Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 5,3k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Alfy mają jedno - duszę....

 

No, kolega miał alfę i też się można było przy niej udusić. Kopciła na potęgę:D. Wcisnął ją jakiemuś małolatowi i się cieszył jak dziecko jak jakiekolwiek pieniądze za nią zobaczył. Po tygodniu stała u mechanika... przez dobry miesiąc:D. Później widziałem ją tam jeszcze kilka razy. Przebieg miała dobry, więcej stała niż jeździła;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo tak ma być, fura musi stać u mechanika, najlepiej autoryzowanego a jak postoi to na złom, człowiek wtedy poleci kupić drugi, i nie tylko alfa ma w dupie trwałość ale wszyscy samochodziarze, zrobić autko które zrobi milion bez zaglądania każdy koncern potrafi, tylko po co, gdzie zarobek?

to tak działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo tak ma być, fura musi stać u mechanika, najlepiej autoryzowanego a jak postoi to na złom, człowiek wtedy poleci kupić drugi, i nie tylko alfa ma w dupie trwałość ale wszyscy samochodziarze, zrobić autko które zrobi milion bez zaglądania każdy koncern potrafi, tylko po co, gdzie zarobek?

to tak działa

 

Smutne ale prawdziwe:(. Dobre samochody skończyły się na 124:( Na dobrym kacu jak nasikałeś do baku to się nawet nie skrzywił i jechał:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też ponawiam pytanie o zamarzanie reku, czy zabezpieczeniem przed zamarznięciem jest automatyczne przestawienie na tryb awaryjny i praca na max obrotach ( tak jest u mnie gdy temp nawiewu spada poniżej 15 stopni ) Teraz mam na wywiewie 26 ( mam dodatkową czerpnię przy kominku ) a na nawiewie ledwie 16 stopni ( na dworze - 20 ) Czy może w takie mrozy wyłączać reku, albo załączać tylko okresowo ?, na ustawieniach np. nawiew 30 % wywiew 45 % szybko temp spada poniżej 15 stopni i reku przechodzi w tryb awaryjny. Pozdrowienia i cieplejszych dni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liwko, przy tych mrozach zapewne dalej Twój reku chodzi bez żadnych problemów, prawda? Nie jest w trybie p-zamrożeniowym, a wydajność obu wentyli jest cały czas równa?

Od razu skomentuję Twój post, że jest to co najmniej dziwne, bowiem u większości użytkowników bez GWC, reku chodzi od ponad tygodnia w trybie rozmrażania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liwko, przy tych mrozach zapewne dalej Twój reku chodzi bez żadnych problemów, prawda? Nie jest w trybie p-zamrożeniowym, a wydajność obu wentyli jest cały czas równa?

Od razu skomentuję Twój post, że jest to co najmniej dziwne, bowiem u większości użytkowników bez GWC, reku chodzi od ponad tygodnia w trybie rozmrażania.

 

Nie mam zielonego pojęcia. W domu mam świeże powietrze, niskie rachunki i to mnie cieszy. Wiem jedno, jeżeli reku potrzebuje GWC podczas mrozu do poprawnej pracy to o dupę taki reku rozbić. Zdecydowanie lepiej zrobić sam GWC i się nie przejmować kilkudziesięcioma watami.

Reku kupujemy dla oszczędności-nie możemy oszczędzać podczas mrozów jak nie mamy GWC-paranoja!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A 159 to Alfa Romeo 159 z silnikiem 3,2 ti Q4-boska :)

Boska to ona by była gdyby jej nie robili w Pomigliano d'Arco. Sorry za OT, ale byłem kiedyś w tej fabryce a w ostatnim roku dość głośno było o niej w kontekście pracowników sabotujących własny zakład pracy - sprawa oparła się o ichni Sąd Pracy.

Też kiedyś miałem Alfę, ale 155 1.8 TS. Fajnie szła, ale szczęśliwy byłem jak się jej pozbyłem :)

Edytowane przez HAL9000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie z Saabem coż za fantastyczny samochod

co tydzien w serwisie z pierdołą

20 litrow benzyny na 100 km bez rakietowych osiągów

serwis 70 km od miejsca zamieszkania

rachunki jak za mercedesa a na pewno drozej jak w audi

 

sprzedałem za 20 % ceny zakupu nigdy więcej nawet jak by był ze zlota to do Arturro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem usłyszałem zwiększony hałas wentylacji, choć przepływ jest teraz tylko na 70 m3/h. Rzut oka na wyświetlacz Brinka: ciśnienie nawiewu wzrosło z 15-20 Pa aż do 95 Pa.

Powodem była zaśnieżona czerpnia po zawiejach.

Edytowane przez budowlany_laik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W innym temacie toczymy bój o to, czy kanały nawiewne przy ciągle pracującej wentylacji mogą się od czegoś brudzić, a jeżeli tak to od czego. Pisano o kurzu, wilgoci i grzybach. Moim zdaniem nie ma na to szans, no ale mogę się mylić.

Czy ktoś ma WM pracującą (praca ciągła) już około 10 lat i może coś na ten temat powiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z oszronioną drobną siatką czerpni pojawił się po raz trzeci. Załączam zdjęcie. Wątpię czy poprzednio była zaśnieżona czy po prostu - jak na zdjęciu - oszroniona (prawdopodobnie jest to jednak szadź, a nie szron).

Czy ktoś tak ma również? Co robić?

 

Centrala pracuje wtedy głośniej, opór nawiewu rośnie z 15 Pa do 80-95 Pa (odczyt z wyświetlacza Brinka).

czerpnia_zima.jpg

Edytowane przez budowlany_laik
szadź, a nie szron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrzutnię mam na dachu w formie kominka Vilpe. Na zdjęciu powyżej jest czerpnia.

 

Rano była mgła. Mieszkam na zadupiu na samej górce osiedla. Siatkę na ogrodzeniu tymczasowym też mam całą w szadzi. Może to czysto przyrodnicze powody spowodowały ten stan na czerpni.

Edytowane przez budowlany_laik
nie szron, a szadź
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...