Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jak sprawdzić kwalifikacje montażysty?

Recommended Posts

Często to pytanie pada w rozmowach telefonicznych w Zrzeszeniu. Najczęsciej odpowiadamy, że najlepiej, kiedy zbierze się opinie od dotychczasowych klientów takiego montażysty. Mistrzowie Montażu poddawani są natomiast sprawdzianowi wiedzy, opartej na znajomości Instrukcji Montażowej ITB. Teraz ten test wiedzy dostępny jest dla wszystkich na stronie Zrzeszenia.

Jak go wykorzystać? A oto zdarzyło się, że jeden z klientów przed przystąpieniem montażysty do pracy posadził go przed laptopem i kazał rozwiązać ten test.. Fachowcowi na szczęście udało się odpowiedzieć poprawnie na większość pytań.. :-)

A co by było gdyby nie odpowiedział? Wymiana fachowca? :rolleyes: Polecam, bo to dobry sprawdzian, a laik na pewno go nie przejdzie - chociaż zawsze warto spróbować.

• Odpowiedzi 42
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Noooooooooo ja jestem laikiem, a jednak czuję się świetnie :):) Przecież to quiz z rodzaju "Bravo Girl" :)

A to mój wynik :

Nie martw się. Twoje umiejętności praktyczne montażu okien są zapewne wyższe niż wiedza teoretyczna. Nie lekceważ tej kwestii, bo tylko znając podstawy teoretyczne poprawnego montażu, rozwiążesz każdy problem, z jakim przyjdzie Ci się zmierzyć w pracy zawodowej. Aby posiadać zasób wiedzy godny fachowca, przeczytaj Wytyczne Montażu zawarte w Poradniku „Jak montować ciepłe okna?”. Możesz także obejrzeć pokaz montażu okien „na żywo” na najbliższych Warsztatach Montażowych."

Kiepskie nawet jako reklama.

Test b.łatwy.Nie jestem montażystą,nie jestem z branzy budowlanej,a z marszu uzyskałem 15/20.