem 2 tyg temu zdrożał i nie jest wstanie takich cen mi zaoferować (pewnie hurtownia w której się zaopatruje od reki tez podniosła ceny) , pomimo że u niego nie kupiłem podziękował mi za to że do niego przyszedłem i że spróbowałem 2 sprzedawca od reki powiedział że mi w takich cenach 3 sprzedawca - bez problemu zgodził się na ceny internetowe przy dużym zakupie tzw "całościowym" każdemu kto będzie chciał, a będzie z Podkarpacia - podam na PRV ten namiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aksamitka 29.03.2012 04:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 R&K widocznie na Podkarpaciu uchowali sie tacy sprzedawcy, bo w Małopolsce, nie, zrobiłam identycznie jak ty , wycena w 4 punktach, w żadnym nie dali mi cen jak w necie, dałam sobie spokój , szkoda czasu na łażenie i "proszenie się" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
1igor1 29.03.2012 06:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 sklepy stacjonarne nie będą raczej handlować za ceny internetowe, gdyż one mają minimalne marże, a sklep stacjonarny ma dużo większe koszty utrzymania (budynek, prąd, wystawa, itd). Także nie oczekujcie od sklepu stacjonarnego cen internetowych, bo wtedy tacy sprzedawcy doplacają do interesu. Niech każdy sam sobie porówna koszty utrzymania sklepu internetowego i stacjonarnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aksamitka 29.03.2012 06:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 dlatego ja nie oczekuje ze sklep stacjonarny będzie miał ceny internetowe, i dlatego kupuje w necie bo taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BasterMeble 29.03.2012 18:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 ja zamawiałem RTV, AGD przez internet i nie żałuję oczywiscie trzeba było zapłacić za transport, ale sprzet taki jaki chcialem a sklepach dostac nie moglem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RK1719508166 29.03.2012 19:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 R&K widocznie na Podkarpaciu uchowali sie tacy sprzedawcy, bo w Małopolsce, nie, zrobiłam identycznie jak ty , wycena w 4 punktach, w żadnym nie dali mi cen jak w necie, dałam sobie spokój , szkoda czasu na łażenie i "proszenie się" sam pracuje w handlu ... przykład z wczoraj ... przyjeżdża do mnie klient 40 km (z tych co nie lubią klikać - wola dotknąć porozmawiać etc) - chce kupić rzecz która widział na allegro na naszych aukcjach ... wytłumaczyłem mu co sprzedajemy w sieci a co może kupić na miejscu - wybrał produkt nieco lepszy (pierwotnie za zmianę 1 "części" z oferty miał dopłacić 9 zł) pytam się go ... jak go mam potraktować jak klienta internetowego czy jak klienta "miejscowego" finalnie zapłacił o 2 zł taniej niż w sieci .. a gdyby wiedział i do zakupów przygotował się mógł kupić 17 zł taniej niż w sieci (ok 5% - bo wybrał lepszy produkt koszty sklepów interentowych tylko pozornie są niskie ... finalnie są to koszty porównywalne z lokalnymi - tylko nie trzeba z klientem twarzą w twarz wszystkiego załatwiać - można go obsłużyć 5-10 min później -tj jak wypije poranna kawę a nie teraz bo przyszedł do punktu ... sklepy stacjonarne - te tradycyjne które nie chca Wam sprzedać w cenach interentowych przyzwyczaiły się do marży 20-30% a czasami i wyższych dlatego tak ciężko im zrezygnować z takiego wynagrodzenia , wola obsłużyć mniej klientów i tyle samo zarobić niz obsłużyc 3x tylu klientów i miec taki sam zysk sklepy które mało sprzedają maja mała rotacje , mało wiedzą i docelowo ich przyszłosć jest przesądzona!!! predzej czy później znikną z rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dwiemuchy 04.04.2012 11:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2012 R&K widocznie na Podkarpaciu uchowali sie tacy sprzedawcy, bo w Małopolsce, nie, zrobiłam identycznie jak ty , wycena w 4 punktach, w żadnym nie dali mi cen jak w necie, dałam sobie spokój , szkoda czasu na łażenie i "proszenie się" Ditto - ja ostatnio przerabiałem temat płytek. Namiary miałem od kolegi z pracy - w moim przypadku wyszło 15% taniej od NAJTAŃSZEJ oferty z Krakowa. Termin realizacji również - tydzień z hakiem; sklepy krakowskie mówiły o dwóch wzwyż. Choć bywa różnie - aparat (lustrzankę) opłacalo mi się kupić w Euro RTV z odbiorem osobistym - co ciekawe, wyszło taniej niż za oceanem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zygmunt Nater 10.04.2012 13:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 Sprzet elektro majacy mase parametrow jak na tacy az sie prosi by go sprzedawac/kupowac w sieci. i jeszcze transport szybszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malkul 16.04.2012 10:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 A ja musze dołączyc do grona zadowolonych z zakupów prze internet. Zakupiłam cały sprzęt agd + baterie+zlew+umywalki+misy wc+glazura. Ani jednej wpadki:) wszystko w całości, szybko, sprawniei oczywiście o wiele, wiele taniej. Kupowałam z Centrum - Handlowo Dystrybucyjne RT - PROJEKT Sp. z o.o. W-wa, rtveuroagd, łazienkowania.com, cento.pl. Wszyscy godni polecenia. Była jedna reklamacja, z którą też nie było żadnego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RK1719508166 16.04.2012 15:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 (edytowane) Ditto - ja ostatnio przerabiałem temat płytek. Namiary miałem od kolegi z pracy - w moim przypadku wyszło 15% taniej od NAJTAŃSZEJ oferty z Krakowa. Termin realizacji również - tydzień z hakiem; sklepy krakowskie mówiły o dwóch wzwyż. Choć bywa różnie - aparat (lustrzankę) opłacalo mi się kupić w Euro RTV z odbiorem osobistym - co ciekawe, wyszło taniej niż za oceanem. co do płytek - niestety nie było wyjścia i nie kupiłem lokalnie - opłacało się pojechać do Opoczna i odebrać osobiście - tym bardziej że miałem trase zaplanowaną w tym kierunku - lokalnie nikt nie był wstanie choćby zbliżyć się do cen w jakich dokonałem zakupu sprzęt AGD RTV do domu już mam - odebrałem w ubiegłym tygodniu - testować będę wszystko za ok 1-2 bo koncem czerwca najprawdopodobniej przeprowadzka TV kupiłem lokalnie w cenie jak w Rzeszowie z MM - gdy odbierałem właściciel firmy powiedział że gdybym tydzien wcześniej przyszedł po AGD też by mi ceny ktore mnie interesowaly zaofertowal tylko była podwyzka u producenta , ten co mi sprzedał miał sprzęt jeszcze z wcześneijszej dostawy 4 z 5 szt ... 5 element gdy przyjechał - potwierdził że była podwyżka i nic na nim nie zarobił Edytowane 16 Kwietnia 2012 przez R&K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Amoniaq 27.04.2012 12:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 Mam drugie mieszkanie i drugi raz nabywam cały sprzęt przez net. Ale najpierw robię rozeznanie w interesujących mnie modelach, potem idę do sklepu stacjonarnego zobaczyć sprzęt. Zwykle się okazuje, że sprzedawca niestety wie o danym sprzęcie mniej ode mnie. Szczególnie w MediaMarkt, gdzie ostatnio sprzedawca tak mi wciskał swój towar, że jak byłam niezdecydowana to wciskał mi swój prywatny adres mailowy i tel. Generalnie na samej pralce i suszarce kupując przez internet udało mi się zaoszczędzić 350 zł. Do tego miałam 5 letnią gwarancję gratis. Dodatkowo, nieraz jak się dzwoni do sklepu internetowego, mówi się, że chce się to i to i jeszcze tamto, to idzie wynegocjować jeszcze rabat albo jakiś bonusik. Tak jak poprzednik kupuję większość sprzętu w sieci i nie martwię się, bo właśnie jest gwarancja zwrotu i nie spotkałam się jeszcze z jakimiś problemem specjalnym (oby tak dalej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
The_Cat 24.06.2012 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2012 Czy ktoś się orientuje i może robił takie rozeznanie - które sklepy oferują wnoszenie AGD to mieszkania? Wiem, że na pewno Oleole.pl i tam zamierzam zrobić zakupy (mimo, że nie mają najtaniej, ale ja nie planuję wnosić sprzętu na plecach ani męża do tego zaprzęgać) bo wnoszą bez dodatkowych opłat (albo te opłaty zawierają się w cenie towaru ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
popey111 25.06.2012 05:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2012 Czy ktoś się orientuje i może robił takie rozeznanie - które sklepy oferują wnoszenie AGD to mieszkania? Wiem, że na pewno Oleole.pl i tam zamierzam zrobić zakupy (mimo, że nie mają najtaniej, ale ja nie planuję wnosić sprzętu na plecach ani męża do tego zaprzęgać) bo wnoszą bez dodatkowych opłat (albo te opłaty zawierają się w cenie towaru ). Poklikaj troszkę a na pewno znajdziesz Ale nie sądzę żebyś dużo zaoszczędziła Czasem dla 200 zł szkoda zachodu. Wiele sklepów oferuje wniesienie towaru ale na "swoim" terenie. Napisz co wybrałaś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.