Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Od kilku miesięcy bujam się, aby zakończyć wygasłą umowę z Orange. Z innymi operatorami nie mam doświadczenia jeśli chodzi o zakończenie umóChodzenie do punktów obsługi, a tam mówią, że musze przyjść następnego dnia, bo jakieś księgowanie sie musi odbyć. Potem niby wszystko ok, a okazuje się, że faktury nadal przychodzą. Znowu wizyta i znowu nic i tak w kółko. Macie jakieś doświadczenia w temacie?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/
Udostępnij na innych stronach

Od kilku miesięcy bujam się, aby zakończyć wygasłą umowę z Orange. Z innymi operatorami nie mam doświadczenia jeśli chodzi o zakończenie umóChodzenie do punktów obsługi, a tam mówią, że musze przyjść następnego dnia, bo jakieś księgowanie sie musi odbyć. Potem niby wszystko ok, a okazuje się, że faktury nadal przychodzą. Znowu wizyta i znowu nic i tak w kółko. Macie jakieś doświadczenia w temacie?

 

Moje doswiadczenie jest takie, ze ide do punktu obslugi ( w moim przypadku PLUS) , wypowiadam umowę i czekam do następnego (czy tam dwoch) okresu rozliczeniowego na wyłączenie numeru. Ale w miedzyczasie przychodzą faktury oraz dołączane są propozycje podpisania umowy, są też telefony od operatora z propozycjami.

Gdy już jest blisko wyłączenia zgadzam się w końcu na podpisanie umowy bo warunki robią sie naprawde korzystne.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5188580
Udostępnij na innych stronach

Mamy podobne - też Orange, ale podobnie było z TP (tu przeszli wszystkich), jakąś kablówką i Erą.

 

Przeczytaj dokładnie umowę w części dotyczącej jej rozwiązania. W naszym przypadku (jakieś 2-3 lata temu) teoretycznie "wystarczyło" wysłanie listem poleconym rozwiązania umowy. Dobre pół roku przysyłali faktury, oczywiście nie płaciliśmy ich. W końcu zaczęli przysyłać przez firmę windykacyjną :) wezwania do zapłaty. Tu ciekawostka - w firmie tej poinformowali mnie, że jeśli nie zapłacimy, to zwracają sprawę do Orange :D:D

 

Wyjaśnianie tego przez telefon to droga przez mękę - za każdym razem odbierał inny konsultant, któremu trzeba było opowiedzieć historię swojego życia od nowa. Każdy, powtarzam - KAŻDY obiecywał, z tym swoim profesjonalnym spokojem, pozytywne zakończenie sprawy ;-)

 

Koniec końców był taki, że jak się okazało, Orange był nam winien jakieś 30 zł które oddali wraz z przeprosinami na maila.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5188628
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wczoraj wysłałąm taki list z wydrukiem zapłaconyc rachunków. Ciekawe, co mi odpowiedzą. Raz też do mnie dzwoniła jakaś firma windykacyjna. Było to po tym, jak niby w salonie mnie poinformowano, że umowa rozwiązana i przetałam płacić rachunki. Potem okazało się, że jednak nie wygasła i musiałam uregulować. Najlepsze jest to, że raz powiedziałam, że telefon mi sie zepsuł (po 2 latach użytkowania). Jedynym efektem były wielkie oczy panienki z salonu i cisza. Żadnej propozycji, że wymienimy, zmienimy taryfę.... nic. No bo klient płacący, a nie dzwoniący to chyba najlepszy klient.

Myślę jeszcze, że jak znowu coś pójdzie nie tak, to napiszę do UOKiK, bo już mi naprawdę brakuje pomysłu. Chyba trzeba by sie sądzić.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5188786
Udostępnij na innych stronach

Acha. Jeszcze myślę o zakończeniu współpracy z TPSA (podobno to ta sama firma). Mam pakiet z telewizją, którą cieszyłam się przez 3 miesiące, a potem sie zepsuło. No i nikogo to nie interesuje. Dzwonię na infolinię, zapewniają, że przyjdzie jakiś instalator i nie przychodzi. Ale dziadostwo.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5188791
Udostępnij na innych stronach

Myślę jeszcze, że jak znowu coś pójdzie nie tak, to napiszę do UOKiK, bo już mi naprawdę brakuje pomysłu. Chyba trzeba by sie sądzić.

 

po co? przejdź się do najbliższego rzecznika praw konsumenta...

 

czytałaś?

 

http://www.orange.pl/kid,4001204405,id,4000377687,title,Rozwiazanie-umowy,helparticle.html

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190099
Udostępnij na innych stronach

Acha. Jeszcze myślę o zakończeniu współpracy z TPSA (podobno to ta sama firma).

 

Największym akcjonariuszem Telekomunikacji Polskiej jest France Télécom, Telekomunikacja Polska jest właścicielem PTK Centertel Sp. z o.o., operatora telefonii komórkowej Orange

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190113
Udostępnij na innych stronach

Co do umowy, to ja wiem, ale to, co piszą na stronie, a rzeczywistość, to dwie różne sprawy.

 

rozmowy między klientem a TP są rejestrowane, śmiało możesz wystąpić o udostępnienie

w korespondencji oficjalnej stosuj listy polecone

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190125
Udostępnij na innych stronach

 

w związku z tym przeslij za potwierdzeniem list do centrali z wypowiedzeniem...

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190132
Udostępnij na innych stronach

rozmowy między klientem a TP są rejestrowane, śmiało możesz wystąpić o udostępnienie

w korespondencji oficjalnej stosuj listy polecone

 

Ja zawsze wysyłam polecone i z potwierdzeniem odbioru. Często również w dwóch egzemplarzach, aby mieć potwierdzenie treści.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190137
Udostępnij na innych stronach

czekajmy więc na odpowiedź...

 

Zobaczymy. Właśnie dziś dzwoniła koleżanka, która nie mogąc zrezygnować przeszła do innego operatora z numerem i wtedy ten nowy operator za nią załatwił. Ale mnie ten numer nie jest potrzebny.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190144
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...