piotrekm13 26.03.2012 16:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 WitamWłaśnie jestem w trakcie kupna używanego garażu. Sprzedający ma dostarczyc do notariusza wypis i wyrys z rejestru gruntów, ale chce żebym to ja pokrył koszty wydania tych dokumentów w Starostwie Powiatowym. Stąd pytanie jak to jest najczęściej załatwiane, czyli kto za to płaci. Wcześniej nie dogadaliśmy się w tej sprawie, i teraz jest dylemat jak się dogadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aksamitka 26.03.2012 16:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 zwyczajowo za takie dokumenty płaci sprzedający, nie są to wielkie kwoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sebxyz 27.03.2012 19:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Witam.W Starostwie powiatowym, poza tym pani/pan zapyta przed wydaniem tych dokumentów kto Pan jest: wlaściciel czy kto. Tych dokumentów dowolnym ludziom się nie wydaje. W tym wypadku musi te dokumenty donieść aktualny wlaściciel nieruchomości.Pozdrawiam Sebxyz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.