borgus 05.01.2012 09:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Witam,miesiąc po użytkowaniu wanny akrylowej cersanit virgo pojwiły się dwa niewielkie pęknięcia w części na plecy przy dnie wanny, w prawym i lewym rogu. Zareklamowałem wannę w cersanicie i wczoraj był serwisant który odrzucił reklamację twierdząc że oni uszkodzeń mechanicznych nie uwględniają i że wanna mogła zostać upuszczona przez co mogło powstać wewnętrzne pęknięcie które nie koniecznie musiało być widoczne na zewnątrz i w trakcie użytkowania wanny, mogły przez to powstać teraz takie pęknięcia. Czy ktoś reklamował wanny akrylowe w cersanicie i mógłby podzielić się swoimi przejściami, czy wam uwzględniali reklamacje przy pęknięciach akrylu. Co mogę teraz zrobić, czy się odwoływać, bo przecież jak się teraz zastanowić nad tym to przecież jaką ja mam pewność że wanna nie została uszkodzona już w fabryce albo w drodze z fabryki do sklepów czy magazynów, ja odbierając wanne żadnych uszkodzeń nie widziałem, wanna była w porządku a pęknięcia pojawiły się po miesiącu użytkowania i wygląda to tak jakby ta część na plecy była jakaś cienka i przy opieraniu się pod wpływem nacisku popękało w rogach. Co radzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.