amalfi 26.04.2012 13:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 Jeszcze odnośnie zadania nr 4. W odpowiedziach pisze, że pchła nie jest ofiarą. Jak nie jest? Nic z tego nie rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 26.04.2012 18:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 (edytowane) moje dziecko odpowiedziało - A. Dlatego, że między żukiem a myszą musi być pchła a tylko A ma "przerwę (II IV) :, reszta odpowiedzi jest po kolei (I II, III IV itd). Czyli zagadka logiczna. A pchła je i jest jedzona niewątpliwie Edytowane 26 Kwietnia 2012 przez EZS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 26.04.2012 18:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 Są chyba dwie grupy testów. To tak na marginesie, gdyby ktoś patrzył na innych stronach. Ja spotkałam dwa różne zestawy odpowiedzi. Mnie zatanawia jedna rzecz. Tak dla siebie, bo bywam drobiazgowa. Skoro podali wn łańcuchu I jako domyślne i logicznie uzasadnione pożywienie myszy, to czemu nie podali V jako domyślnego zjadacza chrząszczy? Skąd wiadomo, że tych chrząszczy nic nie zjada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 26.04.2012 18:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 Tak sobie myślę o pewnej sprawie i ciekawa jestem opinii innych. Na jakimś forum kiedyś przeczytałam, że jak sie chce dobrze napisać testy, to trzeba sobie zalatwić zaświadczenie o dysleksji. I dzisiaj mi sie to przypomniało i zapytałam moją Młodą. Odpowiedziała, że sporo osób ma takie zaświadczenia i chodzą i się śmieją z reszty. A nawet otwarcie mówią, że mają załatwione. Zadzwoniłam do kolegi, który przepytał swojego syna i to samo. To obowiązuje również na maturze. Czyli po co moje dziecko się uczyło, po co startowało w konkursach dla dodatkowych punktów na świadectwie? I z maturą będzie tak samo? Dyslektycy tylko na studia pójdą, bo bezstresowo się dostaną? Powiem Wam, że się wq..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
EZS 26.04.2012 18:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 widzisz, sęk w tym, że oni nie podali też nr I . Własnie chrząszcz jakby był na miejscu drugim, potem pchła a najniżej mysz. Ale nawet nie wiem, czy jest sens to rozbierać, czy od razu potraktować logicznie i koniec (tak, jak to zrobiło dziecko). Mam wrażenie, że ona ma rację, choć nie wiem, czy jest to dobra odpowiedź... A dysleksja daje tylko dodatkowy czas na odpowiedzi. Żadnych innych przywilejów. Jak dziecko nie wie, to i czas nie pomoże, jak wie - to zdaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 26.04.2012 18:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2012 Dobra, moja też tak napisała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 09.05.2012 08:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 Egzaminowe kwiatki. http://deser.pl/deser/1,111858,11681366,Najlepsze_kwiatki_z_egzaminu_gimnazjalnego_2012___Zbyszko.html?fb_source=home_multiline&fb_ref=su Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.