Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Reklamacja


mnowak355

Recommended Posts

Witam

Mam problem ponieważ drzwi zewnętrzne które kupiłem z montażem są wadliwe. Zadzwoniłem do firmy sprzedającej i umówiłem się na oględziny serwisanta. Chciałbym zapytać czy z takiej wizyty powinna być sporządzona jakaś notatka, czy jest to obowiązek osoby która będzie dokonywała oględzin i czy powinno tam być napisane co stwierdza serwisant.

Proszę o info czy mieliście podobne sytuacje i co w takim momencie się robi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...