spedds 13.05.2012 14:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 (edytowane) Witam.Chciałbym wygładzić ściany w pokoju gdzie są tynki cem-wap.Mógłby mi ktoś powiedzieć jakiej gładzi użyć, i ile warstw nałożyć itp? Edytowane 13 Maja 2012 przez spedds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
darkob 13.05.2012 18:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 Napisz czy są to nowe tynki ?czy stare malowane?Ja zaczynam równać teraz nowe tynki CW i tam gdzie były duże nierówności użyłem Rotband a na pozostałe ściany na próbe cekol C45,Nida Start i Acryl putz start. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
spedds 14.05.2012 13:32 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 Tynki mają 2 lata są malowane farbą. Chciałbym przelecieć jakąś gladzią tylko nie wiem jaką (gipsową czy szpachlową) nie znam się zbytnio na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dal1719503391 14.05.2012 20:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 w miarę tani megaron francuzzz można klaść mokre na mokre , jak speeds napisał można podrównać ale to zależy jakie si ema wymagania! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawko_ 16.05.2012 11:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2012 a ja slyszałem, ze wykonywanie gładzi gipsowych na tynkach c-w mija się z celem, i zaburza mikroklimat panujący w pomieszczeniu, decydujemy się albo na gips albo na c-w, gładź to zbędny koszt. Na rynku są tynki gipsowe, które twardością, wytrzymałością na uszkodzenia nie różnią się od c-w. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania