pyzia 30.03.2004 10:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Drodzy Forumowicze Dałam firmie Mirolet miesiąc szansy na odrobienie moich strat moralnych, ale ponieważ tej szansy nie wykorzystali - z czystym sumieniem opisuję jak było aby Was przestrzec przed wyjątkowo nieprofesjonalną firmą sprzedającą wyjątkowo ładne okna ! Wybraliśmy tę właśnie firmę bo jej przedstawiciele pojawili się niespodziewanie na naszej działce i zaproponowali niewiążące przedstawienie oferty na podstawie pierwszego (gratisowego) pomiaru. W międzyczasie byliśmy w ich salonie w Poznaniu i mieliśmy okazję same okna obejrzeć. Spodobała nam się ich estetyka i podobało nam się podejście przedstawicieli do nas - klientów. Proces decyzyjny trwał długo, ale ostatecznie wybraliśmy tę firmę i po długich negocjacjach z szefostwem spisaliśmy umowę. Zależało nam na fakturze w 2003 roku więc wpłaciliśmy 51% ceny - 8300 PLN. Było to na początku listopada. W połowie grudnia zaniepokoiliśmy się brakiem umówionej faktury. Po dwóch telefonach i wizycie w salonie fakturę otrzymaliśmy (z datą 31.12.2003). Spisując umowę mówiliśmy o terminie luty/marzec (mąż) marzec/kwiecień (ja) - ostatecznie wpisaliśmy marzec a co do szczegółowej daty mieliśmy sie dogadać. Od lutego mąż dogadywał się z "szefową"*, która mówiąc kolokwialnie już trochę ściemniała, ale termin koniec lutego bez doprecyzowania został wstępnie ustalony... Potem ustaliliśmy poczatek marca... Potem IIga połowa marca... Potem do końca marca... Latest deadline: przed świętami wielkanocnymi Ile rozmów telefonicznych odbyliśmy - szkoda słów! Profesjonalizm "szefowej" niech oddadzą przykładowe odpowiedzi na prośby mojego męża aby terminy proponowane w kolejnych rozmowach przysłała mu faksem na piśmie: "Pan mnie obraża żądając takich pism" , "Po co to panu?" etc. Przechodziliśmy "zagubienie komórki" szefowej, szefa, brak samochodówdo transportu, niedobór montażystów itd itp Firma z tego co wiem jest rodzinna i działa od dobrych kilku lat, jej aktualnie nieprofesjonalne podejście do klienta mogę sobie tylko wytłumaczyć tym, że starzy właściciele nie przewidzieli, że ich następcy zupełnie nie radzą sobie z tematem! Z taką arogancją i bezczelnością ze strony "szefowej" z rodzinnej łaski jeszcze sie nie spotkaliśmy a jako doświadczeni inwestorzy przerobiliśmy ich juz całą kupę! Przedstawiciele są mili i przepraszający w przeciwieństwie do "szefowej", ale chyba sami mają już dość. Jeden właśnie podziękował za pracę! Reasumując - Strzeżcie się firmy Mirolet (kilka siedzib w Polsce o ile się nie mylę) jak ognia!!! Profile Salamander wykorzystują również inne firmy. W pobliżu Poznania - jest na przykład firma w Buku. Mogę zaryzykować stwierdzenie, że znają się na biznesie o niebo lepiej... * cudzysłów użyty celowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Maniek35 30.03.2004 10:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Qrde! Aż się zarejestrowałem! A ja chciałem wejść w tą firmę. Czy są tu inne osoby z Poznania, które maiły podobne jazdy? To jakie inne firmy polecacie (nie musi być Salamander)? Koniecznie "złoty dąb", bo podoba się żonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pyzia 30.03.2004 11:23 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Sprawdzę w domu namiary na firmę z Buku i jutro podam (jak znajdę). Oni mają też Salamandra i też złoty dąb. Tylko podejście inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Karol N. 30.03.2004 13:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Maniek35 napisał: Qrde! Aż się zarejestrowałem! A ja chciałem wejść w tą firmę. Czy są tu inne osoby z Poznania, które maiły podobne jazdy? To jakie inne firmy polecacie (nie musi być Salamander)? Koniecznie "złoty dąb", bo podoba się żonie? Moge odszukac jezeli chcesz namiary na firme ze Swiebodzina produkujacej na profilach Salamander (120 km od Poznania). Co prawda nie zamawialem u nich okien ale pomogli mi prawie bezinteresownie doprowadzic moje okna do porzadku, ktore nieszczesliwie zamowilem u producenta oszusta. Karol N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Maniek35 30.03.2004 14:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Poproszę o namiary na dobre firmy. Poproszę na priva jeśli nie chcesz podać nazwy na tego trefnego producenta. Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bio 30.03.2004 14:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Pyzia! Smutne to co piszesz,bo chociaz za darmo trudno sie pracuje-pieniądze (zaliczka) wydane,ale umowa to swieta rzecz.Jeszcze kilka takich postów i firma przestanie istnieć.Jest niestety druga strona medalu tzn.niemili klienci (nie piję wcale do Ciebie).Sprawa sprzed tygodnia.Usuwam klientowi usterkę w kotle.Gwarancja skonczyła się 5 lat temu.Gratis.Na drugi dzień klient z pretensjami,że spaw został połozony nie tak jak on to sobie wyobrażał. Taka firma dawno nie powinna istnieć -wydzierał się przy pracownikach.Ja zrobiłem mu to za darmo,inaczej tego spawu nie szło zrobić.A jaka wdzięczność.Do dzisiaj jak o tym pomyslę,to złość mnie bierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
benita72 30.03.2004 15:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Bio, a dlaczego za darmo, skoro już po gwarancji? Tak z czystej ciekawości pytam, bo jeszcze mi się w życiu nie zdarzyło, żeby ktoś zrobił coś za darmo, kiedy należała się kasa. Coś mi tu nie pasi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pyzia 30.03.2004 15:24 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Wiele rzeczy rozumiem (takich jak długa zima), ale jeśli dostawca zalega z terminem to według stanadrdów przyjętych w firmach, dla których ja pracowałam (3 wielkie korporacje) to wykonawca powinien sam z siebie i zwykłej przyzwoitości (lub jak kto woli profesjonalizmu) dzwonić i przepraszać, powinien proponować coś w zamian. A tymczasem czuję się jak za komuny - firma robi mi łaskę!!! Oburzają się częstymi telefonami - denerwujemy ich domagając sie trzymania ustalonego terminu ??? Trzymją moją niemałą kasę od 5ciu miesięcy!!! Nie wykazują najmniejszej skruchy! I żeby to była firma Krzak z produktami za 5 zł... A to jest firma z oknami-mercedesami? Jak dla mnie to skandal! Rozmawiałam już z prawnikiem firmowym i moje następne kroki będą bardziej radykalne. O najnowszych wydarzeniach będę rzetelnie informować. Trochę źle trafili - nie należę do osób pokornie robionych w konia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czmirek 30.03.2004 15:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 benita72 napisał: Bio, a dlaczego za darmo, skoro już po gwarancji? Tak z czystej ciekawości pytam, bo jeszcze mi się w życiu nie zdarzyło, żeby ktoś zrobił coś za darmo, kiedy należała się kasa. Coś mi tu nie pasi. byc moze nie widzialas fachowca w pracy jeszcze tacy istnieja jak widac. jadac do klienta sprzed 4-5 lat na regulacje okien ( regulacja okien nie podlega gwarancji ) klient zadowolony ze ktos przyjechal bez ociagania stawia kawe opowiada co sie dzialo od ostatniej wizyty i takie tam ble ble ble i jak myslisz ze mozna brac pieniadze za durna regulacje ja nie mam sumienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
benita72 30.03.2004 16:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Czmirek, a z czego żyjesz? Odbijasz sobie na innych klientach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
czmirek 30.03.2004 16:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 benita72 napisał: Czmirek, a z czego żyjesz? Odbijasz sobie na innych klientach? nie, nie odbijam sobie na innych klientach cennik jest jaki jest i nie moge sprzedawac drozej jak w cenniku do tego dochodzi montaz w cenach ogolnie przyjetych i akceptowanych na rynku. a wiec marza + montaż = zysk. a czasami ta robota odbija mi sie czkawka . benita 72 masz sumienie kasowac pieniadze za duperele, od emeryta co kupuje okna na raty i placi przez kilka lat raty i ma zawsze wybor,albo kupi sobie leki i umrze z glodu, albo kupi sobie jedzenie i tez umrze z braku lekow. no przeciez zawsze ma wybor, jesli nie musze to nie biore pieniedzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Bio 30.03.2004 17:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Benita 72.Z kilku powodów za darmo.1) On ten kocioł kupił w mojej firmie ,2)Życzliwość jest mimo wszystko w tych czasach w cenie 3)Takiego podejścia do klienta nauczył mnie nieżyjący już mój tata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alison 30.03.2004 17:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Do Bio i Czmirka, Cóż mogę powiedzieć ... poprostu wzryszyłam się Waszymi postami, jestem zbudowana tym, że są jeszcze normalni, życzliwi i ..... PROFESJONALNI fachowcy, bo profesjonalizm wcale nie musi oznaczać kasowania za wszystko ! A jeśli klient stawia Wam kawę i chce z Wami gadać o ble, ble, ble to jest to najlepsza dla Was ocena. Taki klient napewno poleci Was następnym klientom. Tak trzymajcie Panowie ! Pozdrawiam także niedowiarków (to było do Benity). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
benita72 30.03.2004 17:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Marca 2004 Czmirek, oczywiscie, jeśli uznasz za stosowne, możesz nawet rozdawać te okna za darmo. Zwracam tylko twoją uwagę, że nie ma to wiele wspólnego z sumieniem. Przecież poniosłeś pewne koszty, prawda? Spaliłeś trochę paliwa, no i twój czas też chyba ma swoją cenę. Wykonałeś pewną usługę - masz prawo otrzymać za to wynagrodzenie. Bardziej bliskie prawdy wydaje mi sie traktowanie tej sprawy marketingowo (i to jak najbardziej jestem w stanie zrozumieć), zadowolony emeryt,od którego nie wziąłeś kasy, poleci cię swojemu sąsiadowi emerytowi . Poza tym ubóstwo emerytów nie jest twoją winą, prawda? Niemnej jednak, jeśli ich los leży ci na sercu, możesz pomóc im w inny sposób. A wogóle o co ta dyskusja? Namawiam gościa, żeby brał forsę, a on się wzbrania.. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ori_noko 01.04.2004 12:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2004 pyzia dzięki oglądałam ich okna , jednak jeszcze poszukamy... zbyt duzo ątpliwości budzi wykłócanie się, niekt nie ma na to czasu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lukins 01.04.2004 14:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2004 Jeeeezu! A ja prawie zakupiłem okna u miroleciarzy, Będąc onegdaj na budowie znalazłem ich materiały (przedstawiciel podrzucił, albo wilk z lasu nocą przytargał). No i tak oglądałem te materiały i dumałem (dum! dum!) i bardzo mi się podobało. No ale okazało się, że kolega pracuje w jakiejś-takiejś firmie i załatwił mi rabat. I 15.000 przeszło miroletom koło rolet. A nie wiedziałem wtedy o problemach. A tak na marginesie - co z umową? Nie chcecie jej zerwać i zażądać odsetek? Zaraz Pani-Właścicielka-Miroleciarka wiedziała by co robić (a czego nie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nnatasza 01.04.2004 20:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2004 pyzia- współczuję... szlag trafia, jak się tego słucha . Dobrze, że trafiłam do innej firmy - ale nie zapeszam, gdyż wpłaciłam dopiero zaliczkę a montaż pod koniec kwietnia. Zobaczymy. Betina - może nie wszyscy są tacy cyniczni jak sądzisz. Brawo panowie!!![/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pyzia 02.04.2004 13:40 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2004 Wieści z frontu ciężkich walk (z opóźnieniem bo w pracy mam teraz jak na złość też ciężko). Otóż dnia 31 marca czyli ostatniego dnia na realizację usługi według zapisu w umowie, wykonałam telefon do "szefowej" z pytaniem kiedy pojawią się na mojej działce bo oto marzec się prawie skończył a ich ani widu ani słychu...? Pani chciała wcisnąć mi kolejny kit, ale nie pozwoliłam jej wykazać się kreatywnością, tylko poprosiłam o informację na piśmie kiedy zamierzają zamontować nam okna. Dla lepszej motywacj powiedziałam jej, że jeśli nie otrzymam takiej informacji z zadowalającym terminem to dostanie na piśmie wypowiedzenie umowy z jej winy i wtedy zrobi się baaaaaaaaardzo nieprzyjemnie (przytoczyłam moje prawa, które uświadomił mi firmowy Radca Prawny). No i nie uwierzycie - już po godzinie miałam fax z (czwartym czy już piątym? ) terminem montażu na 08.04. Jest to ostatni termin i naprawdę ostatni akt cierpliwości z mojej strony. Kolejnych na pewno nie będzie! Co warte jest też wzmianki - otóż na faksie po raz pierwszy pojawił się wyraz skruchy - a mianowicie słowo "przepraszamy" ! Nie wiem czy to zasługa Wielkiego Postu czy też sprawdzili w podręczniku akademickim co to znaczy "marketing" ("szefowa" ma tytuł na pieczątce - "Dyrektor DS Marketingu" ). Co myślicie? C. D. N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Anna Wiśniewska 02.04.2004 13:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2004 A ja przestrzegam przed zakupem okien w firmie DRUTEX. Firma jest z Bytowa, ma salon sprzedaży w Koszalinie. Od paru miesiecy próbuję bezskutecznie zareklamować okna. Są obdarte, co widać dopiero po zdjęciu taśm. Sprzedano mi badziewne, zupełnie nie pasujące do okien, tandetne klamki i okucia i nikt nie chce przyjąć zwrotu. Pełna ignorancja. Po zapłacie ceny- firma udaje, że tego klienta wcale nie zna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pyzia 06.04.2004 14:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2004 Dwa dni przed deadlinem i ... echo. Dzwoniłam do firmy i "szefowej" nie ma a pracownicy mówią, że nie wiedzą bo tylko ona ma monopol na udzielanie informacji . Albo kłamią, albo "managery" zatrudniły tam personel, który inetligencją im nie zagraża... C. D. N. jutro po 17tej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.