piotrekm13 26.03.2012 16:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 WitamWłaśnie jestem w trakcie kupna używanego garażu. Sprzedający ma dostarczyc do notariusza wypis i wyrys z rejestru gruntów, ale chce żebym to ja pokrył koszty wydania tych dokumentów w Starostwie Powiatowym. Stąd pytanie jak to jest najczęściej załatwiane, czyli kto za to płaci. Wcześniej nie dogadaliśmy się w tej sprawie, i teraz jest dylemat jak się dogadać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/166964-wypis-i-wyrys-z-rejestru-grunt%C3%B3w-kto-p%C5%82aci/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aksamitka 26.03.2012 16:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 zwyczajowo za takie dokumenty płaci sprzedający, nie są to wielkie kwoty Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/166964-wypis-i-wyrys-z-rejestru-grunt%C3%B3w-kto-p%C5%82aci/#findComment-5252235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sebxyz 27.03.2012 19:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Witam.W Starostwie powiatowym, poza tym pani/pan zapyta przed wydaniem tych dokumentów kto Pan jest: wlaściciel czy kto. Tych dokumentów dowolnym ludziom się nie wydaje. W tym wypadku musi te dokumenty donieść aktualny wlaściciel nieruchomości.Pozdrawiam Sebxyz Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/166964-wypis-i-wyrys-z-rejestru-grunt%C3%B3w-kto-p%C5%82aci/#findComment-5254387 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.