Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • 3 weeks później...
Otrzymałam odpowiedź, że bardzo wnikliwie analizują moją REKLAMACJĘ. To nie była reklamacja, tylko zerwanie umowy, a właściwie definitywne zakończenie wygasłej. Nie wiem, czy odpisywać, czy czekać, bo czas leci i pewnie za ten czas będę musiała jeszcze zapłacić. Ręce opadają.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/165954-zako%C5%84czenia-umowy-z-operatorem/page/2/#findComment-5236539
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...