amalfi 24.02.2012 21:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lutego 2012 Od kilku miesięcy bujam się, aby zakończyć wygasłą umowę z Orange. Z innymi operatorami nie mam doświadczenia jeśli chodzi o zakończenie umóChodzenie do punktów obsługi, a tam mówią, że musze przyjść następnego dnia, bo jakieś księgowanie sie musi odbyć. Potem niby wszystko ok, a okazuje się, że faktury nadal przychodzą. Znowu wizyta i znowu nic i tak w kółko. Macie jakieś doświadczenia w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
danielw 25.02.2012 07:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Od kilku miesięcy bujam się, aby zakończyć wygasłą umowę z Orange. Z innymi operatorami nie mam doświadczenia jeśli chodzi o zakończenie umóChodzenie do punktów obsługi, a tam mówią, że musze przyjść następnego dnia, bo jakieś księgowanie sie musi odbyć. Potem niby wszystko ok, a okazuje się, że faktury nadal przychodzą. Znowu wizyta i znowu nic i tak w kółko. Macie jakieś doświadczenia w temacie? Moje doswiadczenie jest takie, ze ide do punktu obslugi ( w moim przypadku PLUS) , wypowiadam umowę i czekam do następnego (czy tam dwoch) okresu rozliczeniowego na wyłączenie numeru. Ale w miedzyczasie przychodzą faktury oraz dołączane są propozycje podpisania umowy, są też telefony od operatora z propozycjami. Gdy już jest blisko wyłączenia zgadzam się w końcu na podpisanie umowy bo warunki robią sie naprawde korzystne. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5188580 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kasia Wojtek 25.02.2012 08:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Mamy podobne - też Orange, ale podobnie było z TP (tu przeszli wszystkich), jakąś kablówką i Erą. Przeczytaj dokładnie umowę w części dotyczącej jej rozwiązania. W naszym przypadku (jakieś 2-3 lata temu) teoretycznie "wystarczyło" wysłanie listem poleconym rozwiązania umowy. Dobre pół roku przysyłali faktury, oczywiście nie płaciliśmy ich. W końcu zaczęli przysyłać przez firmę windykacyjną wezwania do zapłaty. Tu ciekawostka - w firmie tej poinformowali mnie, że jeśli nie zapłacimy, to zwracają sprawę do Orange :D Wyjaśnianie tego przez telefon to droga przez mękę - za każdym razem odbierał inny konsultant, któremu trzeba było opowiedzieć historię swojego życia od nowa. Każdy, powtarzam - KAŻDY obiecywał, z tym swoim profesjonalnym spokojem, pozytywne zakończenie sprawy Koniec końców był taki, że jak się okazało, Orange był nam winien jakieś 30 zł które oddali wraz z przeprosinami na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5188628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 25.02.2012 10:30 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Właśnie wczoraj wysłałąm taki list z wydrukiem zapłaconyc rachunków. Ciekawe, co mi odpowiedzą. Raz też do mnie dzwoniła jakaś firma windykacyjna. Było to po tym, jak niby w salonie mnie poinformowano, że umowa rozwiązana i przetałam płacić rachunki. Potem okazało się, że jednak nie wygasła i musiałam uregulować. Najlepsze jest to, że raz powiedziałam, że telefon mi sie zepsuł (po 2 latach użytkowania). Jedynym efektem były wielkie oczy panienki z salonu i cisza. Żadnej propozycji, że wymienimy, zmienimy taryfę.... nic. No bo klient płacący, a nie dzwoniący to chyba najlepszy klient. Myślę jeszcze, że jak znowu coś pójdzie nie tak, to napiszę do UOKiK, bo już mi naprawdę brakuje pomysłu. Chyba trzeba by sie sądzić. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5188786 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 25.02.2012 10:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Acha. Jeszcze myślę o zakończeniu współpracy z TPSA (podobno to ta sama firma). Mam pakiet z telewizją, którą cieszyłam się przez 3 miesiące, a potem sie zepsuło. No i nikogo to nie interesuje. Dzwonię na infolinię, zapewniają, że przyjdzie jakiś instalator i nie przychodzi. Ale dziadostwo. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5188791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 25.02.2012 22:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Myślę jeszcze, że jak znowu coś pójdzie nie tak, to napiszę do UOKiK, bo już mi naprawdę brakuje pomysłu. Chyba trzeba by sie sądzić. po co? przejdź się do najbliższego rzecznika praw konsumenta... czytałaś? http://www.orange.pl/kid,4001204405,id,4000377687,title,Rozwiazanie-umowy,helparticle.html Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190099 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 25.02.2012 22:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Acha. Jeszcze myślę o zakończeniu współpracy z TPSA (podobno to ta sama firma). Największym akcjonariuszem Telekomunikacji Polskiej jest France Télécom, Telekomunikacja Polska jest właścicielem PTK Centertel Sp. z o.o., operatora telefonii komórkowej Orange Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190113 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 25.02.2012 22:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 No UOKiK to własnie urząd rzecznika. Co do umowy, to ja wiem, ale to, co piszą na stronie, a rzeczywistość, to dwie różne sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 25.02.2012 22:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 No UOKiK to własnie urząd rzecznika. blisko.. ale niezupełnie..tłumaczyć czy poczytasz? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190123 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 25.02.2012 22:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Znalazłam jeszcze coś takiego: http://di.com.pl/news/21308,0,Orange_Nie_utrudniamy_zrywania_umow_aktualizacja.html Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190124 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 25.02.2012 22:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Co do umowy, to ja wiem, ale to, co piszą na stronie, a rzeczywistość, to dwie różne sprawy. rozmowy między klientem a TP są rejestrowane, śmiało możesz wystąpić o udostępnienie w korespondencji oficjalnej stosuj listy polecone Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 25.02.2012 22:48 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 blisko.. ale niezupełnie..tłumaczyć czy poczytasz? Znam temat. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 25.02.2012 22:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Znalazłam jeszcze coś takiego: http://di.com.pl/news/21308,0,Orange_Nie_utrudniamy_zrywania_umow_aktualizacja.html w związku z tym przeslij za potwierdzeniem list do centrali z wypowiedzeniem... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190132 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 25.02.2012 22:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 rozmowy między klientem a TP są rejestrowane, śmiało możesz wystąpić o udostępnienie w korespondencji oficjalnej stosuj listy polecone Ja zawsze wysyłam polecone i z potwierdzeniem odbioru. Często również w dwóch egzemplarzach, aby mieć potwierdzenie treści. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 25.02.2012 22:51 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 w związku z tym przeslij za potwierdzeniem list do centrali z wypowiedzeniem... No przesłałam wczoraj. Zobaczymy, co odpiszą. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190138 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 25.02.2012 22:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Ja zawsze wysyłam polecone i z potwierdzeniem odbioru. Często również w dwóch egzemplarzach, aby mieć potwierdzenie treści. czekajmy więc na odpowiedź... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190139 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 25.02.2012 22:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 czekajmy więc na odpowiedź... Zobaczymy. Właśnie dziś dzwoniła koleżanka, która nie mogąc zrezygnować przeszła do innego operatora z numerem i wtedy ten nowy operator za nią załatwił. Ale mnie ten numer nie jest potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 25.02.2012 22:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 przecież ty możesz w dowolnym momencie zmienić operatora czy z numerem czy bez... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bluenet 25.02.2012 22:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 i wszystko za Ciebie załatwi... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190153 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
amalfi 25.02.2012 23:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Tak, ale ja już mam u innego operatora. Z tego korzystała córka, która zmieniła ma już inny numer i ten nie jest mi potrzebny. Już i tak mi sie rachunki mylą. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/#findComment-5190156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.