bury_kocur 25.06.2012 17:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2012 Szukałam na forum, ale nie znalazłam - w związku z powyższym: czy ktoś ma albo planuje strop jak w tytule? My taki właśnie będziemy zamawiać, ale że jestem zielona w temacie, a czas nagli, proszę o ujawnienie się posiadaczy strunobetonów i podzielenie doświadczeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hydrogenium 05.07.2012 19:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 Jak każdy strop ma wady i zalety. W domku jednorodzinnym zawsze liczy się cena. Tylko przy wieszaniu żyrandoli uważać co by strun nie poprzewiercać bo wtedy może być zonk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aedifico 05.07.2012 19:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Lipca 2012 Szukałam na forum, ale nie znalazłam - w związku z powyższym: czy ktoś ma albo planuje strop jak w tytule? My taki właśnie będziemy zamawiać, ale że jestem zielona w temacie, a czas nagli, proszę o ujawnienie się posiadaczy strunobetonów i podzielenie doświadczeniem Jaka przyczyna ,że strunobetonowy? Duże rozpiętości? Bo jak nie to tylko przed znajomymi fajnie brzmi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slawas86 06.07.2012 11:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2012 Ja się przymierzałem do stropu Smart firmy konbet , rozpiętość do 9,2m. Z opisu bardzo fajny produkt.mam rozpiętość 8,7m (Terwa do 7,2) dlatego pojawił sie pomysł na smarta.Ostatecznie ze względu na cenę zdecydowałem się zrobić podciągi. Za tydzień rozpoczynam układanie TERIWY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania