awieuro 31.05.2012 18:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 WitamNadszedł czas na rzecz której jeszcze nie robiłem. Mało tego nigdy nie kryłem gontem, a tu montaż okna w istniejącym dachu. Poradzicie proszę na co zwrócić szczególną uwagę, co trzeba wiedzieć, jak to poskładać do kupy...Każda wskazówka będzie bardzo cenna.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej Wilhelmi 31.05.2012 21:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2012 W przypadku gdy piszesz o goncie bitumicznym to może być dość trudna sprawa w przypadku gdy się dobrze zwulkanizował. Sprawdź czy istnieje możliwość dokupienia takiego samego gontu bo może okazać się konieczna. 500,00 za montaż 1 szt. nie będzie za dużo. Natomiast w przypadku drewnianego nie mam żadnego doświadczenia. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
awieuro 01.06.2012 04:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 Mowa o goncie bitumicznym. Okien jest kilka w dwóch wymiarach. Zastanawiam się co w przypadku gdy miedzy krokwiami jest 80 cm a okno ma 66cm. Zdałoby się wymiany zamontować, bo przecież na dechach nie położę ramy, czy wzmocnienie z łaty pod deskami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania