Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich, mam problem z oknem przesuwnym HST Oknoplastu.

Zastanawiamy się czy to norma w tych oknach czy błąd przy montażu, a mianowicie chodzi o ich przesuwanie. Ja jeśli się porządnie nie zaprę to ich nie otworzę. Jak klamkę ustawię w połowie między otwarciem a zamknięciem to idzie lżej, ale i tak to nie jest do końca to czego oczekiwaliśmy... Na reklamówkach Oknoplastu mała dziewczynka otwierała okno jedną ręką... Zauważyliśmy też, że opór zmniejsza się wraz ze spadkiem temperatury. No ale tych okien raczej nie otwiera się zimą tylko użytkuje latem... Nie wiemy co mamy zrobić. Montażyści powiedzieli, że tak musi zostać, że kiedys ktoś z ich klientów tez reklamował taki przypadek i przyjechał serwis z Krakowa i nic nie zrobił, bo te okna tak mają, a tam niby nie ma regulacji jako takiej...

Czy ktoś miał też taki problem? Będę wdzięczna za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Ja jeśli się porządnie nie zaprę to ich nie otworzę. Jak klamkę ustawię w połowie między otwarciem a zamknięciem to idzie lżej, ale i tak to nie jest do końca to czego oczekiwaliśmy...

Nie wiem jak duży test ten HS ale generalnie prawidłowo wykonany i zamontowany HS pracuje bardzo lekko. Oczywiście pierwszy moment wymaga trochę więcej siły by tą całą masę ruszyć z miejsca ale dalej można jednym paluszkiem popychać. To co piszesz o klamce może wskazywać na złe wykonanie okna (za mały luz między skrzydłem a ramą) lub niewłaściwy montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okno ma wymiar 2350 x 3020.

Czyli rozumiem, że faktycznie nie da się tego okna wyregulować, zwłaszcza jeśli chodzi o klamkę i jedyna opcja to demontaż.?

A ja już tynki mam... :(

 

Przede wszystkim, to Ty wołaj serwis z fabryki, bo Twoja ekipa słabo rokuje. Jeśli wystarczy regulacja, to fabryczni zrobią co trzeba, bo wiedzą jak. Jeśli montażyści spieprzyli robotę, to powinni zapłacić za tynki, wyegzekwowanie kasy nie powinno stanowić większego problemu nawet jak się będą stawiali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam problem z oknem przesuwnym HST Oknoplastu.

Zastanawiamy się czy to norma w tych oknach czy błąd przy montażu, a mianowicie chodzi o ich przesuwanie. Ja jeśli się porządnie nie zaprę to ich nie otworzę. Jak klamkę ustawię w połowie między otwarciem a zamknięciem to idzie lżej, ale i tak to nie jest do końca to czego oczekiwaliśmy... Na reklamówkach Oknoplastu mała dziewczynka otwierała okno jedną ręką... Zauważyliśmy też, że opór zmniejsza się wraz ze spadkiem temperatury. No ale tych okien raczej nie otwiera się zimą tylko użytkuje latem... Nie wiemy co mamy zrobić. Montażyści powiedzieli, że tak musi zostać, że kiedys ktoś z ich klientów tez reklamował taki przypadek i przyjechał serwis z Krakowa i nic nie zrobił, bo te okna tak mają, a tam niby nie ma regulacji jako takiej...

Czy ktoś miał też taki problem? Będę wdzięczna za odpowiedzi

 

 

 

Witam,

Drzwi HST to nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne umożliwiające wykonanie bardzo dużych przeszkleń, a jednocześnie zastosowana technologia podnoszono-przesuwna, zapewnia im stabilność i lekkość działania sytemu. Dlatego jest nam niezmiernie przykro, że zamontowany u Państwa system nie działa poprawnie. W związku z tym, bardzo prosimy o kontakt z naszym firmowym serwisem pod numerem 012 279 71 77. Mamy nadzieję, że uda się nam rozwiązać powstały problem.

 

Pozdrawiam,

Monika Sosnowska-Rainer

Specjalista ds. PR

Oknoplast

Edytowane przez Oknoplast-Kraków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten balkon od nasłonecznionej strony?

czy biały?

 

jeśli nie to cudów nie będzie- odpowiedz sobie ile mb plastyku w kolorze na sloncu może zmienić rozmiar, czy to jest bliżej 1mm czy 1cm

 

generalnie hs leżący na stojaku pod kątem i w dodatku na lawecie otwiera się paluszkiem

 

rozmiar tego balkonu nie jest duży ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam chyba takie same okno jak Ty, też z Oknoplastu, przesuwne i uchylne i kolor też orzech:)). I wszystko chodzi bez zarzutu. Okno użytkuję regularnie od 2008 roku ( zmontowane było w grudniu 2007 r). Mój syn ma 6 lat i bez przeszkód otwiera okno. Moim zdaniem, nie czekaj dłużej i dzwoń po serwis. Okno nie jest tanie więc masz prawo wymagać. Zresztą zawsze kupując, nie ważne czy drogie czy tanie. W tym przypadku firma coś sobą reprezentuje, więc nie zastanawiaj się ani chwili. Powinno chodzić łatwo, a Ty powinnaś być zadowolona.

Pozdrawiam

DSC08761.jpgDSC08763.jpgDSC08764.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam chyba takie same okno jak Ty, też z Oknoplastu, przesuwne i uchylne i kolor też orzech:)). I wszystko chodzi bez zarzutu. Okno użytkuję regularnie od 2008 roku ( zmontowane było w grudniu 2007 r). Mój syn ma 6 lat i bez przeszkód otwiera okno. Moim zdaniem, nie czekaj dłużej i dzwoń po serwis. Okno nie jest tanie więc masz prawo wymagać. Zresztą zawsze kupując, nie ważne czy drogie czy tanie. W tym przypadku firma coś sobą reprezentuje, więc nie zastanawiaj się ani chwili. Powinno chodzić łatwo, a Ty powinnaś być zadowolona.

Pozdrawiam

[ATTACH=CONFIG]125711[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]125712[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]125713[/ATTACH]

 

Masz HKS czyli zupełnie inną konstrukcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Sprawa wygląda następująco.

Pani, która udzieliła się na forum podała mi zły numer telefonu. Zadzwoniłam na główny numer i poprosiłam z serwisem, serwis nie odebrał i tak 3 razy. W końcu poprosiłam o numer bezpośredni, co będę płacić za połączenie, które mi nic nie daje. Dzwoniłam chyba z 15 razy, nikt nie odbierał. Po 2 tygodniach udało mi się dodzwonić. Przedstawiłam problem, zapytano mnie gdzie kupowałam okna, powiedziałam, więc odpowiedzieli, że mam zgłosić reklamację sprzedawcy i poprosić o serwis z centrali! Oni inaczej nie mogą... :bash: Dzisiaj cały dzień próbowałam się dodzwonić do sprzedawcy, nie dodzwoniłam się... Ach te urlopy! :bash::bash::bash:

Będę informować o postępach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda następująco.

Pani, która udzieliła się na forum podała mi zły numer telefonu. Zadzwoniłam na główny numer i poprosiłam z serwisem, serwis nie odebrał i tak 3 razy. W końcu poprosiłam o numer bezpośredni, co będę płacić za połączenie, które mi nic nie daje. Dzwoniłam chyba z 15 razy, nikt nie odbierał. Po 2 tygodniach udało mi się dodzwonić. Przedstawiłam problem, zapytano mnie gdzie kupowałam okna, powiedziałam, więc odpowiedzieli, że mam zgłosić reklamację sprzedawcy i poprosić o serwis z centrali! Oni inaczej nie mogą... :bash: Dzisiaj cały dzień próbowałam się dodzwonić do sprzedawcy, nie dodzwoniłam się... Ach te urlopy! :bash::bash::bash:

Będę informować o postępach.

 

Pani od PR do zwolnienia:D żartuje oczywiście

Przy hs domknięcie(opuszczenie) i otwarcie (poniesienie) skrzydła wykonując ruch klamką powinno być naprawdę bardzo łatwą sprawą ale taki spory HS z 3szybami to tak jak mówił kolega Wojtek w pierwsze "pchnięcie" trzeba włożyć troszkę energii

W salonie mamy hs o szerokości 2900 2 szyby a np montowany ostatnio 3700 3 szyby jest róznica:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem, tez mam dwa HST - jedno z salonu chodzi idealnie drugie w jadalni juz niestety nie, trzeba włożyć duzo siły żeby go otworzyć - właśnie dlatego żeby było łatwo otwierać - dwójka dzieci w domu dopłaciliśmy sporo kasy do HST a nie HSK. Okna są podobnych rozmiarów więc na pewno jest coś nie tak z montażem nie wiem. Pani, która jest przedstawicielka Oknoplastu a dokładniej rzecz biorąc człowiekiem od PR tejże firmy udziela odpowiedzi na forum i podaje zły numer do serwisu to już lekka przesada. Ja też próbowałam sie dodzwonić do serwisu ale niestety - trzeba mieć duzo szczęścia. Zostawiłam numer u Pani recepcjonistki z informacj\ą ,że prosze o kontakt serwisu poniewaz dodzwonienie się do nich graniczy z cudem. Tydzień czasu mija i cisza. Sprzedawca od którego kupiłam okna twierdzi, że zgłosił w miom imieniu reklamację i dalej cisza. Mam adres e-mail do serwisu od mojego sprzedawcy więc od dzisiaj będę wysyłać codziennie po kilka wiadomości w sprawie mojej reklamacji. Jestem bardzo rozczarowana postawą firmy OKNOPLAST. Uważam -tu informacja do Pani od PR firmy OKNOPLAST, który była łaskawa odpowiedzieć na forum - że najwyższy czas poświęcić trochę czasu właśnie na klientów, którzy już dokonali zakupów i zacząć dbać o ich komfort uzytkowania produktu. Bo ja straciłam zaufanie do tej firmy. Nigdy bym nie przypuszczała, że tak renomowana firma jak OKNOPLAST ma tak fatalny kontakt z serwisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodzwoniłam się w końcu do mojego sprzedawcy. Ze względu na okres urlopowy zaproponował spotkanie w przyszłym tygodniu. Przyjedzie razem ze swoim serwisantem od tych okien i jak się nic nie uda zrobić to zawołają serwis z Krakowa.

Też uważam, że Oknoplast powinien popracować nad opieką wobec klientów, które towar już zakupiły. Ten temat jest jednym z pierwszych, które wyświetlają się w googlach po wpisaniu " HST Oknoplast". Myślę, że to słaby PR dla firmy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobny problem, tez mam dwa HST - jedno z salonu chodzi idealnie drugie w jadalni juz niestety nie, trzeba włożyć duzo siły żeby go otworzyć - właśnie dlatego żeby było łatwo otwierać - dwójka dzieci w domu dopłaciliśmy sporo kasy do HST a nie HSK. Okna są podobnych rozmiarów więc na pewno jest coś nie tak z montażem nie wiem. Pani, która jest przedstawicielka Oknoplastu a dokładniej rzecz biorąc człowiekiem od PR tejże firmy udziela odpowiedzi na forum i podaje zły numer do serwisu to już lekka przesada. Ja też próbowałam sie dodzwonić do serwisu ale niestety - trzeba mieć duzo szczęścia. Zostawiłam numer u Pani recepcjonistki z informacj\ą ,że prosze o kontakt serwisu poniewaz dodzwonienie się do nich graniczy z cudem. Tydzień czasu mija i cisza. Sprzedawca od którego kupiłam okna twierdzi, że zgłosił w miom imieniu reklamację i dalej cisza. Mam adres e-mail do serwisu od mojego sprzedawcy więc od dzisiaj będę wysyłać codziennie po kilka wiadomości w sprawie mojej reklamacji. Jestem bardzo rozczarowana postawą firmy OKNOPLAST. Uważam -tu informacja do Pani od PR firmy OKNOPLAST, który była łaskawa odpowiedzieć na forum - że najwyższy czas poświęcić trochę czasu właśnie na klientów, którzy już dokonali zakupów i zacząć dbać o ich komfort uzytkowania produktu. Bo ja straciłam zaufanie do tej firmy. Nigdy bym nie przypuszczała, że tak renomowana firma jak OKNOPLAST ma tak fatalny kontakt z serwisem.

 

Ja oknoplast mam za dobrą firmę tylko nie lubię ich za uważanie się za pępek świata ale to swoją drogą!

Tylko zastanawia mnie sprawa taka iż w Lubinie sprzedawca oknoplastu nabrał zaliczki i olał wszystko.

Oknoplast wstawił nowego przedstawiciela i ciekawi mnie z kim ty ustalasz reklamację?

Nowy diler musi teraz zapracować na swoją opinię ale znam ich i wiem że takich problemów już na pewno nie będzie.Chyba że kupiłaś nie w salonie w Lubinie to ok! a jak tak to na przykładzie Kosi(o ile dobrze pamiętam) mogą teraz powiedzieć że ci wstawią ok ale odpłatnie itd

Edytowane przez witek86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodzwoniłam się w końcu do mojego sprzedawcy. Ze względu na okres urlopowy zaproponował spotkanie w przyszłym tygodniu. Przyjedzie razem ze swoim serwisantem od tych okien i jak się nic nie uda zrobić to zawołają serwis z Krakowa.

Też uważam, że Oknoplast powinien popracować nad opieką wobec klientów, które towar już zakupiły. Ten temat jest jednym z pierwszych, które wyświetlają się w googlach po wpisaniu " HST Oknoplast". Myślę, że to słaby PR dla firmy...

 

dwie osoby przy takiej ilości to dla nich znikomy procent teraz pewnie trzeba rozmawiać biegle po włosku by się dogadać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na szczęście kupowałam okna przez OKNOPLAST JAWOR - sprzedawcę gorąco polecam, naprawdę bardzo miła obsługa i wszystko ok nie mam zastrzerzeń. Miałam ofertę z firmy OKNOPLAST Lubin ale wybrałam lepszych - zadziałała kobieca intuicja. Właśnie a co z serwisem w przypadku gdy tak jak w Lubinie -sprzedawca ogłosił bankructwo- jak klienci, którzy zakupili okna przez lubiński OKNOPLAST (wielu ludzi wśród moich znajomych) mają kontaktować się z serwisem. Naprawdę to nie tak powinien się odbywać, to ja jako klient OKNOPLASTU mam problem z produktem i wolałabym kontaktować się bezpośrednio z serwisem a nie przez mojego sprzedawcę. Uważam, że czas na zmiany procedury serwisowej w firmie, która uważa się za "pępek świata" bo takie też odnoszę wrażenie.Okazuje, żę tak znakomita firma ma jednak jakieś mankamenty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...