Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Problem z podłogą

Recommended Posts

Witam wszystkich. Miałbym gorącą prośbę do wszystkich użytkowników czy mogliby wypowiedzieć się na temat podłogi, której zdjęcia zamieszczam w załączniku, ponieważ nie znam się na ich wylewaniu i nie wiem jak powinna wyglądać prawidłowo wylana. Moje obawy co do poprawności robót ekipy biorą się z tego że podłoga pęka w okolicach progów i ścian. Jednocześnie podłoga składa się jakby z dwóch warstw. Wierzchnia o grubości około 2cm jest zbita, ale nie bardzo twarda a pod nią znajduje się około 7 cm sypkiej i kruchej, takiej jak widać na zdjęciach. Jeżeli można to prosiłbym o opinię i radę co zrobić z takim fantem.

2012-07-02 19.49.09.jpg

2012-07-02 19.45.46.jpg

2012-07-02 19.46.19.jpg

IMAG0110.jpg

IMAG0111.jpg

Witam wszystkich. Miałbym gorącą prośbę do wszystkich użytkowników czy mogliby wypowiedzieć się na temat podłogi, której zdjęcia zamieszczam w załączniku, ponieważ nie znam się na ich wylewaniu i nie wiem jak powinna wyglądać prawidłowo wylana. Moje obawy co do poprawności robót ekipy biorą się z tego że podłoga pęka w okolicach progów i ścian. Jednocześnie podłoga składa się jakby z dwóch warstw. Wierzchnia o grubości około 2cm jest zbita, ale nie bardzo twarda a pod nią znajduje się około 7 cm sypkiej i kruchej, takiej jak widać na zdjęciach. Jeżeli można to prosiłbym o opinię i radę co zrobić z takim fantem.

Jest mi bardzo przykro to pisać. Nic z tym nie zrobisz. Toto nie nadaje się nawet pod wykładzinę dywanową. Po prostu chała. Ludzie nie mający nawet "zielonego pojęcia" co robią i poco robią. USUNĄĆ!!! Zgłoś się jak będzie problem z panami. Na pocieszenie dodam, że spotykam się z czymś takim wyjątkowo zbyt często!!!