Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

mAgnes

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 620
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

The_Cat: mi EURO zawsze znosiło sprzęt do mdomu, a kupiłem u nich niemal cały sprzęt AGD trafiając na promocje. Minusem jest to, że nie wszystkie modele ze swoich sklepów stacjonarnych mają w sklepie internetowym
Ciężko mieć zabytki na magazynie (na szczęście ) :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

watek o agd/rtv (raczej wiekszym) a tu taka brzydka reklama sklepu ze sztuccami... :/ efekt chyba przeciwny od zamierzonego (przez 1postowca) zostanie odnotowany :)

 

a wracajac do tematu zakupow przez internet - jak najbardziej za. Ale preferuje odbior osobisty w jakims niedalekim punkcie, niz kurierska paka. Przy kurierze nie ma czasu na testy, obejrzec mozna z zewnatrz czy nie rysniete/pukniete/wgniecione i wszystko.

 

Kupujac lodowke (cena byla uzgodniona porownywalna do oferty z neta), model w sklepie 1szym mial w zamrazalniku rozerwana izolacje rurek chlodzacych.

sprawdzenie stanu w innych sklepach sieci, przejazd do II lokalizacji, kontrola i bierzemy. Fakturowo sprzedal nam 1szy sklep, wszystko zalatwial sprzedawca I.

 

trochę pozniej kupujac tv plazme przez net z odbiorem osobistym, udalem sie do punktu, odpalilismy tv - zrobilem test na wypalona matryce i jak sie okazalo ten 1szy z brzegu (zapakowany jeszcze fabrycznie) mial przepalone kilka piksli. Rozmowa ze sprzedawca, potwierdzenie z centrali (nie chcial otwierac drugiego.. na co byla krotka pilka, albo dostane taki bez wad albo rezygnuje - platnosc przy odbiorze dopiero) i poszlo. Drugi egzemplarz okazal sie bardzo ok, klient zadowolony, sklep chyba ostatecznie tez. Rozumiem sprzedawce, ze wolal sie upewnic w centrali, niz otwierac kolejne sztuki na slowo klienta. :) Owszem, wyprawa po odbior zabiera czas, ale dzieki temu nie kupilem towaru, ktory musialbym po 1szym odpaleniu w domu odwozic i wymieniac...

 

wiec z moich doswiadczen: albo internet z odbiorem osobistym, albo internet jako dzwignia do zrownania ceny - popieram przedmowcow, wiele sklepow na takie argumenty przystaje i oferuje cena taka sama jak z neta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
The_Cat: mi EURO zawsze znosiło sprzęt do mdomu, a kupiłem u nich niemal cały sprzęt AGD trafiając na promocje. Minusem jest to, że nie wszystkie modele ze swoich sklepów stacjonarnych mają w sklepie internetowym

 

Oleole i Euro to (prawie) to samo - sam się zdziwiłem, kiedy lodówka z Oleole przyjechała transportem Euro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...
  • 6 months później...
  • 4 weeks później...
Kupuję większość sprzętów AGD przez internet. Najpierw je po prostu oglądam w sklepie, pytam o opinie sprzedawców. a później już o wiele taniej można znaleźć ten sam produkt w necie, fajna sprawa. Można sporo zaoszczędzić :) Polecam, zawiodłem się raz, odkurzacz był uszkodzony, ale w ciągu 2 tygodni przysłali nowy. Więc nie zrezygnowałem z zakupów przez internet.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months później...

Witam Was,

 

Co do zakupów sprzętu AGD, jeśli ktoś mieszka w większym mieście, zdecydowanie polecam markety, w któych można obejrzeć urządzenia, pogadać ze sprzedawcą(ale to trzeba umieć, by nie dać się nabrać na sztuczki) i przy okazji dogadać się na temat tańszej dostawy (uwierzcie, że nawet w największych sieciówkach można coś ponegocjować). Warto się też zastanowić, jaka forma zakupu jest dla nas lepsza, gdy kupiony towar chcemy reklamować. Czy jest to gwarancja typu door to door, czy inna forma. Mniejszy sprzęt AGD zawsze kupuję sam, przywożę go do domu, a gdy jest z nim coś nie tak, jeszcze tego samego dnia zamieniam na inny. To jest na pewno lepsze rozwiązanie, niż czekać ok 2 tygodni na nową partię. Niestety, rozwiązanie trochę droższe. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Co sądzicie o takim rozwiązaniu:

Zakup sprzętu w media exert (małe miasto)- powiedzieli, że jeśli czegoś nie mają na stanie, to sprowadzą. Przy sporym zakupie (sprzęt do całego domu) transport (20 km) jest gratis i dodatkowo dają upust na cały sprzęt. Przy zakupach przez internet zniechęca mnie fakt, iż w razie jakiejś usterki (nie jestem w stanie sprawdzić wszystkiego przy kurierze- pralka, lodówka, płyta, piekarnik, tv, zmywarka, okap...) muszę czekać nawet 2 tyg na nawy sprzęt...

Pozdrawiam

Gosia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month później...
Ja mam niemiłe doświadczenia ze sklepem firmowym CIARKO - już ktoś na 12 stronie wątku poruszał ten temat, zamówiłam okap, przesyłka dotarła, wszystko w porządku, tyle że okapu nie widziałam wcześniej na żywo i gabarytowo okazał się totalnie do niczego, był poprostu za wielki, zadzwoniłam i przepraszającym tonem powiedziałam jak wygląda sytuacja, oczywiście liczyłam się z poniesieniem kosztów przesyłki za zwrot. Pan od początku był z lekka niezadowolony że zwracam towar ale trudno, takie moje prawo. Potem było już tylko gorzej, b. nieuprzejmy, od pierwszego telefonu straszył że może z okapem coś być nie tak, że poniosę dodatkowe koszty np. pianki w którą był zawinięty okap, żenada, że pieniądze może i zwrócą ale nie wczesniej niż za dwa tygodnie jak rozliczą się z kurierem. Zdenerwowana zadzwoniłam do ciarko z informacją jak sprawa wygląda a tam mi powiedziano że sklep prowadzi osobny podmiot i nie mają na nic wpływu a zakupiłam towar przez stronę Ciarko !!! Pewnie kupię okap ciarko ale w innym sklepie. Generalnie nie mam uwag co do przesyłki, szybka, dobrze zapakowana jednak gdy coś się dzieje robi się b. nieprzyjemny problem. A przeciez można było powiedzieć, "zwrot ? trudno, moze zaproponujemy coś co państwu odpowiada gabarytowo". Ciarko się reklamuje jako producent okapów na Europę, może i na Europę ale poziom obsługi sklepu nie przeracza granic przysłowiowej Koziej Wólki. A tak sie cieszyłam że kupię dobry produkt w dobrej cenie i w dodatku polski ! a tu takie rozczarowanie. Ostatecznie zwrócono pieniądze (wcześniej niż za dwa tygopdnie) potrącając sobie dodatkowo 4 zł za piankę, niby wszystko się dobrze skończyło ale swąd został.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...
  • 2 months później...
który jest solidny tzn. realizuje dostawy szybko i bez pomyłek? A ktory jest

najtańszy??

 

Ja bardzo często zakupy robię [TU BYŁA REKLAMA]- czemu? Niskie ceny, fajna obsługa, często pomagają nawet jeśli nie muszą (np przesłali mi aktualizację do dekodera, bo nie mogłem znaleźć, a faktycznie była dostępna w sieci) i bardzo fajna sprawa - punkty lojalnościowe - za zakupy dostaję pkt a potem wymieniam je na towar :) I to nie, że 1 pkt za 1 000zł , nie, rozsądnie. Za kilka zakupów, dostałem tyle punktów, że wystarczyło mi na porządny aparat :)

Edytowane przez Elfir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale się uśmiałam, dokładnie tak miałam w mediamarkt, ostatecznie kupiłam też w internecie, ale staram się nie wykorzystywać sklepów stacjonarnych tylko i wyłącznie do oglądania czegoś co chcę kupić w internecie, jakoś czuję że to nie fair, natomiast jak spotykam się z taką żenującą obsługą to dla zasady nie kupię tam

 

Mam drugie mieszkanie i drugi raz nabywam cały sprzęt przez net. Ale najpierw robię rozeznanie w interesujących mnie modelach, potem idę do sklepu stacjonarnego zobaczyć sprzęt. Zwykle się okazuje, że sprzedawca niestety wie o danym sprzęcie mniej ode mnie. Szczególnie w MediaMarkt, gdzie ostatnio sprzedawca tak mi wciskał swój towar, że jak byłam niezdecydowana to wciskał mi swój prywatny adres mailowy i tel. Generalnie na samej pralce i suszarce kupując przez internet udało mi się zaoszczędzić 350 zł. Do tego miałam 5 letnią gwarancję gratis. Dodatkowo, nieraz jak się dzwoni do sklepu internetowego, mówi się, że chce się to i to i jeszcze tamto, to idzie wynegocjować jeszcze rabat albo jakiś bonusik. Tak jak poprzednik kupuję większość sprzętu w sieci i nie martwię się, bo właśnie jest gwarancja zwrotu i nie spotkałam się jeszcze z jakimiś problemem specjalnym (oby tak dalej)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months później...
Witam

Jak jest ze sprawdzeniem stanu sprzętu RTV czy AGD kupionego przez internet?

Chce zamówić telewizor ale nie wiem co mam zrobić żeby w razie uszokdzenia matrycy itp nie mieć kłopotów z reklamacją,wystarczy po prostu otworzyć paczkę przy kurierze i bedzie dobrze?

 

Dokładnie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wszystkie sprzęty do domu zamawiam przez internet, no może wszystkie :D, zazwyczaj sklep sam informuje żeby sprawdzić przy kurierze czy wszystko jest ok. Przynajmniej tak miałem przy wszystkich sprzętach a zamawiałem w róznych miejsach oleole, morele,euro. Wszystko jak do tej pory było ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...